۱۳۹۹ مرداد ۴, شنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0177
دستگاه های سازگار: KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDA600, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600
تعداد خطوط: 16 کانال داخلی آنالوگ  CSLC16

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177

اگر به تعداد خطوط داخلی زیادی در شرکت محل کار خود احتیاج دارید، کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177 کمک زیادی به شما در این زمینه می کند. این کارت به عنوان افزایش دهنده تعداد خطوط داخلی در باکس سانترال مورد استفاده قرار می گیرد و 16 خط داخلی آنالوگ جدید را در اختیار شما می گذارد. همان طور که می دانید دستگاه سانترال یکی از تجهیزات مخابراتی پرکاربرد است که برای مدیریت تماس های دریافتی و خطوط داخلی و خارجی در شرکت ها، ادارات، سازمان ها، بیمارستان ها، هتل ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت پیش فرض از امکانات چندان زیادی برخوردار نیست و باید برای توسعه آن از کارت استفاده شود. هر یک از کارت های سانترال برای قابلیت خاصی طراحی شده اند و در انواع مختلفی روانه بازار می شوند.
کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177
از آنجا که کارت تلفن سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0177 قابلیت افزایش ظرفیت خطوط داخلی دستگاه سانترال به میزان 16 خط را دارد، می توان آن را برای استفاده در شرکت های نسبتاً بزرگ مناسب دانست. توجه داشته باشید که این کارت با تلفن های آنالوگ سازگار است و اگر از تلفن های دیجیتال در محل کار خود استفاده می کنید باید به سراغ مدل های دیگر کارت سانترال بروید.
کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177
  • دارای قابلیت کالر آیدی

از دیگر قابلیت های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177 باید به مجهز بودن آن به کالر آیدی به صورت پیش فرض اشاره کرد. به طوری که اگر تلفن مورد استفاده شما دارای صفحه نمایش باشد، شماره تماس گیرنده در لحظه برقراری تماس بر روی آن به نمایش درمی آید. این ویژگی در مدیریت تماس های دریافتی کمک زیادی به شما می کند. پس با خرید کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک KX-TDA0177 دیگر نیازی به صرف هزینه برای تهیه کارت کالر آیدی به صورت جداگانه نخواهید داشت. همچنین این قابلیت باعث می شود تا یکی از اسلات های دستگاه سانترال شما آزاد شود و بتوانید از تعداد کارت های بیشتری بر روی آن بهره ببرید. با توجه به این مشحصات باید گفت که قیمت کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-TDA0177 مناسب و ایده آل به نظر می رسد.
دارای قابلیت کالر آیدی
  • سازگاری با سانترال های کارآمد پاناسونیک

در حالت کلی در هنگام خرید کارت سانترال حتماً باید سازگاری آن با دستگاه مورد استفاده تان را مورد توجه قرار دهید. چرا که هر یک از باکس های سانترال دارای اسلات های مخصوص برای نصب کارت های معینی هستند و نمی توان از هر کارتی در یک باکس سانترال استفاده کرد. در رابطه با کارت ارتقا سانترال پاناسونیک KX-TDA0177 باید گفت که این کارت با دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های KX-TDA100، KX-TDA200، KX-TDA600، KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 سازگار است.
سازگاری با سانترال های کارآمد پاناسونیک

جمع بندی

در مجموع می توان کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177 را با توجه به ویژگی هایی مانند امکان افزایش 16 خط داخلی، پشتیبانی از تلفن های آنالوگ، مجهز بودن به قابلیت کالر آیدی به صورت پیش فرض و سازگاری با سانترال های کارآمد پاناسونیک یک انتخاب ایده آل برای استفاده در دستگاه سانترال شرکت ها و سازمان ها دانست.
کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0177
اگر شما هم قصد خرید کارت توسعه سانترال را دارید، جهت دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این قطعه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر