۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10025
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و ...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10025

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10025
شرایطی را تصور کنید که در هنگام انجام دادن یک تراکنش بانکی مهم با موبایل، ناگهان شارژ گوشی تان تمام شود! به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کار باشید و دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نباشد، ممکن است این شرایط مشکلات زیادی را برایتان ایجاد کند. در چنین شرایطی پاور بانک انرجایزر UE10025 کمک زیادی به شما می کند و با تأمین شارژ مورد نیاز گوشی، امکان استفاده از آن را برای شما فراهم می آورد. پاوربانک گوشی انرجایزر UE10025 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ گوشی و مصارف روزمره یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی های این پاور بانک با ما تا انتهای متن همراه باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10025
  • دارای ضخامت 1.5 سانتی متری، امکان حمل و جابجایی آسان

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ابعاد 136.5 میلی متر طول، 71.5 میلی متر عرض و تنها 15.5 میلی متر ضخامت عرضه شده و یکی از پاور بانک های جمع و جور موجود در بازار محسوب می شود. همچنین این شارژر همراه دارای وزن 210 گرم است و به آسانی می توان آن را با خود به مکان های مختلف حمل کرد. بنابراین شما می توانید شارژر همراه انرجایزر UE10025 را در تمام طول روز به همراه داشته باشید و در هر لحظه که به شارژ گوشی موبایل نیاز پیدا کردید، از آن استفاده نمایید.
دارای ضخامت 1.5 سانتی متری، امکان حمل و جابجایی آسان
  • سازگار با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

با استفاده از پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10025 می توانید انواع گوشی اندرویدی و iOS را شارژ کنید. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند و از این جهت می توان آن را برای مصارف روزمره کاملاً مناسب دانست. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود.
سازگار با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال
پاور بانک Energizer UE10025 علاوه بر گوشی موبایل، برای شارژ تبلت، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل هم کاربرد دارد. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک حرفه ای انرجایزر UE10025 می توان آن را محصولی کارآمد برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال دانست.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپر

یکی از مشخصاتی که در هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه داشته باشید، شدت جریان ورودی و خروجی آن است. هر چه این میزان شدت جریان بیشتر باشد، سرعت شارژدهی و شارژگیری پاور بانک بیشتر خواهد بود. البته باید به ظرفیت گوشی و دیگر دستگاه های همراهتان هم توجه داشته باشید؛ چرا که شدت جریان های زیاد از حد، ممکن است باعث آسیب رساندن به باتری آنها شود.
دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپر
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به دو پورت خروجی مجهز است که دارای شدت جریان حداکثر 2.1 آمپر هستند. این میزان شدت جریان برای شارژ گوشی و تبلت کاملاً مناسب است و باعث شارژ شدن آنها با سرعتی بسیار مطلوب می شود. دقت نمایید که این شارژر همراه با فناوری فست شارژ سازگار نیست، اما در مقایسه با پاور بانک های معمولی 1.0 آمپری، گوشی و تبلت شما را با سرعت بالاتری شارژ می کند. همچنین شما می توانید از پاور بانک انرجایزر 10000 برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید.
دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپر
  • سرعت مناسب در هنگام شارژ شدن باتری پاوربانک

پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10025 در هنگام شارژگیری هم عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد و نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ آن نخواهید داشت. پورت ورودی این پاور بانک از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان 2.1 آمپر می باشد. ضمن اینکه به منظور اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاور بانک 10000 میلی آمپر به صورت تقریبی، بر روی بدنه آن چهار نشانگر LED تعبیه شده است.
سرعت مناسب در هنگام شارژ شدن باتری پاوربانک
  • از کیفیتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید!

شما می توانید با خیالی راحت گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را به پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025 با ظرفیت 10000 میلی آمپر متصل کنید! این پاور بانک دارای مدارهای محافظ است و مانع از آسیب رسیدن به باتری دستگاه های متصل به آن در صورت رخ دادن اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد یا نوسان شدت جریان و ولتاژ می شود. پس علاوه بر سرعت، پاوربانک انرجایزر UE10025 کیفیتی عالی در شارژدهی را نیز به شما ارائه می دهد.
از کیفیتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید!

جمع بندی

در مجموع می توان پاور بانک انرجایزر مدل UE10025 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان، ضخامت و وزن کم و قابلیت شارژ ایمن یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی های موبایل دانست.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک با ظرفیت بالا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع پاور بانک موجود در بازار با بهترین قیمت اقدام کرده و محصول را درب منزل دریافت نمایید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر