۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10013CQ با ظرفیت 10050 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10013CQ
ظرفیت باتری: 10050 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10013CQ

با به همراه داشتن پاور بانک انرجایزر UE10013CQ با خود دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در طول روز نباشید! این پاور بانک دارای ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت است و به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... برمی آید. امکان شارژ سه دستگاه به صورت هم زمان، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و مجهز بودن به پورت ورودی/ خروجی USB-C از جمله ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پاوربانک انرجایزر Energizer UE10013CQ با ظرفیت 10050 میلی آمپر در میان کاربران شده است.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10013CQ
  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10013CQ برای شما ساخته شده است. این شارژر همراه از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژ شدن گوشی موبایل و تبلت را برای شما به ارمغان می آورد. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی یا تبلت شما نیز باید با فناوری شارژ سریع سازگار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهند شد. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پورت USB با قابلیت شارژِ پاور بانک انرجایزر UE10013CQ برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 1.7 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.2 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) می باشد.
سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!
پاور بانک Energizer UE10013CQ دارای یک پورت USB دیگر نیز هست که شدت جریان آن برابر با 2.4 آمپر می باشد. از این پورت نیز می توانید برای شارژ گوشی با سرعتی بسیار مطلوب بهره ببرید. با توجه به ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعتی پاور بانک، استفاده از آن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن گوشی امکان پذیر است. البته این موضوع رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد.
سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!
  • مجهز به پورت ورودی/ خروجی USB-C 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پاوربانک انرجایزر Energizer UE10013CQ با ظرفیت 10050 میلی آمپر مجهز بودن آن به یک پورت USB Type-C است که هم برای شارژ کردن باتری پاوربانک و هم برای شارژدهی به دستگاه های دیگر قابل استفاده می باشد. در واقع این پورت از نوع ورودی/ خروجی است. شدت جریان این پورت در هنگام شارژ کردن باتری پاور بانک برابر با 2.0 آمپر و در هنگام شارژدهی به سایر دستگاه ها برابر با 3.0 آمپر خواهد بود. پس می توان از سرعت این پورت به خصوص در هنگام شارژدهی اطمینان کامل داشت. با توجه به اینکه پورت USB-C موجود بر روی بدنه پاور بانک تایپ سی انرجایزر UE10013CQ دارای قابلیت شارژدهی نیز هست، امکان استفاده از این پاوربانک برای شارژ سه دستگاه به صورت هم زمان برای شما فراهم است. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10013CQ نیز تأثیرگذار بوده است.
مجهز به پورت ورودی/ خروجی USB-C

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10013CQ با ظرفیت 10050 میلی آمپر

  • محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در حین شارژدهی

در پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10013CQ از مدارهای محافظ استفاده شده و به همین دلیل این پاوربانک در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما مقاومت بالایی دارد. به طوری که در صورت رخ دادن این اختلالات، هیچ گونه آسیبی به گوشی و دیگر دستگاه های متصل به پاوربانک وارد نخواهد شد. همچنین پاوربانک فست شارژ انرجایزر UE10013CQ از قابلیت مدیریت شارژ هوشمند نیز برخوردار است و از اتلاف شارژ باتری پاور بانک جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه این پاور بانک تایپ سی از میزان شارژ باقی مانده باتری آن به صورت تقریبی مطلع شوید.
محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در حین شارژدهی
  • مناسب برای حمل و جابجایی

با توجه به اینکه پاوربانک انرجایزر Energizer UE10013CQ با ظرفیت 10050 میلی آمپر در ابعاد 110 x 66 x 23 میلی متر و وزن 251 گرم روانه بازار شده، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. البته شاید کمی ضخامت 23 میلی متری این پاور بانک زیاد به نظر برسد، اما شما می توانید آن را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود قرار داده و با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید.
مناسب برای حمل و جابجایی

جمع بندی

شارژر همراه انرجایزر UE10013CQ برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که سرعت شارژدهی برایشان اهمیت زیادی دارد! این پاور بانک  با فناوری فست شارژ (QC 3.0) سازگار است و گوشی و تبلت شما را با سرعتی بسیار بالاتر نسبت به حالت عادی شارژ می کند. امکان شارژدهی هم زمان به سه دستگاه مختلف و مجهز بودن به پورت ورودی/ خروجی از نوع USB-C از دیگر مشخصات کاربردی پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10013CQ به شمار می آید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10013CQ با ظرفیت 10050 میلی آمپر
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک فست شارژ و نحوه خرید پاور بانک با ظرفیت بالا را کسب نمایید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10013CQ با ظرفیت 10050 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر