۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS622de

پرینتر لکسمارک CS622de
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 40 برگ در دقیقه یک رو، 20 سمت (side) در دقیقه  دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS622de

اگر به چاپ رنگی در اداره، شرکت یا کسب و کار خود احتیاج دارید، پرینتر لکسمارک CS622de کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. این پرینتر که یکی از انواع پرینتر لیزری موجود در بازار است، امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو را در اختیار شما می گذارد و می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط حساب باز کرد. مجهز بودن به صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی، سرعت و کیفیت بسیار مطلوب در چاپ و پشتیبانی از شبکه های کابلی بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS622de در میان کاربران شده است.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS622de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS622de

  • دارای سرعت چاپ 40 برگ در دقیقه

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS622de هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی از سرعت قابل قبولی برخوردار بوده و انتظارات شما در مصارف اداری را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر لیزری رنگی برای ارائه اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی به 7 ثانیه زمان پس از گرم شدن نیاز دارد که سرعت مناسبی است. به طوری که دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای آماده به کار شدن پرینتر نخواهید داشت. در حالت کلی پرینتر لکسمارک CS622de دارای سرعت چاپ 40 برگ در دقیقه در حالت چاپ یک رو و 20 سمت (side) در دقیقه در حالت چاپ دو رو است. از این جهت می توان بر روی آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.
  • یک پرینتر لیزری مناسب برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط

با استفاده از پرینتر لکسمارک Lexmark CS622de قادر به انجام حداکثر 100 هزار پرینت در ماه خواهید بود. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که از جانب شرکت سازنده این پرینتر تک کاره لیزری رنگی توصیه شده تا از آن برای 1500 تا 10 هزار پرینت در ماه استفاده کنید. پس اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت لکسمارک برای آن در حجم کاری کم و متوسط بهره ببرید!
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS622de
  • چاپ با کیفیت متون و تصاویر سیاه و سفید و رنگی

با توجه به اینکه پرینتر تک کاره لکسمارک CS622de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 x 1200 dpi و 2400 x 600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ بسیار مطلوب آن اطمینان داشت. به طوری که تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند و حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با کیفیتی مناسب به روی کاغذ منتقل خواهد شد. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS622de کیفیت چاپ آن کاملاً قابل قبول است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS622de

  • توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف ورودی

در حالت استاندارد پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS622de به یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی مجهز است و شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، پاکت نامه، مقوای نازک، لیبل کاغذی و لیبل وینیل در این سینی ها استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از سینی های اختیاری 550 برگی و 650 برگی نیز در این پرینتر تک کاره وجود دارد. توجه داشته باشید که این سینی های اختیاری بر روی قیمت پرینتر لکسمارک CS622de مؤثر هستند و در صورت نیاز باید آنها را به صورت جداگانه تهیه کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS622de
  • چاپ با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب

تونر کارتریج مشکی به کار رفته در پرینتر لیزری Lexmark CS622de دارای ظرفیت چاپ 3000 برگ و تونر کارتریج های رنگی به کار رفته در آن هریک دارای ظرفیت چاپ 2000 برگ هستند. این میزان ظرفیت برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد و برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید تونر کارتریج نخواهید داشت.
پرینتر لکسمارک Lexmark CS622de با تونر کارتریج های مشکیِ مدل های 78C10K0 (با ظرفیت 2000 برگ)، 78C1XK0 (با ظرفیت 8500 برگ) و 78C1UK0 (با ظرفیت 10500 برگ) سازگار است که در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج می توانید از یکی از این مدل ها در پرینتر خود استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از تونر کارتریج های آبی، قرمز و زرد از سری های 78C10 (با ظرفیت 1400 برگ)، 78C1X (با ظرفیت 5000 برگ) و 78C1U (با ظرفیت 7000 برگ) نیز در این چاگر اداری وجود دارد. برای خرید تونر کارتریج های اصل لکسمارک با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS622de

  • مجهز به مجموعه سخت افزاری مناسب

در چاپگر لکسمارک CS622de از یک پردازنده مرکزی دو هسته ای با فرکانس یک گیگاهرتز و حافظه 1024 مگابایت استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم از بروز مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم جلوگیری می کند.
مجهز به مجموعه سخت افزاری مناسب
یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS622de مجهز بودن آن به صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی و تمام لمسی است که باعث می شود تا کار با چاپگر حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان شود. از طریق این نمایشگر و کلیدهای کنترلی تعبیه شده در قسمت جلویی بدنه دستگاه پرینتر لیزری، می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به راحتی اعمال کرده و از کار با پرینتر لذت ببرید!
  • تعبیه پورت های USB و اترنت بر روی بدنه

پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS622de به یک پورت USB 2.0 Type-B مجهز است که برای اتصال پرینتر به کامپیوتر از طریق کابل مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در قسمت جلویی بدنه این پرینتر یک پورت USB 2.0 Type-A نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید فلش مموری خود را به پرینتر متصل کنید. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و فایل های موجود بر روی فلش مموری به صورت مستقیم چاپ خواهند شد.
اگر قصد استفاده از پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS622de به صورت گروهی یا تیمی را دارید، این امکان برای شما مهیا است! شما می توانید این پرینتر لیزری تحت شبکه را از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه آن به شبکه های کابلی متصل کنید و از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید.
تعبیه پورت های USB و اترنت بر روی بدنه

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS622de را با توجه به ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت چاپ ایده آل، مجهز بودن به صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی، سازگار با شبکه های کابلی پرسرعت، پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب لکسمارک با ظرفیت های مختلف و کیفیت ساخت عالی یک گزینه مطلوب برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط دانست.
شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر تک کاره لیزری و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS622de

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر