۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte

پرینتر لکسمارک CS720dte
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: رنگی:40 برگ در دقیقه سیاه و سفید: 40 برگ در دقیق یک رو، 32 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200 * 1200 dpi 2400 * 600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS720dte

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت و با کیفیت هستید، پرینتر لکسمارک CS720dte یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این پرینتر تک کاره لیزری رنگی قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو را در اختیار شما می گذارد و می توان از آن در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط استفاده کرد. مجهز بودن به دو سینی کاغذ 550 برگی در حالت استاندارد، پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب و با کیفیت و امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه از جمله ویژگی های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS720dte

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS720dte

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای مصارف اداری

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS720dte توان انجام 120 هزار پرینت در طول ماه را دارد و کاملاً برای مصارف اداری و شرکتی با حجم کاری متوسط مناسب است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از پرینتر رومیزی لکسمارک CS720dte برای 1500 تا 15000 پرینت در ماه استفاده شود.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS720dte
از لحاظ سرعت چاپ نیز پرینتر تک کاره لکسمارک CS720dte نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر لیزری رنگی اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 6.5 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد که سرعت بسیار مطلوبی است. بنابراین نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای آماده به کار شدن پرینتر در هنگام روشن کردن آن نخواهید داشت. پس از آن سرعت چاپ پرینتر اداری لکسمارک CS720dte به 40 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی می رسد.
  • چاپ رنگی با کیفیتی عالی

در پرینتر Lexmark CS720dte از تکنولوژی Unison Toner استفاده شده که یکی از فناوری های کاربردی لکسمارک به منظور ارتقای کیفیت چاپ رنگی محسوب می شود. این فناوری باعث می شود تا رنگ های چاپ شده با این چاپگر اداری کاملاً طبیعی و زنده به نظر آیند و در عین حال باعث صرفه جویی در مصرف تونر کارتریج نیز می شود. لازم به ذکر است که پرینتر لکسمارک CS720dte قابلیت چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi را دارد و کیفیتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد.
چاپ رنگی با کیفیتی عالی
  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید

در قسمت جلویی بدنه پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS720dte یک صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی و صفحه کلید تعبیه شده که از طریق آنها به آسانی می توانید تنظیمات مورد نظرتان را بر روی پرینتر اعمال کنید. رابط کاربری صفحه نمایش به کار رفته در این پرینتر تک کاره کاملاً کاربرپسند بوده و حتی افراد تازه کار نیز در کار با آن مشکلی نخواهند داشت.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید
پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS720dte دارای سرعت عملکرد قابل توجهی نیز هست و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نمی شوید. مجموعه سخت افزاری این پرینتر شامل پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه 1024 مگابایتی (با قابلیت ارتقا به 3072 مگابایت) بوده که باعث ارائه عملکردی سریع و روان پرینتر می شوند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS720dte را کاملاً مناسب دانست.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS720dte

  • چاپ با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب

در حالت کلی تونر کارتریج نقش مهمی در کیفیت عملکرد یک پرینتر لیزری دارد و اگر از تونر کارتریج های غیر اصل و ناسازگار با پرینتر استفاده کنید، ممکن است لطمات جدی به آن وارد شود. در رابطه با پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS720dte باید گفت که در این پرینتر یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) به کار رفته که هر یک از آنها دارای ظرفیت چاپ 3000 برگ هستند. این تونر کارتریج ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در طول مدت استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت چاپ یا خشک شدن آنها مواجه نمی شوید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS720dte
در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک CS720dte به این نکته توجه داشته باشید که این پرینتر با تونر کارتریج مشکی از مدل های 74C10K0 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1SK0 (با ظرفیت 7000 برگ) یا 74C1HK0 (با ظرفیت 20000 برگ) سازگار است. ضمن اینکه امکان استفاده از تونر کارتریج های رنگی از سری های 74C10 (با ظرفیت 3000 برگ) یا 74C1S (با ظرفیت 7000 برگ) در این پرینتر وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این تونر کارتریج ها به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین برای خرید تونر کارتریج های اصل لکسمارک با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
چاپ با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب
  • دارای دو سینی 550 برگی

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پرینتر CS720dte با دیگر پرینترهای لکسمارک هم رده با آن شده، مجهز بودن این پرینتر به دو سینی 550 برگی در حالت استاندارد و سینی چند منظوره 100 برگی است. شما می توانید از کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، کاغذهای مخصوص چاپ بنر و پوستر (در ابعاد حداکثر A4)، لیبل وینیل، لیبل کاغذی، مقوای نازک و پاکت نامه در این سینی ها استفاده کنید. ضمن اینکه پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte از دو سینی 550 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید آنها را به صورت جداگانه تهیه کنید.
دارای دو سینی 550 برگی

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte

  • مجهز به درگاه کارت حافظه، پشتیبانی از فلش مموری، سازگار با شبکه

چاپگر اداری لکسمارک CS720dte دارای پورت های ارتباطی کاملی است. بر روی بدنه این پرینتر یک پورت USB 2.0 Type-B تعبیه شده که برای اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین پرینتر Lexmark CS720dte دارای دو پورت USB 2.0 Type-A (یکی در جلو و دیگری در پشت بدنه) و درگاه کارت حافظه نیز هست. از طریق این پورت ها می توانید فلش مموری یا کارت حافظه خود را به پرینتر متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را به صورت مستقیم چاپ کنید.
مجهز به درگاه کارت حافظه، پشتیبانی از فلش مموری، سازگار با شبکه
اگر قصد استفاده تیمی و گروهی از پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS720dte را دارید، این امکان برایتان مهیا است. این پرینتر به پورت اترنت مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کرد. در این حالت امکان دسترسی به پرینتر از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان وجود دارد.

جمع بندی

اگر به چاپ سیاه و سفید و رنگی در اداره یا شرکت خود نیاز دارید و به دنبال یک پرینتر لیزری با کیفیت برای این منظور هستید، پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte را مد نظر داشته باشید. از جمله ویژگی های این پرینتر می توان به مجهز بودن به دو سینی 550 برگی در حالت استاندارد، کیفیت عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید و قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه اشاره کرد که سبب افزایش کارایی آن در مصارف اداری و شرکتی شده است.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر رومیزی و نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر لیزری موجود در بازار با بهترین قیمت هستند.
پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720dte

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر