۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ears

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Small Ears
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: بر روی دریچه کولر ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و آیفون در سایزهای مختلف

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Small Ears

شرکت باسئوس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با عرضه محصولاتی با کیفیت و خوش ساخت، رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. از میان محصولات این شرکت باید به هولدر موبایل باسئوس Small Ears اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، بتوانید در هنگام رانندگی به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر به استفاده از برنامه های مسیریابی موبایل و نقشه در حین رانندگی عادت دارید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ears یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Small Ears
  • قابلیت نصب بر روی دریچه کولر ماشین

استفاده از هولدر گوشی موبایل باسئوس Small Ears به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود! تنها کافیست تا پایه نگهدارنده را از طریق گیره تعبیه شده در قسمت پشتی آن به دریچه کولر ماشین متصل کنید. این قابلیت استفاده آسان یکی از مزایای مهم پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Small Ears است که به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه ای که به آن نیاز داشتید، بتوانید هولدر را از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از تکان خوردن هولدر موبایل دریچه کولر باسئوس Small Ears در هنگام حرکت ماشین، بهتر است تا آن را بر روی دریچه های «افقی» کولر خودرو نصب نمایید.
قابلیت نصب بر روی دریچه کولر ماشین
  • دارای خاصیت آهنربایی قوی

در پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس Small Ears از آهنرباهای قوی استفاده شده و به همین دلیل این هولدر توانایی نگه داشتن انواع گوشی موبایل در سایزهای مختلف را دارد. خاصیت آهنربایی این هولدر مگنتی موبایل به اندازه ای است که گوشی شما در اثر تکان های ماشین در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها از روی صفحه آن جدا نمی شود و به شکلی کاملاً محکم و ثابت باقی می ماند. لازم به ذکر است که برای قرار دادن گوشی بر روی پایه نگهدارنده مغناطیسی گوشی موبایل باسئوس Small Ears، ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با محصول را بر روی بدنه یا قاب گوشی خود بچسبانید.
دارای خاصیت آهنربایی قوی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ears

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، ارائه شده در رنگ های متنوع

بدنه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ears از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه، فشار و رها شدن از دست و برخورد با زمین دارد. ضمن اینکه بر روی صفحه نگهدارنده این هولدر موبایل از سیلیکون نرم استفاده شده تا از افتادن خط و خش بر روی بدنه گوشی جلوگیری شود. نگهدارنده مگنتی موبایل باسئوس Small Ears دارای تنوع رنگی نیز هست و شما می توانید متناسب با سلیقه و فضای داخلی خودروی خود، آن را در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای یا رزگلد تهیه نمایید. نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Small Ears دارای ابعاد جمع و جور و کوچکی نیز هست و باعث ایجاد مزاحمت برای شما در طول مدت رانندگی نخواهد شد.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، ارائه شده در رنگ های متنوع
  • امکان تنظیم زاویه دید

از دیگر امکانات هولدر موبایل روی دریچه کولر باسئوس Small Ears باید به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواهتان بر روی هولدر استفاده کنید. بنابراین با استفاده از پایه نگهدارنده موبایل مدل 360 درجه باسئوس Small Ears می توانید بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی تان را داشته باشید و یک رانندگی امن و بی خطر را تجربه کنید. با توجه به این مشخصات، می توان قیمت هولدر گوشی موبایل باسئوس Small Ears را کاملاً مناسب دانست.
امکان تنظیم زاویه دید

جمع بندی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ears یکی از هولدرهای آهنربایی خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار است که در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود. این هولدر به آسانی بر روی دریچه کولر ماشین نصب می شود و با انواع گوشی اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف سازگار می باشد.
چنانچه قصد خرید پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هولدر موبایل مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ears

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر