۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

پاوربانک ریمکس Remax RPP-124 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس RPP-124
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه های دیجیتال
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-124

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز خود را به کار با گوشی موبایل سپری می کنید، حتماً تا به حال با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه شده اید. به خصوص اگر این اتفاق در هنگامی رخ دهد که در بیرون از منزل یا محل کار حضور دارید و دسترسی به پریز برق برایتان امکان پذیر نیست، ممکن است دردسرهای زیادی برای شما به وجود آید! در چنین شرایطی یک پاور بانک مرغوب و با کیفیت کمک زیادی به شما خواهد کرد و با تأمین شارژ گوشی، امکان پرداختن به ادامه کارهای روزمره را برایتان فراهم می آورد. از جمله پاوربانک های خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار باید به پاوربانک ریمکس Remax RPP-124 اشاره کنیم که دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال بهره برد.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-124
  • سبک، باریک، طراحی ظاهری شیک و زیبا

پاوربانک ریمکس Remax RPP-124 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای طراحی ظاهری شیک و زیبایی است و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. نیمی از سطح بدنه این شارژر همراه به صورت صیقلی و نیمی دیگر از آن دارای خطوط ریز مورب هستند. این نوع طراحی علاوه بر اینکه باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر پاور بانک شده، باعث می شود تا دستگاه از روی سطوح صاف لیز نخورد.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با شارژر همراه ریمکس RPP-124 وزن و ابعاد آن است. این پاور بانک دارای وزن 200 گرم و ابعاد 136*69*16 میلی متر می باشد. وزن سبک و ضخامت کم پاوربانک ریمکس RPP-124 باعث می شود تا در حمل و جابجایی آن هیچ گونه مشکلی نداشته باشید و بتوانید از آن در تمام طول روز و در مکان های مختلف استفاده کنید. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک ریمکس 10000 میلی آمپر می توان کیفیت ساخت آن را مناسب ارزیابی کرد.
سبک، باریک، طراحی ظاهری شیک و زیبا
  • ظرفیت مناسب برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

همان طور که اشاره شد، ظرفیت پاور بانک گوشی موبایل ریمکس RPP-124 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است. این میزان ظرفیت برای مصارف روزمره و 2 تا 3 بار شارژ کامل یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. همچنین شما می توانید از پاور بانک Remax RPP-124 علاوه بر شارژ موبایل، برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل هم استفاده کنید.
ظرفیت مناسب برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

پاوربانک ریمکس Remax RPP-124 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مجهز به دو پورت خروجی

بر روی بدنه پاوربانک ریمکس Remax RPP-124 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دو پورت خروجی از نوع USB تعبیه شده که برای شارژدهی به دستگاه های مورد نظر شما مورد استفاده قرار می گیرند. این امکان برای شما وجود دارد که دو دستگاه مختلف را به این پاور بانک متصل کنید و آنها را به صورت هم زمان شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پاوربانک گوشی موبایل ریمکس RPP-124 حداکثر برابر با 2.1 آمپر می باشد که باعث می شود تا دستگاه های متصل به پاور بانک (به خصوص گوشی) با سرعت مناسبی شارژ شوند.
مجهز به دو پورت خروجی
  • قابلیت شارژ ایمن

در پاور بانک ریمکس مدل Remax RPP-124 از مدارهای محافظ استفاده شده است. به همین دلیل این شارژر همراه از دستگاه های متصل به آن در هنگام بروز اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ و افزایش دما به طور کامل محافظت می کند. پس با خیال راحت بابت آسیب ندیدن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین شارژدهی، می توانید آنها را به پاور بانک ریمکس RPP-124 متصل کنید.
  • اطلاع از میزان شارژ باقی مانده پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

برای شارژ باتری پاوربانک ریمکس Remax RPP-124 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژ شدن باتری پاور بانک را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین به منظور اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری به صورت تقریبی، چهار نشانگر LED بر روی بدنه آن تعبیه شده که هر کدام از آنها بیانگر 25 درصد شارژ است.
اطلاع از میزان شارژ باقی مانده پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

جمع بندی

پاور بانک ریمکس RPP-124 یک انتخاب ایده آل برای کاربران معمولی گوشی موبایل است که خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی در تمام طول روز به طور کامل راحت می کند. از جمله ویژگی های این پاوربانک گوشی می توان به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف، طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک و ضخامت کم اشاره کرد که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک با ظرفیت بالا را دریافت کنید. چنانچه در انتخاب پاور بانک مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، می توانید سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-124 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر