۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر

پاور بانک راوپاور PB-33
ظرفیت باتری: 3350 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال کم مصرف
تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور PB-33

شرکت راوپاور یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید پاوربانک است که بعضاً محصولاتی خلاقانه و فانتزی را روانه بازار می کند. از جمله محصولات خوش ساخت این شرکت باید به پاور بانک گوشی موبایل مدل PB-33 اشاره کنیم که دارای ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت می باشد و برای مصارف سبک و معمولی عرضه شده است. این پاوربانک با طراحی ظاهری زیبا و شیک، وزن سبک و ابعاد جمع و جور یک گزینه ایده آل برای هدیه دادن به شمار می آید! برای آشنایی دقیق تر با مشخصات شارژر همراه راوپاور PB-33 با ما تا انتهای متن همراه باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور PB-33
  • یک پاوربانک فانتزی خوش ساخت!

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر را طراحی ظاهری فانتزی و جذاب آن دانست! این پاور بانک گوشی دارای طول 102 میلی متر و عرض فقط 21.6 میلی متر می باشد و به شکل یک استوانه کوچک طراحی شده است. پاور بانک راوپاور PB-33 دارای رنگ بندی نیز هست و شما می توانید نسبت به خرید آن در رنگ های کرم، مشکی، آبی، طلایی و صورتی اقدام نمایید.
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، کیفیت ساخت بسیار مطلوب پاوربانک گوشی موبایل راوپاور PB-33 است. بدنه این پاوربانک گوشی موبایل از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش و به جا ماندن اثر انگشت دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، پاور بانک 3350 میلی آمپر راوپاور PB-33 برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
یک پاوربانک فانتزی خوش ساخت!
  • دارای ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت

همان طور که اشاره شد، پاوربانک گوشی راوپاور PB-33 برای مصارف معمولی طراحی شده و نباید از آن انتظار شارژدهی به دستگاه های پرمصرف را داشت. در حالت کلی ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک برای یک بار شارژ کردن یک گوشی موبایل هوشمند کفایت می کند. همچنین شما می توانید از پاور بانک RAVPower PB-33 برای شارژ موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال کم مصرف استفاده کنید.
دارای ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت
  • مجهز به فناوری iSmart جهت بهبود سرعت و کیفیت در شارژدهی

پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر دارای یک پورت خروجی با شدت جریان یک آمپر است و سرعت نسبتاً مناسبی در شارژدهی را ارائه می دهد. نکته قابل ذکر در این رابطه، مجهز بودن پاور بانک راوپاور 3350 میلی آمپر PB-33 به فناوری iSmart است که باعث می شود تا دستگاه متصل به این پاوربانک با سرعت بالاتری نسبت به پاور بانک های یک آمپری معمولی شارژ شود. البته لازم به ذکر است که نباید از این پاوربانک گوشی موبایل توقع شارژ گوشی با بالاترین سرعت را داشته باشید! ضمن اینکه پورت ورودی پاوربانک راوپاور مدل RAVPower PB-33 از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان یک آمپر می باشد. از طریق این پورت می توانید پاور بانک خود را با سرعت نسبتاً مطلوبی شارژ کنید.
علاوه بر این، پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر از قابلیت تخصیص هوشمند شارژ نیز بهره می برد و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت و نیاز دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. این ویژگی که بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل راوپاور PB-33 نیز مؤثر بوده، از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری گوشی شما جلوگیری می کند.
مجهز به فناوری iSmart جهت بهبود سرعت و کیفیت در شارژدهی

پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر

  • اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

بر روی بدنه پاور بانک جیبی راوپاور PB-33 سه نشانگر LED تعبیه شده که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باتری آن مطلع شوید. همچنین در کنار این نشانگرها، دکمه خاموش/ روشن پاوربانک قرار دارد که دسترسی به آن به راحتی انجام می گیرد. نکته جالب در این رابطه محل قرارگیری این دکمه و نشانگرها است که به شکل گیره نگهدارنده طراحی شده است. بنابراین شما می توانید این پاور بانک جیبی کوچک را به لبه جیب لباس یا کیف خود متصل کنید و از افتادن آن به زمین در هنگام حمل جلوگیری نمایید.
اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

جمع بندی

اگر به استفاده از محصولات فانتزی علاقه دارید و یا در جستجوی یک پاور بانک گوشی زیبا برای هدیه دادن هستید، پاور بانک گوشی راوپاور PB-33 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پاوربانک با ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت عرضه شده و کارایی بالایی برای مصارف عادی و سبک دارد.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک جیبی و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
پاوربانک راوپاور RAVPower PB-33 با ظرفیت 3350 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر