۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

هندزفری بلوتوث جووی Joway H09

هندزفری بلوتوث جووی H09
نوع گوشی: توگوشی (هندزفری دورگردنی و دارای دو گوشی)
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی و بررسی هندزفری جووی H09

هندزفری بلوتوث جووی Joway H09 یکی از هندزفری های بلوتوثی با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار است که امکان گوش دادن به موسیقی و پاسخ دادن به تماس های دریافتی در حین ورزش و انجام کارهای روزمره را برای شما فراهم می آورد. این هندزفری بلوتوث از نوع دورگردنی و دارای دو گوشی است و صدایی پرقدرت، واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد. از جمله ویژگی های هندزفری بلوتوث جووی Joway H-09 می توان به طراحی ظاهری زیبا، مجهز بودن به ویبره و ماساژور گردن و شارژدهی عالی باتری اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی و بررسی هندزفری جووی H09
  • یک هندزفری راحت و زیبا!

با توجه به اینکه هندزفری جووی مدل H-09 از نوع دورگردنی است، به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید! کابل کوتاه به کار رفته در این هندزفری گردنی بلوتوثی دارای روکش محکم و مقاومی است و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدگی مواجه خواهید شد.
هندزفری پشت گردنی جووی H-09 به گونه ای طراحی شده که به شکلی کاملاً ثابت در گوش کاربر قرار می گیرند و در برابر تحرکات شما مقاومت بالایی دارند. از این جهت می توان از این هندزفری گوشی موبایل در هنگام ورزش یا تردد در خیابان به سادگی استفاده کرد.
یک هندزفری راحت و زیبا!
مورد دیگری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، مقاومت بالای دستگاه هندزفری بلوتوث جووی H-09 در برابر عرق و رطوبت است. بنابراین در هنگام استفاده های طولانی مدت از هندزفری هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود. ضمن اینکه در ساخت سرگوشی های هندزفری گردنی جووی H-09 از مواد اولیه مرغوب و نرم استفاده شده و در هنگام در گوش قرار دادن آنها حس خوبی به شما دست خواهد داد!
سرگوشی های هندزفری بلوتوثی جووی H-09 دارای خاصیت آهنربایی نیز هستند و در مواقعی که نیازی به هندزفری ندارید، می توانید آن را به یکدیگر بچسبانید. این ویژگی در حمل و جابجایی آسان تر هندزفری کمک زیادی به شما می کند.
یک هندزفری راحت و زیبا!

قابلیت های هندزفری Joway H09

  • اتصال آسان به انواع گوشی های موبایل از طریق بلوتوث

برای استفاده از هندزفری جووی مدل Joway H-09 تنها کافیست تا آن را روشن کنید و سپس از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه مجهز به بلوتوث خود به آن متصل شوید! در این هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به همین دلیل می توانید از کیفیت و سرعتی بسیار مطلوب در اتصال بلوتوثی بهره مند شوید. در هنگام کار با هندزفری جووی H-09 توجه داشته باشید که حداکثر بُرد یا محدوده عملکرد آن برابر با 10 متر است و فاصله با آن با دستگاه مورد نظر شما نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال بلوتوثی میان آنها قطع خواهد شد.
قابلیت های هندزفری Joway H09
  • ارائه صدایی پرقدرت، شفاف و واضح

اگر به گوش دادن به موسیقی با بیس زیاد علاقه دارید، هندزفری بلوتوث تو گوشی جووی H-09 برای شما ساخته شده است! این هندزفری گردنی صدایی قوی و رسا را برای شما به ارمغان می آورد و تمام انتظارات شما در زمینه کیفیت صدا را به خوبی برآورده می کند! حجم صدای هندزفری Joway H-09 به اندازه ای است که در هنگام گوش دادن به موسیقی به آن، متوجه سروصداهای محیط نخواهید شد و می توانید به طور کامل از موسیقی های محبوبتان لذت ببرید! بر روی کابل این هندزفری دکمه های کنترلی نیز تعبیه شده که از طریق آنها می توانید صدای موسیقی در حال پخش را کم و زیاد کرده و به مدیریت تماس های دریافتی تان بپردازید.

هندزفری بلوتوث جووی Joway H09

  • کارآمد در هنگام مکالمه، مجهز به ویبره

کارآمد در هنگام مکالمه، مجهز به ویبره
هندزفری بلوتوث جووی Joway H09 در هنگام مکالمه نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد. میکروفون به کار رفته در این هندزفری بلوتوث تو گوشی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و صدای شما را با کمترین میزان نویز به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. همچنین هندزفری گردنی ورزشی جووی H-09 دارای قابلیت ویبره نیز هست و در هنگام دریافت تماس تلفنی، با لرزش شما را از آن مطلع می کند. بنابراین هیچ یک از تماس هایتان را در حین ورزش یا انجام دادن کارهای روزانه از دست نخواهید داد!
  • مجهز به ماساژور گردن

بر روی کابل هندزفری جووی H-09 قسمتی تعبیه شده که در هنگام استفاده از هندزفری بر روی قسمت پشتی گردن قرار می گیرد. اگر کلید ولوم صدا را دو بار پشت سر هم فشار دهید، ویبره این قسمت از هندزفری فعال می شود و شما می توانید از آن به عنوان ماساژور گردن استفاده کنید. بنابراین هندزفری جووی H-09 برای استفاده های طولانی مدت یک انتخاب ایده آل است و حس خستگی و درد مهره های گردن را از شما دور می کند! این قابلیت که بر روی قیمت هندزفری جووی H-09 نیز مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی آن شده است.
  • عملکرد بدون نیاز به شارژ چندباره باتری در طول روز

عملکرد بدون نیاز به شارژ چندباره باتری در طول روز
از دیگر ویژگی های مهم هندزفری شارژی جووی H-09 باید به باتری قدرتمند آن اشاره کنیم که شما را از شارژ چندباره باتری در طول روز بی نیاز می کند. باتری به کار رفته در این هندزفری بلوتوث شارژی از نوع لیتیوم یونی است و از ظرفیتی معادل با 160 میلی آمپر ساعت بهره می برد. شارژ کامل این باتری برای 15 ساعت مکالمه، 14 ساعت پخش موسیقی و 400 ساعت روشن نگاه داشتن هندزفری در حالت استند بای (آماده به کار) کفایت می کند که میزان کاملاً قابل توجهی است! بنابراین بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ هندزفری، می توانید از آن در تمام طول روز استفاده کنید.

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث جووی Joway H-09 از صدایی قدرتمند، واضح و شفاف بهره مند شده و در حین ورزش یا انجام کارهای روزمره به موسیقی های محبوبتان گوش دهید! این هندزفری بلوتوثی به آسانی به انواع گوشی های موبایل متصل می شود و علاوه بر پخش موسیقی، از قابلیت مکالمه نیز بهره می برد. مجهز بودن به ویبره، ماساژور گردن و سرگوشی های آهنربایی از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوثی جووی H-09 هستند که باعث شده تا این هندزفری برای استفاده های طولانی مدت کاملاً مناسب باشد.
شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری تو گوشی و نحوه خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث را دریافت کنید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری مورد نظرشان کمک کنید.
هندزفری بلوتوث جووی Joway H09

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر