۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C06
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره نگهدارنده 
قابلیت نصب: شیشه یا داشبورد ماشین، سایر سطوح صاف
مناسب برای: گوشی هایی در ابعاد 3.5 تا 6 اینچی 

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل ریمکس RM-C06

پایه نگهدارنده یا هولدر یکی از انواع لوازم جانبی موبایل است که برای آن دسته از افرادی که مدت زمان زیادی از روز خود را در حال رانندگی سپری می کنند، کارایی بالایی دارد. هولدر موبایل ریمکس RM-C06 یکی از همین محصولات است که بر روی شیشه یا داشبورد ماشین نصب می شود و این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. پس از طریق این نگهدارنده گوشی موبایل می توانید از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل و نقشه در هنگام رانندگی استفاده کنید و یا از تماس های دریافتی تان مطلع شوید. برای آشنایی با مشخصات پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C06 با ما تا انتهای متن همراه باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل ریمکس RM-C06
  • ساخته شده از پلاستیک مرغوب ABS

شرکت ریمکس در ساخت هولدر موبایل RM-C06 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خط و خش به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نیستند. همچنین پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06 دارای ابعاد مناسبی نیز هست و مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند.
ساخته شده از پلاستیک مرغوب ABS
  • نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین از طریق پایه مکنده

نصب هولدر گوشی موبایل ریمکس RM-C06 در محل مورد نظر شما بر روی شیشه یا داشبورد ماشین به آسانی و از طریق پایه مکنده آن انجام می شود. پایه این هولدر دارای خاصیت مکش بسیار قوی است و با ایجاد خلأ میان هولدر و سطوح، باعث نصب محکم و ثابت آن می شود. به این ترتیب پایه نگهدارنده موبایل داشبورد ریمکس RM-C06 در برابر تکان های ماشین در حال حرکت مقاومت بالایی دارد. همچنین این پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه از قابلیت نصب بر روی سایر سطوح صاف مانند میز و پیشخوان نیز برخوردار است و می توانید از آن در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید.
نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین از طریق پایه مکنده

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06

  • سازگار با گوشی های 3.5 تا 6 اینچی

هولدر موبایل داشبورد ریمکس RM-C06 دارای دو بازوی نگهدارنده است که فاصله میان آنها به راحتی قابل تنظیم می باشد. در حالت کلی این هولدر با انواع گوشی اندرویدی و iOS در ابعاد 3.5 تا 6 اینچی سازگار است و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به حساب می آید. نکته قابل توجه درباره پایه نگهدارنده گوشی ریمکس مدل Remax RM-C06 توانایی بالای آن در نگه داشتن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت است. پس بدون نگرانی بابت تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها می توانید از این هولدر در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.
سازگار با گوشی های 3.5 تا 6 اینچی
  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی داشبورد ریمکس RM-C06 قادر خواهید بود تا ضمن تجربه یک رانندگی ایمن، بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید. این هولدر از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا از گوشی موبایل خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواهتان بر روی آن استفاده کنید. این ویژگی که بر روی قیمت هولدر موبایل ریمکس RM-C06 نیز مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی آن در شرایط مختلف شده است.
دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06 یک دستگاه کارآمد برای استفاده داخل خودروی شما است و می توان از آن برای نگه داشتن انواع گوشی های 3.5 تا 6 اینچی استفاده کرد. این هولدر گوشی موبایل از طریق پایه مکنده بر روی شیشه یا داشبورد ماشین نصب می شود و از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز بهره می برد. بنابراین با استفاده از هولدر موبایل Remax RM-C06 در تمام طول مدت رانندگی به گوشی موبایلتان دسترسی خواهید داشت و می توانید بدون در دست گرفتن آن، از برنامه های مسیریابی و نقشه بهره ببرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع هولدر موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C06

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر