۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SL5E-H

مانیتور صنعتی ال جی 55SL5E-H
نوع و سایز صفحه نمایش: 55 اینچ
رزولوشن: (FHD) 1920*1080

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 55SL5E-H

امروزه کلیه مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر می باشند. در این راستا اطلاع رسانی به مشتری از طریق روش های نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در کشور های پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگر های تصویری روبرو می شوند و سیستم های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستم های سنتی( پوستر ها، بروشور ها و اطلاعیه های چاپ شده و...) شده است. با فراگیر شدن سیستم های اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگر هایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در میان مصرف کنندگان احساس شد. با توجه به اینکه تلویزیون های خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند، برند های شاخص تولید کننده سیستم های تصویری به طراحی و ساخت نمایشگر های نسل جدید نموده اند. شرکت معتبر ال جی یکی از تولید کنندگان مانیتور صنعتی در جهان است که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. یکی از این مانیتور صنعتی های با کیفیت  LG 55SL5E-Hمی باشد که در ادامه متن به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 55SL5E-H

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 55SL5E-H

  • از تماشای تصاویری یکپارچه لذت ببرید!

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SL5E-H در ابعاد 54*714.9*1238 میلی متر طراحی شده و دارای قاب بسیار باریکی است که با حداقل فضا به آسانی به صورت افقی و عمودی نصب می شود. این دستگاه مانیتور صنعتی با قابلیت پشتیبانی از تصاویر، ویدئوها و فایل های متنی یک جایگزین مناسب برای تابلو های دیواری می باشد.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 55SL5E-H
  • بهترین کیفیت را در این مانیتور صنعتی جستجو کنید!

یکی دیگر از ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 55SL5E-H رزولوشن 1080*1920 پیکسل است که تصاویری با کیفیت فول اچ دی را به شما ارائه می دهد و کوچکترین جزئیات موجود در آنها را به نمایش در می آورد. تصاویر پخش شده از این تلویزیون بزرگ صنعتی دچار افت کیفیت نمی شوند و با در بهترین حالت نمایان می شوند.
بهترین کیفیت را در این مانیتور صنعتی جستجو کنید!
  • نمایش تصاویر در محیط های روشن

روشنایی 427 cd/m2 در این دستگاه مانیتور صنعتی امکان پخش تصاویر و ویدئو در روشنایی را برای شما فراهم می کند و می توانید از این مانیتور صنعتی 55 اینچ در محیط های باز و روشن استفاده نمایید. همچنین نمایشگر تبلیغاتی ال جی 55SL5E-H یکی از پر کاربرد ترین وسایل در خدمات شهری می باشد و می توان از آن برای نمایش در اماکن عمومی شهری بهره مند شد.
نمایش تصاویر در محیط های روشن

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SL5E-H

  • مقاوم و مستحکم در برابر گرد و غبار

نمایشگر صنعتی ال جی LG 55SL5E-H در تمام شرایط عملکرد قابل اطمینانی از خود ارائه می دهد و در محیط هایی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد به خوبی از پس نمایش تصاویر  با کیفیت مطلوب بر می آید. همچنین این دستگاه در برابر گرد و غبار مقاومت مناسبی دارد و آسیب نمی بیند. بنابراین با خیال راحت می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید و از تماشای تصاویر در ابعاد وسیع لذت ببرید.
مانیتور صنعتی ال جی LG 55SL5E-H
  • مجهز به پورت های ورودی کاربردی

پورت های اتصالی مانیتور صنعتی ال جی LG 55SL5E-H امکانات متنوعی را برای شما ایجاد می کنند. این تلویزیون صنعتی به پورت های  HDMI (2), DVI-D, RGB, Audio, USB  مجهز می باشد و امکان برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ را فراهم می کند. به این ترتیب به آسانی می توانید تصاویر و فیلم های خود را به نمایش بگذارید. علاوه بر این همانطور که گفته شد مانیتور صنعتی بزرگ ال جی 55SL5E-H دارای پورت USB می باشد و از این طریق می توان فلش مموری را به مانیتور متصل کرده و فایل های آن را به نمایش در آورد.
مجهز به پورت های ورودی کاربردی
  • مجموعه ای از امکانات متنوع

در مورد مانیتور صنعتی LG 55SL5E-H این نکته لازم به ذکر است که این تلویزیون صنعتی دارای زاویه دید 178 درجه است و امکان تماشای تصاویر از هر زاویه ای را برای شما ایجاد می کند. همچنین در پنل این دستگاه از فناوری IPS استفاده شده است که بهترین کیفیت را در نمایش تصویر به کار می برد و هیچگاه با افت کیفیت مواجه نمی شود.
مجموعه ای از امکانات متنوع

جمع بندی

استفاده از مانیتور های صنعتی در محیط های پر خطر یکی از موارد مهم درخواستی کاربران می باشد که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته می توانند روشن بمانند. برند ال جی یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین شرکت ها در این زمینه است که همواره محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند. مانیتور صنعتی LG 55SL5E-H یکی از انواع مانیتور صنعتی های این شرکت است که با ارائه تصاویری یکپارچه و وسیع، روشن، شفاف و با کیفیت محبوبیت بسیاری در میان کاربران پیدا کرده است و خدمات ویژه ای را ارائه می دهد.
شما می توانید بهترین برند مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب نمایشگر صنعتی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر