۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYNN0010B ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB 3.0
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B

اگر قصد خرید هارد اکسترنال دارید، محصولات شرکت وسترن دیجیتال می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. شرکت وسترن دیجیتال یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید انواع هارد اکسترنال و اینترنال به حساب می آید که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت، با دوام و کارآمد رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B با ظرفیت یک ترابایت نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان آن را یکی از هارد دیسک اکسترنال های با کیفیت موجود در بازار دانست! با استفاده از این هارد اکسترنال می توانید فایل های عکس، فیلم، موسیقی، فایل های متنی، ورد، اکسل، PDF و... خود را ذخیره کرده و در هر لحظه از طول روز که نیاز داشتید، به آنها دسترسی داشته باشید.
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B
  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب، دوام و طول عمر بالا

شرکت وسترن دیجیتال در ساخت هارد اکسترنال مدل My Passport WDBYNN0010B از پلاستیک سخت و مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. البته توجه داشته باشید که این هارد دیسک به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده است؛ از این جهت باید در هنگام استفاده از آن دقت زیادی داشته باشید.
با توجه به اینکه هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYNN0010B با ظرفیت 1 ترابایت در ابعاد 110*81.5*21.5 میلی متر و وزن فقط 167 گرم عرضه شده، حمل و جابجایی آن به آسانی امکان پذیر است. شما می توانید این هارد اکسترنال رومیزی را در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی خود گذاشته و از آن در مکان های مختلف استفاده کنید.
از لحاظ ظاهری هم هارد دیسک وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. بدنه این هارد اکسترنال 1 ترابایت به صورت ساده و هاشور خورده طراحی شده و دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست. این نوع طراحی علاوه بر اینکه باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر محصول شده، باعث می شود تا هارد اکسترنال از روی سطوح صاف لیز نخورد. در مجموع با توجه به قیمت هارد دیسک اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب، دوام و طول عمر بالا

مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B

  • دارای ظرفیت یک ترابایت، مناسب برای مصارف روزمره

همان طور که اشاره شد، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Western Digital My Passport WDBYNN0010B دارای ظرفیت یک ترابایت است و فضای کافی برای ذخیره انواع فایل را در اختیار شما می گذارد. برای استفاده از این هارد اکسترنال نیازی به نصب درایور خاصی نیست و تنها کافیست تا کابل آن را به پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید. همچنین این هارد دیسک اکسترنال با ویندوز 7، 8 و 10 سازگار است و به آسانی می توان از آن در ارتباط با سیستم های مختلف استفاده کرد. بر روی بدنه این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال هارد به کامپیوتر روشن می شود و شما را از وضعیت عملکرد دستگاه در هر لحظه مطلع می کند.
مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B
  • مجهز به رابط USB 3.0، انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب

یکی از ویژگی های کاربردی هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B مجهز بودن آن به رابط USB 3.0 است که باعث انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب می شود. در بهترین حالت رابط USB 3.0 سرعتی معادل با 5 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که این میزان سرعت در اکثر هاردهای اکسترنال دارای این رابط کمتر خواهد بود. با این حال می توانید از سرعت بسیار مطلوب آن در انتقال اطلاعات اطمینان کامل داشته باشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این هارد اکسترنال با رابط USB 2.0 نیز سازگار است.
مجهز به رابط USB 3.0، انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYNN0010Bبا ظرفیت 1 ترابایت

  • سازگار با نرم افزارهای وسترن دیجیتال برای تعریف پسورد و بک آپ گیری

با استفاده از هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYNN0010B با ظرفیت 1 ترابایت دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود نخواهید بود! این هارد اکسترنال با نرم افزار WD Backup سازگار است که به شما این امکان را می دهد تا از اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد نسخه بک آپ (پشتیبان) تهیه کنید. لازم به ذکر است که عمل بک آپ گیری از اطلاعات توسط این نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام می شود.
از دیگر قابلیت های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYNN0010B می توان به امکان تعریف پسورد بر روی اطلاعات اشاره کرد. برای این منظور باید از دیگر نرم افزار وسترن دیجیتال به نام WD Security استفاده کنید. بنابراین به آسانی می توانید اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اکسترنال خود را از دسترس افراد غیرمجاز دور نگه دارید!
سازگار با نرم افزارهای وسترن دیجیتال برای تعریف پسورد و بک آپ گیری

جمع بندی

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYNN0010B با ظرفیت یک ترابایتی و کیفیت ساخت بسیار مطلوب یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و ذخیره انواع فایل محسوب می شود. این هارد دیسک به رابط USB 3.0 مجهز بوده و سرعتی بسیار مناسب در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین با استفاده از این هارد اکسترنال می توانید از اطلاعات ذخیره شده به صورت اتوماتیک بک آپ بگیرید و برای دسترسی به آنها رمز عبور تعریف کنید.
برای دریافت قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هارد اکسترنال مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYNN0010Bبا ظرفیت 1 ترابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر