۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW640L
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 4500 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: (WXGA (1280 * 800 پیکسل
شدت روشنایی: 5800 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
5000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640L

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید و در جستجوی محصولی برای استفاده در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و سالن های همایش و کنفرانس هستید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640L انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. ضمن اینکه این دیتا ویدئو پروژکتور از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز کاربرد دارد. از جمله ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640L می توان به شدت روشنایی بسیار مطلوب، سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک و نصب و راه اندازی آسان در مکان های متفاوت اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW640L

  • دارای شدت روشنایی 5800 لومن، ارائه تصاویری شفاف و درخشان

در حالت کلی یکی از پارامترهای مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، شدت روشنایی در ویدئو پروژکتور است. اگر ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما دارای شدت روشنایی مناسبی نباشد، وضوح تصاویر آن به خصوص در مکان های روشن با افت مواجه می شود و مجبور می شوید تا برای دستیابی به وضوح بهتر، چراغ های اتاق یا سالن را خاموش کنید. از آنجا که شدت روشنایی دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EW640L برابر با 5800 لومن است، در هنگام استفاده از آن با این مشکلات مواجه نخواهید شد و می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، از آن در مکان های پُر نور نیز بهره ببرید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640L را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW640L
  • نمایش تصاویری با کیفیت، واضح و دارای رنگ های طبیعی

دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW640L از نوع WXGA است و دارای رزولوشن 800*1280 پیکسل می باشد. همچنین این دیتا پروژکتور از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر ارائه شده با ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EW640L دارای وضوح و کیفیت بسیار مطلوبی بوده و رنگ های به کار رفته در آنها به شکلی کاملاً طبیعی و زنده به نمایش در می آیند.
نمایش تصاویری با کیفیت، واضح و دارای رنگ های طبیعی
نکته قابل ذکر دیگر در این مورد، نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640L است که برابر با 5000:1 می باشد. این میزان کنتراست باعث نمایش سایه روشن ها و متن های به کار رفته در تصاویر با کیفیت و میزان خواناییِ مناسبی می شود. البته اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست هستید، می توانید از سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیکِ موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.
نمایش تصاویری با کیفیت، واضح و دارای رنگ های طبیعی
  • امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک

شما می توانید متناسب با شرایط محل نصب دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW640L از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. این پروژکتور در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و امکان استفاده از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس متفاوت در آن وجود دارد. این ویژگی سبب شده تا ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-EW640L انعطاف بالایی برای استفاده در مکان ها و سالن های مختلف داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید لنز ویدئو پروژکتور پاناسونیک با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک
لازم به ذکر است که در حالت کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-EW640L از قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ برخوردار بوده و می توان از آن هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ استفاده کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640L

  • طول عمر مناسب لامپ و فیلتر هوا

در ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EW640L از یک لامپ 335 واتی برای نمایش تصاویر استفاده شده است. این لامپ در حالت استفاده عادی از ویدئو پروژکتور تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 4500 ساعت دوام خواهد داشت. همچنین فیلتر هوای دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EW640L تا 17000 ساعت نیازی به تعویض ندارد. بنابراین برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ ویدئو پروژکتور و سرویس آن پیدا نخواهید کرد.
طول عمر مناسب لامپ و فیلتر هوا
  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز

برای اتصال دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640L به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای پورت های DVI-D، HDMI، DisplayPort، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، سریال، ورودی و خروجی صدا و دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور) است و به راحتی می توان آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، مانیتور، تلویزیون و... متصل کرد.
مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز
اما یکی از ویژگی هایی که کمک زیادی به نصب راحت تر دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW640L در محیط های مختلف می کند، سازگار بودن آن با فناوری DIGITAL LINK است. از طریق این فناوری برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروجکشن تنها به یک کابل شبکه ساده نیاز خواهید داشت! در این حالت طول کابل مورد استفاده شما تا 100 متر نیز می تواند برسد.

جمع بندی

با خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640L برای مدتی طولانی از یک محصول خوش ساخت و کارآمد بهره مند خواهید شد! این دیتا ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند پشتیبانی از لنزهای مختلف پاناسونیک، شدت روشنایی بسیار مطلوب، نصب و راه اندازی آسان و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی، همایش ها، کنفرانس ها و جلسات اداری محسوب می شود.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640L
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور و دیگر تجهیزات آموزشی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر