۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10015CQ
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی اندرویدی، گوشی آیفون، تبلت، موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10015CQ

این روزها بسیاری از افراد ساعات زیادی از روز خود را به کار با گوشی موبایل می گذرانند و ممکن است با مشکل تمام شدن شارژ گوشی در طول روز مواجه شوند. از این جهت پاور بانک به یکی از وسایل پرکاربرد در میان کاربران تبدیل شده است. پاور بانک انرجایزر UE10015CQ یکی از پاوربانک های خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار است که خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد نظرتان در طول روز به طور کامل راحت می کند! این پاور بانک گوشی موبایل دارای دو پورت خروجی است و با فناوری شارژ سریع نیز سازگار می باشد. پس اگر سرعت شارژدهی برایتان اهمیت زیادی دارد، پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10015CQ یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود!
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10015CQ
  • دارای ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال

در شارژر همراه انرجایزر UE10009 از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که این موضوع به ظرفیت باتری گوشی شما نیز بستگی دارد و ممکن است تعداد دفعات شارژ گوشی موبایل شما با این پاور بانک با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد. ضمن اینکه شما می توانید از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی مانند این استفاده کنید.
دارای ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (QC 3.0)

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی پاور بانک Energizer UE10015CQ پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) است که باعث می شود تا گوشی شما 4 برابر سریع تر نسبت به حالت عادی شارژ شود! توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا تبلت شما هم باید از این ویژگی پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت با سرعت معمولی شارژ خواهد شد. شدت جریان پورت USB پاوربانک فست شارژ انرجایزر UE10015CQ که دارای قابلیت فست شارژ است، برابر با 3.0 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) می باشد و سرعتی عالی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (QC 3.0)
این پاور بانک انرجایزر 10000 فست شارژ دارای یک پورت خروجی دیگر نیز هست که شدت جریان آن برابر با 2.0 آمپر می باشد. پس شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. لازم به ذکر است که پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10015CQ از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما محافظت می کند.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (QC 3.0)

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مجهز به دو پورت ورودی USB Type-C و MicroUSB

از دیگر قابلیت های پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید به مجهز بودن آن به پورت های USB Type-C و MicroUSB اشاره کنیم که برای شارژ باتری پاوربانک تایپ سی مورد استفاده قرار می گیرند. شدت جریان ورودی هر یک از این پورت ها برابر با 2.0 آمپر است که باعث می شود تا نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ باتری پاور بانک نداشته باشید. همچنین از طریق پورت USB Type-C می توانید کیفیت و سرعت بسیار مطلوبی در شارژگیری را تجربه کنید! بر روی قسمت کناری بدنه پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10015CQ چهار نشانگر LED تعبیه شده که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک به صورت تقریبی مطلع می کنند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک حرفه ای انرجایزر UE10015CQ را مناسب ارزیابی کرد.
مجهز به دو پورت ورودی USB Type-C و MicroUSB
  • قابلیت حمل و جابجایی آسان

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی بوده و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. این پاور بانک دارای ابعاد 135.5*70*13.5 میلی متر و وزن 225 گرم می باشد و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی بهره می برد. پس شما می توانید پاوربانک انرجایزر UE10015CQ را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید و هر لحظه که شارژ گوشی تان تمام شد، از آن استفاده کنید.
قابلیت حمل و جابجایی آسان

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک گوشی انرجایزر UE10015CQ را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و کیفیت ساخت بسیار مطلوب یک گزینه ایده آل برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد نظر شما دانست.
چنانچه قصد خرید پاور بانک فست شارژ را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر