۱۳۹۹ مرداد ۷, سه‌شنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015

پرینتر اچ پی 8015
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 18 برگ در دقیقه، رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید: 1200*1200 dpi، رنگی: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 8015

با خرید پرینتر اچ پی مدل 8015 از سه قابلیت پرینت رنگی به صورت یک رو و دو رو، کپی و اسکن به صورت یکجا بهره مند شوید! این چاپگر که یکی از انواع پرینتر جوهرافشان موجود در بازار است، به منظور مصارف خانگی و استفاده در دفاتر اداری کوچک عرضه شده و از جمله ویژگی های کاربردی آن می توان به مجهز بودن به وای فای اشاره کرد. کیفیت چاپ رنگیِ عالی، سازگاری با کارتریج های مرغوب و توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف از دیگر ویژگی های پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015 به شمار می آید.
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 8015

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 8015

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی را تجربه کنید!

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی8015 برای آن دسته از افرادی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ تصاویر و عکس های خود به صورت رنگی هستند! رزولوشن این دستگاه پرینتر جوهر افشان در هنگام چاپ رنگی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200 برابر با 1200*4800 dpi است که باعث می شود تا حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز با وضوح بالایی به روی کاغذ منتقل شود. ضمن اینکه رزولوشن پرینتر چاپ عکس اچ پی HP 8015 در هنگام چاپ سیاه و سفید نیز برابر با 1200*1200 dpi است. پس بر روی این پرینتر برای چاپ متون سیاه و سفید با وضوح بسیار مطلوب هم می توان حساب باز کرد!
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 8015
  • سرعت چاپ مناسب برای مصارف خانگی

پرینتر سه کاره اچ پی 8015 برای ارائه اولیه پرینت سیاه و سفید به 13 ثانیه و برای ارائه اولین پرینت رنگی به 17 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به چاپ 18 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید خواهد بود. همچنین سرعت چاپ های متوالی این پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی به صورت رنگی به 10 برگ در دقیقه در حالت استاندارد می رسد. این میزان سرعت برای مصارف خانگی و اداری در حجم کاری معمولی مناسب به نظر می رسد. توجه داشته باشید که حداکثر توان ماهیانه پرینتر جوهر افشان خانگی اچ پی 8015 انجام 20000 چاپ است؛ اما از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از این دستگاه برای 800 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.
  • پشتیبانی از اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پرینتر رنگی جوهر افشان اچ پی مدل HP OfficeJet 8015 All-in-One را مجهز بودن آن به وای فای و پشتیبانی از اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت دانست. در این حالت شما به آسانی می توانید عکس ها و تصاویر ذخیره شده بر روی گوشی موبایل خود را به صورت مستقیم با این پرینتر چاپ کنید. همچنین امکان پرینت گرفتن از عکس های شبکه های اجتماعی، فایل های ذخیره شده در سرویس های ابری مانند دراپ باکس، گوگل درایو، ایمیل و... و تصاویر دلخواه شما در وبسایت های اینترنتی با پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی 8015 وجود دارد. این پرینتر با اپلیکیشن HP Smart هم سازگار است که با استفاده از آن می توانید عکس های ثبت شده با گوشی موبایل خود را به شکل مستقیم چاپ کنید.
از دیگر قابلیت های ارتباطی پرینتر چند کاره اچ پی HP 8015 باید به سازگاری آن با سرویس های Apple AirPrint و Mopria اشاره کرد که با ثبت پرینتر خود در آنها می توانید از راه دور و از طریق اینترنت فایل های مورد نظر خود را به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه صادر نمایید.
پشتیبانی از اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت
  • امکان تهیه کپی از اسناد

از چاپگر عکس حرفه ای اچ پی مدل 8015 برای تهیه کپی از اسناد، جزوه، کارت شناسایی و... نیز می توان بهره برد. این دستگاه پرینتر جوهرافشان قادر به انجام کپی با رزولوشن 600 dpi است و امکاناتی مانند انجام 99 کپی متوالی، کپی دو رو، تنظیم میزان روشنایی و تغییر اندازه تصویر سند پیش از کپی، کراپ کردن، بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و ارائه پیش نمایش را در اختیار شما می گذارد. سرعت کپی پرینتر وایرلس اچ پی 8015 در حالت استاندارد در هنگام کپی سیاه و سفید برابر با 13 کپی در دقیقه و در هنگام کپی رنگی برابر با 7 کپی در دقیقه است که برای مصارف روزمره مناسب به نظر می رسد.
  • مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

با استفاده از پرینتر 8015 اچ پی می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن سیاه و سفید و رنگی تهیه کنید. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت بوده و به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 35 برگ مجهز است. اسکن با رزولوشن عالی 1200 dpi و ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPG، BMP، TIFF، PDF، RTF، TXT و PNG بر روی کامپیوتر از جمله قابلیت های پرینتر رنگی اچ پی HP 8015 در هنگام اسکن هستند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرعت اسکن سیاه و سفید این پرینتر برابر با 8 برگ در دقیقه و سرعت اسکن رنگی آن برابر با 3.5 برگ در دقیقه در حالت اسکن با رزولوشن 200 dpi است.
مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 8015

  • سازگاری با کارتریج های مرغوب

در پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015 یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از مدل های HP 912 و HP 912XL قابل استفاده است. این کارتریج از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و عملکردی عالی در چاپ جوهرافشان از خود نشان می دهند. به طوری که موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود پس از چاپ را حفظ می کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت کارتریج مشکی مدل های HP 912 و HP 912XL به ترتیب برابر با 300 برگ و 825 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آنها نیز به ترتیب برابر با 315 برگ و 825 برگ می باشد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 8015
  • دارای سینی کاغذ 225 برگی

سینی کاغذ پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل 8015 با ظرفیت 225 برگ کاغذ معمولی در سایز حداکثر A4 ارائه شده است. همچنین شما می توانید متناسب با نیاز خود از 60 عدد کاغذ عکس 4x6 اینچی، 60 عدد کاغذ مخصوص چاپ عکس، 60 عدد کارت، 10 پاکت و 60 عدد کاغذ عکس 10x15 سانتی متری به عنوان کاغذ ورودی در این سینی بهره ببرید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر چند کاره اچ پی HP 8015 توانایی چاپ بر روی کاغذهای مات و براق مخصوص چاپ بروشور اچ پی، کاغذهای مات مخصوص چاپ کارت ویزیت اچ پی، انواع کاغذهای مخصوص چاپ جوهرافشان، کاغذهای نازک، بازیافتی و براق معمولی را دارد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی

در قسمت جلویی بدنه پرینتر رومیزی خانگی اچ پی HP 8015 یک صفحه نمایش 2.2 اینچی لمسی تعبیه شده که از طریق آن تنها با چند لمس ساده می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی دستگاه اعمال کنید. این نمایشگر به صورت گرافیکی و سیاه و سفید طراحی شده و کمک زیادی به شما در استفاده راحت تر از پرینتر می کند.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی
دیگر مشخصات سخت افزاری چاپگر اچ پی 8015 شامل پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و حافظه رم 256 مگابایتی می شود. پس در هنگام کار با این پرینتر به ندرت با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه خواهید شد.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015 از امکانات متعددی برخوردار است و تمام نیازهای شما در زمینه های پرینت، کپی و اسکن برای مصارف خانگی را برطرف می کند. این پرینتر کیفیتی عالی در چاپ رنگی را برای شما به ارمغان می آورد و از قابلیت اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت از طریق وای فای پشتیبانی می کند.
پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 8015 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر جوهرافشان موجود در بازار با بهترین قیمت بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت درخواست در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر