۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM

شارژر فندکی انرجایزر DC2BLCMM
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: انواع گوشی های اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC2BLCMM

اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید یا شرایط شغلی شما به گونه ای است که ساعات زیادی از طول روز خود را در حال رانندگی سپری می کنید، شارژر فندکی انرجایزر DC2BLCMM یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی موبایل قادر به تأمین شارژ مورد نیاز گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) است و خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی در هنگام رانندگی راحت می کند. همراه با شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC2BLCMM دو کابل شارژ انرجایزر نیز ارائه می شود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC2BLCMM
  • یک وسیله سبک و کوچک اما کارآمد!

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM در ابعاد 55.5*25*20 میلی متر و وزن فقط 10 گرم روانه بازار شده و استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند. این شارژر فندکی خودرو از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار می باشد و در ساخت آن از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. بنابراین با خیال راحت بابت آسیب ندیدن شارژر فندکی انرجایزر مدل Energizer DC2BLCMM در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی می توانید از آن در داخل خودروی خود استفاده کنید.
یک وسیله سبک و کوچک اما کارآمد!
  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

با استفاده از شارژر فندکی گوشی انرجایزر DC2BLCMM می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی USB است که شدت جریان آنها در مجموع برابر با 2.4 آمپر می باشد. بنابراین می توان از سرعت مناسب شارژدهی شارژر فندکی انرجایزر مدل  DC2BLCMMاطمینان داشت. علاوه بر گوشی موبایل، شما می توانید از این شارژر فندکی برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، پاوربانک، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.
دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM

  • ارائه دو کابل MicroUSB و USB-C با طول 1.2 متر همراه با شارژر

همراه با شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM دو کابل MicroUSB و USB-C انرجایزر نیز ارائه می شود که شما را از خرید کابل شارژ به صورت مجزا بی نیاز می کند. از طریق این کابل ها می توانید گوشی و تبلت های اندرویدی دارای پورت های MicroUSB و USB-C را شارژ کنید. البته برای استفاده از شارژر فندکی خودرو برای موبایل انرجایزر DC2BLCMM محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ از آن برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد بهره ببرید.
در رابطه با کابل های ارائه شده همراه با شارژر فندکی Energizer DC2BLCMM باید به این نکته هم اشاره کنیم که روکش این کابل ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی یا قطعی آسیب نمی بیند. همچنین در طول استفاده از آنها به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن مواجه خواهید شد.
ارائه دو کابل MicroUSB و USB-C با طول 1.2 متر همراه با شارژر

جمع بندی

در مجموع می توان شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM را با ویژگی هایی مانند قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف، سرعت مطلوب در شارژ کردن به خصوص گوشی و سازگاری با انواع دستگاه های دیجیتال یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شما دانست. همچنین همراه با این شارژر فندکی دو کابل MicroUSB و USB-C نیز ارائه می شود.
برای اطلاع از نحوه خرید شارژر فندکی برای موبایل انرجایزر DC2BLCMM و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و محصول را درب منزل خود دریافت کنید.
شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC2BLCMM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر