۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: 35 برگ در دقیقه، سیاه و سفید: 35 برگ در دقیقه در حالت یک رو و دو رو
رزولوشن چاپ: dpi 1200*1200 (با قابلیت چاپ تصاویر با کیفیت 2400)
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX921de

پرینتر لکسمارک CX921de یکی از پرینترهای لیزری مقاوم و با دوام موجود در بازار است که از قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی بر روی کاغذهای A3 و A4، اسکن و فکس برخوردار می باشد. این پرینتر لیزری برای استفاده در ادارات و شرکت های بزرگ و کسب و کارهایی با حجم کاری زیاد عرضه شده و تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. سازگاری از تونر کارتریج های مرغوب و دارای ظرفیت بالا، مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و توانایی چاپ بر روی انواع کاغذهای ورودی تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de در میان کاربران شده است.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX921de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX921de

  • پرینت و کپیِ هر برگ در کمتر از 2 ثانیه

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX921de از لحاظ سرعت چاپ انتظارات شما را تا حد زیادی برآورده می کند. این پرینتر اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 7 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 8.3 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن قادر به پرینت و کپی های متوالی با سرعت 35 برگ در دقیقه خواهد بود. در واقع پرینتر چند کاره لکسمارک CX921de هر صفحه را در کمتر از 2 ثانیه برای شما چاپ می کند که سرعت قابل ملاحظه ای است.
در حالت کلی پرینتر لیزری لکسمارک CX921de توانایی انجام 200 هزار چاپ در ماه را دارد و برای حجم کاری سنگین کاملاً مناسب است. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی برای انجام 4000 تا 20 هزار چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX921de
  • کیفیت چاپ بسیار مطلوب

با توجه به اینکه پرینتر چهار کاره لکسمارک CX921de دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است، می توان از کیفیت بسیار مطلوب موارد چاپ شده با آن اطمینان داشت. این دستگاه پرینتر لیزری متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی را با میزان خوانایی و وضوح قابل قبولی چاپ می کند و به خوبی انتظارات شما در این زمینه را برآورده می نماید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX921de را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.
  • کارآمد در زمینه ارسال و دریافت فکس

اگر به ارسال و دریافت فکس در کسب و کار خود نیاز داشتید، در این زمینه هم می توانید بر روی پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX921de حساب باز کنید. این پرینتر چهار کاره به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و امکان ارسال فکس در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ را برای شما فراهم می آورد. ضمن اینکه با استفاده از پرینتر Lexmark CX921de قادر به ارسال فکس رنگی نیز خواهید بود.
  • مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

در پرینتر رنگی لکسمارک CX921de از یک اسکنر تخت و متصل به ADF (با ظرفیت 100 برگ) استفاده شده است که به شما اجازه می دهد تا از اسناد مورد نظر خود به صورت سیاه و سفید یا رنگی اسکن تهیه کنید. این اسکنر دارای رزولوشن 600*600 ppi است و قادر به اسکن با سرعت 80 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 160 برگ در دقیقه در حالت دو رو می باشد.
از جمله امکاناتی که اسکنر به کار رفته در چاپگر اداری لکسمارک CX921de در اختیار شما می گذارد می توان به قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF (معمولی و قابل جستجو)، XPS، JPEG و TIFF اشاره کرد. همچنین با استفاده از این اسکنر می توانید فایل های نهایی را به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه USB یا فولدر موجود در شبکه ارسال کنید.
کارآمد در زمینه ارسال و دریافت فکس

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX921de

  • قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ بر روی کاغذ A3

اگر به چاپ در ابعاد بزرگ نیاز دارید، پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX921de کارایی بالایی برای شما خواهد داشت! این چاپگر دارای دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی در حالت استاندارد است و شما می توانید از انواع کاغذهای ورودی شامل کاغذهای معمولی در ابعاد A3 و A4، پاکت نامه، کاغذهای 12x18 اینچ، لیبل کاغذی، کاغذ مخصوص چاپ بنر و مقوای نازک در آن استفاده کنید.
پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX921de از دو سینی 500 برگی دیگر و محفظه های 2500 برگی و 3000 برگی نیز به صورت اختیاری پشتیبانی می کند که با تهیه آنها می توانید ظرفیت کاغذ دستگاه خود را ارتقا دهید. در هنگام خرید سینی های اختیاری به این نکته توجه داشته باشید که حداکثر ظرفیتی که پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX921de از آن پشتیبانی می کند، 6650 برگ است.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX921de
  • کیفیت و ظرفیت بسیار مطلوب تونر کارتریج ها

در پرینتر لیزری لکسمارک مدل CX921de از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت 5000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) با ظرفیت 6000 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج ها از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها دارای ماندگاری بالایی خواهند بود. اما شاید بتوان یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لکسمارک CX921de را سازگاری آن با تونر کارتریج هایی با ظرفیت بالا دانست. شما می توانید در این پرینتر از تونر کارتریج مشکی در مدل های 76C00K0 (با ظرفیت 18500 برگ) یا 86C0HK0 (با ظرفیت 34000 برگ) استفاده کنید. همچنین این پرینتر با تونر کارتریج های رنگی سری های 76C00 (با ظرفیت 11500 برگ) و 76C0H (با ظرفیت 34000 برگ) نیز سازگار است که در صورت تهیه آنها برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه برای خرید تونر کارتریج نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کیفیت و ظرفیت بسیار مطلوب تونر کارتریج ها

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de

  • قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه

اتصال پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن انجام می شود. این پرینتر به چهار پورت USB 2.0 Type-A (دو پورت در جلو و دو پورت در پشت بدنه) و درگاه کارت حافظه مجهز است. پس شما می توانید فلش مموری یا کارت حافظه خود را به دستگاه پرینتر لیزری لکسمارک CX921de متصل کرده و فایل های ذخیره شده روی آنها را بدون نیاز به انتقال به کامپیوتر چاپ کنید.
برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شوند نیز پرینتر تحت شبکه لکسمارک CX921de دستگاه کارآمدی است! بر روی بدنه این پرینتر لیزری تحت شبکه یک پورت اترنت نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید دستگاه را به شبکه های کابلی متصل کرده و از طریق چند کامپیوتر مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه پرینتر لکسمارک Lexmark CX921de دارای جایگاه مخصوص برای نصب ماژول وایرلس نیز هست.
  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش 10 اینچی لمسی!

پرینتر چند کاره لیزری لکسمارک CX921de دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و شاید در نگاه اول استفاده از آن کمی مشکل به نظر برسد. اما شما می توانید از طریق صفحه نمایش 10 اینچی لمسی و تمام رنگی تعبیه شده در قسمت جلویی بدنه این پرینتر، تنظیمات دلخواه خود را به راحتی هر چه تمام تر بر روی آن اعمال کنید. این صفحه نمایش دارای رابط کاربری بسیار آسانی نیز هست و در هنگام کار با آن حس استفاده از یک تبلت به شما دست خواهد داد!
دیگر مشخصات سخت افزاری پرینتر اداری لکسمارک CX921de شامل پردازنده مرکزی 1.2 گیگاهرتزی، حافظه رم 2048 مگابابتی (با قابلیت ارتقا به 4096 مگابایت) و هارد دیسک می شود. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم باعث ارائه عملکرد سریع، روان و بدون هنگی پرینتر می شوند.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش 10 اینچی لمسی!

جمع بندی

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de هر آنچه را که از یک پرینتر لیزری چهار کاره انتظار دارید برای شما فراهم می آورد! قابلیت پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید بر روی برگه های A3 و A4، امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد و ارسال فکس، پشتیبانی از کارتریج های مرغوب و ظرفیت مناسب کاغذ از جمله ویژگی های پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX921de به شمار می آیند.
شما می توانید نسبت به خرید پرینتر لیزری تحت شبکه لکسمارک CX921de با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینترهای لیزری a3 و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر در این رابطه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX921de

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر