۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW640
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 4500 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: WXGA 1280 * 800 پیکسل
شدت روشنایی: 5800 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
5000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640

شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین برندهای فعال در زمینه تولید انواع ویدئو پروژکتور است که محصولات آن همواره از کیفیتی عالی برخوردار بوده اند. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640 نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک ویدیو پروژکتور خوش ساخت، با کیفیت و کارآمد به حساب می آید. این دیتا ویدئو پروژکتور برای استفاده در اتاق های جلسات ادارات و شرکت ها، کلاس های آموزشی و سالن های همایش و کنفرانس ارائه شده و تصاویری با کیفیت و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640 از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و می توان از آن برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز بهره برد.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW640

  • مناسب برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن

با استفاده از دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW640 دیگر نیازی به تاریک کردن فضا با خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها نخواهید داشت! این دیتا پروژکتور دارای شدت روشنایی 5800 لومن است و حتی در محیط های روشن و پر نور نیز از وضوح تصاویر به نمایش درآمده با آن کاسته نمی شود. پس با خیالی راحت می توانید از ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-EW640 در مکان های مختلف با شرایط نوری متفاوت استفاده کرده و از تصاویری روشن و شفاف بهره مند شوید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW640
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EW640 نسبت کنتراست 5000:1 آن است که باعث ارائه سایه روشن های موجود در تصاویر با کیفیتی مناسب می شود. همچنین این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور برای نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها با میزان خوانایی معمولی کافی به نظر می رسد. البته اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست هستید، می توانید از سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW640
  • ارائه تصاویری با کیفیت همراه با رنگ هایی طبیعی

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW640 یکی از انواع ویدئو پروژکتورهای WXGA موجود در بازار است که از رزولوشن 800*1280 پیکسل بهره می برد. همچنین این ویدئو پروجکشن از نوع 3LCD است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر ارائه شده توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640 مطمئن بود و با خیالی راحت از آن برای مصارف آموزشی و اداری استفاده کرد.
ارائه تصاویری با کیفیت همراه با رنگ هایی طبیعی
  • هزینه های پایین تعمیر و نگهداری

با خرید ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EW640 برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای سرویس آن نخواهید داشت! لامپ به کار رفته در این دیتا پروژکتور اداری از نوع 335 واتی است و طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 4000 ساعت خواهد بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640 توانایی نمایش تصاویر در حالت اقتصادی (اکو) را نیز دارد که در این حالت طول عمر لامپ آن به 4500 ساعت می رسد. همچنین فیلتر هوای به کار رفته در این پروژکتور تا 17000 ساعت نیازی به تعویض ندارد. بنابراین با خیالی راحت بابت هزینه های پایین تعمیر و نگهداری ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EW640 می توانید از آن استفاده کنید.
هزینه های پایین تعمیر و نگهداری

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق فناوری DIGITAL LINK

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640 پشتیبانی آن از فناوری دیجیتال لینک است که به نصب راحت تر و کم هزینه تر ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف کمک زیادی می کند. از طریق این فناوری برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به دستگاه ویدئو پروژکتور، تنها به یک کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 100 متر) احتیاج خواهید داشت! این ویژگی که بر روی قیمت دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW640 نیز تأثیر داشته، سبب افزایش کارایی آن نیز شده است.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق فناوری DIGITAL LINK
دیگر پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW640 شامل پورت های DVI-D، HDMI، DisplayPort، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، سریال، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور) و ورودی و خروجی صدا می شود. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید ویدئو پروژکتور خود را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، مانیتور، تلویزیون و... متصل کنید.
  • قابل استفاده هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ

با استفاده از ویدئو پروژکتور PT-EW640 می توانید به تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ دست یابید. از این جهت این ویدیو پروژکتور هم در فضاهای محدود و اتاق های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ کارایی دارد. توجه داشته باشید که برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.37 تا 2.38 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ این فاصله باید بین 14.23 تا 24.27 متر باشد.
قابل استفاده هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ
از دیگر قابلیت های دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EW640 که به نصب و راه اندازی راحت آن در محیط های مختلف منجر می شود می توان به زوم برقی، امکان تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی) و جابجایی لنز (60 درصد عمودی و 10 درصد افقی) به صورت برقی اشاره کرد. بنابراین با توجه به محدودیت فضای نصب، می توانید دستگاه ویدیو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده و به آسانی تصویر آن را تنظیم کنید.

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید و به دنبال محصولی کارآمد برای مصارف اداری، آموزشی و استفاده در سالن های همایش و کنفرانس هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640 یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این دیتا ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی بسیار مطلوب، مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز و قابلیت نصب آسان در مکان های مختلف توانسته به یکی از محصولات پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شود.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640
اگر شما هم قصد خرید ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW640

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر