۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT750ST

دیتا پروژکتور اپتما GT750ST
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1920×1080 پیکسل)
شدت روشنایی: 700 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما GT750ST

اگر به دنبال آن هستید که بازی های خود را در چنان صفحه بزرگی به نمایش در بیاورید که بتوانید غرق در بازی شوید، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT750ST یکی از بهترین گزینه ها می باشد. شرکت معتبر اپتما این مدل را هم مانند مدل های قبلی GT با در نظر گرفتن شرایط لازم برای گیمینگ و بازی طراحی کرده است. بازی ها و فیلم ها را با کیفیتی که قبلا ندیده اید در ویدئو پروژکتور قدرتمند GT1080 تماشا کنید و لذت ببرید. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب دارید و به دنبال یک ویدیو پروژکتور با دوام و کم هزینه هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور اپتما GT750ST را توصیه می کنیم. این دیتا ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن های نسبتا بزرگ و کوچک طراحی شده و به خوبی انتظارات شما از یک پروژکتور با کیفیت را برآورده می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور اپتما GT750ST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Optoma GT750ST

  • قابلیت نصب آسان و لنز کوتاه برد

دیتا پروژکتور Optoma GT750ST یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه محسوب می شود و توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 16 اینچ تا 135 اینچ را از فاصله بسیار کم نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور دارد. بنابراین نگران فضای محدود اتاق خود نباشید و این دیتا پروژکتور را به راحتی بر روی میز قرار داده و از انجام بازی در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش لذت ببرید. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma GT750ST از قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی بهره می برد و کار سختی در تنظیم بر روی پرده نمایش نخواهید داشت.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Optoma GT750ST
  • نمایش شگفت انگیز رنگ ها

ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT750ST از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و سرعت پاسخگویی آن بسیار مطلوب است. بنابراین هنگام انجای بازی های دارای تحرک زیاد و همچنین بازی های شوتینگ با مشکلاتی مانند کندی تغییر تصویر یا نقطه نقطه شدن آن مواجه نخواهید شد. رزولوشن ویدئو پروژکتور Optoma GT750ST برابر با 800×1280 پیکسل است و بازی ها و فیلم های شما را باکیفیت مطلوب به نمایش در می آورد.
  • تصاویری با درخشندگی معمولی

ویژگی دیگر ویدئو پروژکتور مخصوص بازی اپتما GT750ST شدت روشنایی 700 لومنی آن است که باعث کارایی معمولی این ویدئو پروجکشن در ارائه تصاویر به شکلی شفاف و درخشان شده است. باید به این نکته اشاره کنیم که برای دستیابی به بالاترین کیفیت تصاویر بهتر است از این ویدئو پروژکتور گیمینگ در اتاق های کم نور استفاده کنید.
تصاویری با درخشندگی معمولی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT750ST

  • نمایشی جذاب از تصاویر

دیتا پروژکتور dlp اپتما GT750ST توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و سایه روشن های موجود در تصاویر به شکلی واضح دارد و نسبت کنتراست آن برابر با 20000:1 می باشد. با توجه به نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور تمام جزئیات بازی در قسمت های تاریک با کیفیت و وضوحی عالی بر روی پرده به نمایش در خواهند آمد.
نمایشی جذاب از تصاویر
  • پورت های اتصال متنوع

از دیگر قابلیت های دستگاه ویدیو پروژکتور اپتما Optoma GT750ST مجهز بودن به پورت های HDMI VGA, MHL, USB است که امکان اتصال به  انواع دستگاه های سه بعدی، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، کامپیوتر و گوشی های موبایل هوشمند را از طریق کابل برای شما فراهم می کند. همچنین این دیتا پروژکتور بازی دارای بلندگوی داخلی 1.5 وات می باشد که از کیفیت صدای بسیار کمی برخوردار است. برای لذت بردن از تماشای فیلم و بازی می توانید یک بلندگوی قدرتمند خریداری کرده و دیتا پروژکتور را به آن متصل نمایید.
پورت های اتصال متنوع
  • لامپ بادوام و بهینه

یکی دیگر از ویژگی های ویدئو پروژکتور سه بعدی اپتما GT750ST عمر لامپ آن می باشد که بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد. در این ویدئو پروژکتور برای فیلم و بازی از لامپ LED استفاده شده است که عمر این لامپ تا 20000 ساعت نیز دوام دارد. بنابراین تا روزها و ماه های بسیار زیاد می توانید بدون تعویض لامپ از ویدئو پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.
لامپ بادوام و بهینه

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA GT750ST با کیفیت بی نظیر در نمایش فیلم و بازی و ارائه رنگ های شگفت انگیز برای استفاده در سالن های کوچک و نسبتا بزرگ مناسب است. همچنین این دیتا پروژکتور بازی با ابعاد 111.7×104.1×40.6 میلیمتر و وزن 0.36 کیلوگرم آنقدر سبک و کوچک است که می توانید بدون سختی در کیفتان گذاشته و با خود به مهمانی ها و دورهمی هایتان ببرید و لحظاتی خوش در کنار عزیزانتان رقم بزنید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای بازی را دریافت کنید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT750ST

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر