۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam BB-800

دستگاه ضبط صدا تسکام BB-800
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: MP3 - WAV

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام BB-800

ویس رکوردر تسکام BB-800 یکی از دستگاه های ضبط صدای حرفه ای و کارآمد موجود در بازار است که از کاربردهای مختلفی بهره می برد. از این دستگاه ضبط صدا می توان برای ضبط صدا در کنسرت ها، همایش ها، کنفرانس ها، کلاس های آموزشی و استودیوهای تمرین نوازندگی و خوانندگی استفاده کرد. قابلیت ضبط صدا به صورت 360 درجه ای، امکان اتصال به میکروفون های خارجی و مجهز بودن به دکمه های کنترلی کامل و کاربردی بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث شده تا دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam BB-800 کارایی بالایی در زمینه ضبط و پخش صدا داشته باشد.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام BB-800
  • قابلیت حمل و جابجایی آسان

با توجه به اینکه ویس رکوردر تسکام BB-800 در ابعاد 380*205*107 میلی متر و وزن نسبتاً سبکی عرضه شده، مشکلی برای حمل و جابجایی آن به مکان های مختلف نخواهید داشت. از لحاظ طراحی ظاهری، این دستگاه ضبط صدا به یک اسپیکر قابل حمل شبیه است و از ظاهر زیبایی بهره می برد. قسمت بالایی بدنه ضبط کننده صدای موسیقی BB-800 شامل صفحه نمایش و دکمه های کنترلی آن می شود که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. از جمله این دکمه ها می توان به دکمه های تنظیم میزان صدای میکروفون های جلویی و عقبی، دکمه های مربوط به تنظیمات پخش، آغاز و پایان ضبط و... اشاره کرد.
قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • ضبط صدای 360 درجه از طریق چهار میکروفون قدرتمند

دستگاه ضبط صدای دیجیتال تسکام Tascam BB-800 از طریق چهار میکروفون قدرتمند عمل ضبط صدا را انجام می دهد. دو میکروفون از این تعداد در قسمت جلوی بدنه و دو تای دیگر در قسمت پشتی بدنه دستگاه تعبیه شده است که باعث می شود تا این ویس رکوردر قادر به ضبط صدا به صورت 360 درجه ای باشد. به این ترتیب حتی جزئیات موجود در صدای محیط نیز توسط ویس رکوردر تسکام مدل BB-800 قابل ضبط خواهد بود.
به طور کلی ضبط کننده صدا تسکام BB-800 قادر به ضبط صدا با فرمت های MP3 و WAV است و صدایی با کیفیت بسیار مطلوب به شما ارائه می دهد. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه ضبط صدا تسکام BB-800 می توان کیفیت صدای ضبط شده با آن را کاملاً قابل قبول و مناسب دانست.
ضبط صدای 360 درجه از طریق چهار میکروفون قدرتمند

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam BB-800

  • امکان ضبط بر روی کارت حافظه، عملکرد از طریق باتری یا آداپتور

در حالت استاندارد دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam BB-800 دارای حافظه داخلی نیست و شما باید از کارت حافظه های SD یا SDHC در آن استفاده کنید. از این جهت شما می توانید به آسانی کارت حافظه را از دستگاه خارج کرده و فایل های ضبط شده بر روی آن را به سایر دستگاه ها انتقال دهید. ضمن اینکه این ویس رکوردر دارای پورت USB 2.0 نیز هست و از طریق کابل USB می توان آن را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کرد.
در رابطه با منبع تغذیه ویس رکوردر تسکام مدل Tascam BB-80 نیز باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز این دستگاه ضبط صدا از 8 عدد باتری قلمی سایز AA تأمین می شود. همچنین می توان از آداپتور برق برای این منظور استفاده کرد. از این جهت امکان استفاده از آن هم به صورت قابل حمل و هم به صورت رومیزی برای شما فراهم است.
دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam BB-800
  • پخش صدا با کیفیت استریو

از ویس رکوردر تسکام Tascam BB-800 برای پخش صدا با کیفیت استریو نیز می توانید استفاده کنید. این دستگاه ضبط صدا برای خوانندگی دارای توان خروجی 10 واتی است و صدایی قوی و واضح را ارائه می دهد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا صداهای ضبط شده با دستگاه را پخش کرده و مورد بازبینی قرار دهید. همچنین دستگاه ضبط صدا تسکام BB-800 به تیونر کروماتیک و مترونوم نیز برخوردار است و قابلیت های متعددی در ضبط و پخش صدا را در اختیار شما می گذارد. با توجه به این مشخصات می توان این ضبط کننده صدا را یک دستگاه ایده آل برای تمرین نوازندگی و خوانندگی دانست. همچنین از قابلیت پخش این دستگاه می توان برای نوت برداری و گزارش نویسی از صداهای ضبط شده در کلاس های درسی، همایش ها و کنفرانس ها بهره برد که برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری کارایی بالایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه ضبط کننده صدا تسکام BB-800 را کاملاً مناسب دانست.
  • مجهز به پورت های ورودی و خروجی کاربردی

بر روی قسمت کناری بدنه ضبط کننده دیجیتالی صدا تسکام BB-800 پورت های ورودی و خروجی دستگاه تعبیه شده که اتصال آن به لوازم جانبی و سایر دستگاه ها را بسیار آسان می کند. از جمله این پورت ها می توان به دو پورت ورودی XLR اشاره کرد که برای اتصال میکروفون های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. پس اگر به ضبط حرفه ای صدا نیاز داشتید، می توانید از این قابلیت بهره ببرید. همچنین از طریق ورودی استریو RCA و جک های خروجی، می توانید این ویس رکوردر را به CD پلیر، کامپیوتر، میکسر، اسپیکر و سایر دستگاه ها متصل کرد.
مجهز به پورت های ورودی و خروجی کاربردی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam BB-800 دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و نیازهای شما در زمینه ضبط صدا در محیط هایی مانند کنسرت ها، همایش ها، کنفرانس ها، استودیوهای تمرین خوانندگی و نوازندگی و کلاس های آموزشی را به خوبی برطرف می کند. با استفاده از این ویس رکوردر می توانید از صدایی با کیفیت و 360 درجه ای بهره مند شده و به پخش ترک های ضبط شده و بازبینی آنها بپردازید. امکان اتصال به میکروفون های خارجی و انواع دستگاه های دیجیتال مانند میکسر، CD پلیر، کامپیوتر و... از دیگر ویژگی های رکوردر صدای تسکام BB-800 است که سبب افزایش کارایی آن شده است.
چنانچه قصد خرید دستگاه ضبط صدای حرفه ای را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت  روز دستگاه ضبط صدا و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب دستگاه ضبط صدای مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر