۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC532 با ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC532
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB 3.1 Gen 1, USB 2.0
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC532

هارد اکسترنال AC532 یکی از محصولات خوش ساخت شرکت اپیسر است که دارای ظرفیت یک ترابایت بوده و امکان ذخیره انواع فایل ها شامل فیلم، عکس، موسیقی، فایل های متنی، ورد، اکسل، PDF و... را برای شما فراهم می آورد. این هارد اکسترنال که در دسته هاردهای قابل حمل جای دارد، به طور کامل در برابر لغزش، ضربه و شوک مقاوم است و از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن به خوبی محافظت می کند. پس اگر قصد خرید هارد دیسک اکسترنال دارید و در جستجوی یک محصول خوش سا خت و با دوام هستید، هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC532 با ظرفیت 1 ترابایت را مد نظر داشته باشید!
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC532
  • قابلیت حمل و جابجایی آسان، مقاوم در برابر آسیب های احتمالی

با توجه به اینکه هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC532 در ابعاد 132.4*82*16.1 میلی متر و وزن 190 گرم عرضه شده، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. شما می توانید این هارد دیسک را درون کیف یا کوله پشتی گذاشته و با خود به مکان های مختلف حمل کنید. پس در هر لحظه از طول روز که به اطلاعات خود نیاز داشتید، هارد اکسترنال رومیزی اپیسر AC532 در دسترس شما خواهد بود!
قابلیت حمل و جابجایی آسان، مقاوم در برابر آسیب های احتمالی
نکته قابل توجه در رابطه با هارد دیسک اپیسر AC532 طراحی خاص بدنه آن است. قسمت های کناری بدنه این هارد اکسترنال 1 ترابایت دارای شیارهای فرو رفته می باشد که باعث می شود تا هارد به آسانی از دستان شما در حین استفاده رها نشود. همچنین این قسمت از بدنه هارد اکسترنال Apacer AC532 دارای خاصیت ضد لغزش است و از لیز خوردن هارد از روی سطوح صاف جلوگیری می کند.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هارد دیسک اپیسر مدل AC532 طراحی ضد ضربه آن می باشد. این هارد اکسترنال در برابر سقوط از ارتفاع یک متری کاملاً مقاوم بوده و به خوبی از اطلاعات شما محافظت می کند. از این جهت می توان هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC532 را یک دستگاه ایده آل برای استفاده به صورت قابل حمل و سیار دانست.
قابلیت حمل و جابجایی آسان، مقاوم در برابر آسیب های احتمالی

مشخصات فنی هارد اکسترنال اپیسر AC532

  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت USB Type-A

برخلاف بسیاری از هاردهای اکسترنال که در آنها از پورت USB دو تکه و میکرو استفاده شده، هارد دیسک اکسترنال 1 ترابایت اپیسر AC532 به یک پورت یکپارچه USB Type-A مجهز است. این پورت دارای طول عمر و دوام بالایی بوده و تا 10000 بار اتصال کابل به آن کارایی خواهد داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که استفاده از هارد اکسترنال به آسانی انجام می گیرد و تنها کافیست تا کابل رابط آن را به پورت USB کامپیوتر، لپ تاپ یا دیگر دستگاه مورد نظر خود متصل کنید. در این حالت نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و هارد بلافاصله پس از اتصال به دستگاه آماده به کار خواهد بود.
هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC532 با ظرفیت 1 ترابایت با سیستم عامل ویندوز (تمام نسخه ها)، مک (نسخه 10.4 و بعدتر) و لینوکس (نسخه 2.6 و بعدتر) سازگار است و به راحتی می توان از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف بهره برد.
مشخصات فنی هارد اکسترنال اپیسر AC532
  • مجهز به رابط USB 3.1 جهت انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب

رابط به کار رفته در هارد دیسک اپیسر مدل Apacer AC532 از جدیدترین نسل کابل USB یعنی رابط USB 3.1 است که باعث انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب می شود. پس اگر سرعت انتقال اطلاعات برایتان اهمیت زیادی دارد، این هارد اکسترنال کارایی زیادی برای شما خواهد داشت. در حالت کلی رابط USB 3.1 تا سه برابر سریع تر از رابط USB 2.0 عمل می کند و حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه را برای شما به ارمغان می آورد. البته اکثر هاردهای اکسترنال دارای این رابط، قادر به انتقال داده با سرعت کمتری نسبت به این مقدار هستند. این موضوع در رابطه با هارد اکسترنال اپیسر AC532 نیز صدق می کند؛ با این وجود می توانید از سرعت بسیار مطلوب آن در هنگام انتقال اطلاعات مطمئن باشید. این ویژگی به خصوص در هنگام کار با فایل های حجیم کارایی زیادی دارد و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.
مجهز به رابط USB 3.1 جهت انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC532 با ظرفیت 1 ترابایت

  • سازگار با نرم افزار مخصوص Apacer جهت بک آپ گیری

همراه با هارد دیسک Apacer AC532 نرم افزار Apacer Data Manager ارائه می شود که با نصب آن بر روی سیستم خود از قابلیت های متعددی بهره مند خواهید شد. از جمله امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما می گذارد می توان به امکان تهیه بک آپ از اطلاعات اشاره کرد. پس با استفاده از این هارد اکسترنال خیالتان بابت ماندگاری اطلاعات به طور کامل راحت خواهد بود! همچنین با استفاده از نرم افزار ارائه شده همراه با هارد اکسترنال 1 ترابایت اپیسر AC532 می توانید فرآیند اتصال هارد به دستگاه و انتقال اطلاعات میان آنها را مدیریت کنید و از کیفیتی عالی در عملکرد آنها بهره مند شوید.
سازگار با نرم افزار مخصوص Apacer جهت بک آپ گیری

جمع بندی

با استفاده از هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC532 با ظرفیت 1 ترابایت دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات تان در اثر اتفاقاتی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا تکان خوردن ناگهانی هارد نباشید! این هارد اکسترنالِ یک ترابایتی به صورت ضد ضربه، ضد لغزش و ضد شوک طراحی شده و فضای کافی برای ذخیره اطلاعات مهم شما را در اختیارتان می گذارد. کیفیت ساخت بسیار مطلوب، مجهز بودن به رابط USB 3.1 با سرعت عالی در انتقال اطلاعات و سازگاری با سیستم عامل های مختلف از جمله ویژگی هایی است که سبب محبوبیت بالای هارد دیسک ضد ضربه اپیسر AC532 در میان کاربران و فروش بالای آن در بازار شده است.
اگر شما هم قصد خرید هارد اکسترنال ضد ضربه یا لوازم جانبی کامپیوتر را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هارد اکسترنال مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.
هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC532 با ظرفیت 1 ترابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر