۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Ultimate Overwatch

هدست گیمینگ ریزر Nari Ultimate Overwatch
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: بی سیم و باسیم
رابط: دانگل USB، جک 3.5 میلی متری

طراحی و ساخت هدست گیمینگ ریزر Nari Ultimate Overwatch

با استفاده از هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Ultimate Overwatch از اوج هیجان و لذت در هنگام بازی بهره مند شوید! این هدست یکی از هدست های گیمینگ حرفه ای و قدرتمند موجود در بازار است که صدایی پرقدرت، رسا، شفاف و کاملاً واضح را به شما ارائه می دهد! علاوه بر ویژگی های فنی بسیار مناسب، هدست گیمینگ ریزر Nari Ultimate Overwatch از طراحی ظاهری زیبا و جذابی نیز بهره می برد و می توان گفت که هر آنچه را که از یک هدست گیمینگ کارآمد انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. برای آشنایی با ویژگی ها و قابلیت های این هدست با ما تا انتهای متن همراه باشید.
طراحی و ساخت هدست گیمینگ ریزر Nari Ultimate Overwatch
  • یک هدست گیمینگ راحت، مناسب برای انجام بازی به مدت طولانی!

اگر یک گیمر حرفه ای هستید و به انجام بازی در ساعات متوالی عادت دارید، هدست بی سیم ریزر Nari Ultimate Overwatch برای شما ساخته شده است! قسمت درونی کاپ های این هدست به گونه ای طراحی شده تا در هنگام استفاده های طولانی مدت داغ نشود و حس ناراحتی برای شما ایجاد نکند! همچنین در کاپ های این هدست روگوشی از فوم نرم همراه با روکش با کیفیت استفاده شده که از ایجاد خستگی و ناراحتی در ناحیه گوش ها جلوگیری می کند. هدبند هدست ریزر مدل Nari Ultimate Overwatch نیز مانع از وارد آمدن فشار به سر کاربر می شود و به گونه ای طراحی شده تا در هنگام قرار گرفتن بر روی سر، ارتفاع آن به صورت خودکار تنظیم می شود.
مورد دیگری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، طراحی ظاهری زیبا و جذاب هدست مخصوص بازی ریزر Nari Ultimate Overwatch است. این هدست به صورت چند رنگ و با الهام از پرچم کشور برزیل طراحی شده و از قابلیت نورپردازی نیز بهره می برد. از این جهت استفاده از هدست روی گوش ریزر Nari Ultimate Overwatch هیجان بیشتری در هنگام بازی را نسبت به هدست های معمولی برای شما ایجاد می کند!
یک هدست گیمینگ راحت، مناسب برای انجام بازی به مدت طولانی!

قابلیت های هدفون بی سیم Razer Nari Ultimate Overwatch

  • قابلیت اتصال وایرلس به دستگاه مورد نظر شما!

هدفون بی سیم Razer Nari Ultimate Overwatch در دسته هدست های گیمینگ وایرلس جای دارد و از طریق دانگل USB به کامپیوتر، لپ تاپ و پلی استیشن 4 متصل می شود. برای این منظور تنها کافیست تا دانگل ارائه شده همراه با هدفون یا هدست را به پورت USB دستگاه مورد نظرتان اتصال دهید. این هدست وایرلس دارای محدوده عملکرد 12 متری است و آزادی عمل کامل را برای شما در هنگان انجام بازی فراهم می آورد! توجه داشته باشید که فاصله میان هدست وایرلس گیمینگ ریزر Nari Ultimate Overwatch و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار (12 متر) بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان دو دستگاه قطع خواهد شد.
علاوه بر اتصال وایرلس، هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Ultimate Overwatch از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این هدست جک 3.5 میلی متری تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید آن را از طریق کابل AUX به کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و تبلت متصل کنید.
قابلیت های هدفون بی سیم Razer Nari Ultimate Overwatch
  • ارائه صدای 360 درجه ای، مجهز به ویبره و قابلیت شوک

هدست ریزر Nari Ultimate Overwatch برای آن دسته از گیمرهایی عرضه شده که به دنبال اوج هیجان از انجام بازی هستند! این هدست گیمینگ از فناوری پخش صدا به صورت 360 درجه ای (THX Spatial Audio) پشتیبانی می کند و صدای ارائه شده توسط آن کاملاً واقعی و باورپذیر خواهد بود. به طوری که حس حضور فیزیکی در محیط بازی به شما دست می دهد! همچنین هدست وایرلس ریزر Nari Ultimate Overwatch دارای قابلیت شوک و ویبره نیز هست که عملکرد عالی آن در ایجاد هیجان را تکمیل می کند!
در هدست ریزر مدل Razer Nari Ultimate Overwatch از درایورهایی با قطر 50 میلی متر و توان خروجی حداکثر 30 میلی وات استفاده شده است. با توجه به این مشخصات می توان از قدرت و حجم عالی صدای این هدست اطمینان داشت. همچنین این نوع طراحی سبب می شود تا کاپ های هدست به طور کامل فضای روی گوش ها را پوشش دهد و به این ترتیب از ورود سروصداهای اضافی موجود در محیط به گوش ها جلوگیری کند. از این جهت با استفاده از هدست مخصوص ps4 ریزر Nari Ultimate Overwatch به طور کامل می توانید بر روی انجام بازی متمرکز شوید.
ارائه صدای 360 درجه ای، مجهز به ویبره و قابلیت شوک

هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Ultimate Overwatch

مجهز به باتری داخلی با قدرت شارژدهی عالی

یکی دیگر از ویژگی های مهم این هدست گیمینگ برای ps4 مجهز بودن آن به یک باتری قدرتمند است که امکان انجام بازی به مدت طولانی در ساعات متوالی را برای شما ایجاد می کند. شارژ کامل این باتری برای استفاده از هدست با نورپردازی و قابلیت ویبره به مدت 8 ساعت و در حالت استفاده عادی از آن به مدت 20 ساعت کافی است که میزان کاملاً قابل قبولی به نظر می رسد. بنابراین با یک بار شارژ هدست Razer Nari Ultimate Overwatch می توانید از آن با خیالی راحت برای مدتی طولانی استفاده کنید!
مجهز به باتری داخلی با قدرت شارژدهی عالی

کارآمد برای انجام مکالمه در حین بازی

از هدست دور گوش ریزر Nari Ultimate Overwatch برای انجام مکالمه در حین بازی نیز می توانید استفاده کنید. بر روی کاپ این هدست گیمینگ یک میکروفون تعبیه شده که از مقاومت بالایی در برابر نویزهای محیطی برخوردار است. به طوری که حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه (مانند گیم نت) نیز صدای شما را به شکلی کاملاً واضح و شفاف به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد.
کارآمد برای انجام مکالمه در حین بازی

جمع بندی

اگر خواهان دستیابی به اوج هیجان در هنگام انجام بازی های کامپیوتری هستید، هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Ultimate Overwatch یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! ارائه صدای 360 درجه ای و کاملاً واقعی، مجهز بودن به قابلیت نورپردازی و شوک، طراحی ظاهری جذاب و اتصال آسان به سایر دستگاه ها به صورت وایرلس بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این هدست وایرلس گیمینگ در میان گیمرها شده است.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هدست مخصوص ایکس باکس وان و نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این هدست به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Ultimate Overwatch

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر