۱۳۹۹ مرداد ۷, سه‌شنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TE82480

کارت سانترال پاناسونیک KX-TE82480
دستگاه های سازگار: KX-TES824, KX-TEM824
تعداد خطوط: 2 خط شهری / 8 خط داخلی آنالوگ

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TE82480

  • قابلیت پشتیبانی از 2 خط شهری و 8 خط داخلی آنالوگ

اگر ظرفیت دستگاه سانترال مورد استفاده شما از لحاظ پشتیبانی از تعداد خطوط شهری و خطوط داخلی پاسخگوی نیازهای شما نبود، می توانید با تهیه کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TE82480 و نصب آن بر روی دستگاه این مشکل را حل کنید! این کارت سانترال امکان استفاده از 2 خط شهری و 8 خط داخلی آنالوگ را برای شما فراهم می آورد و سبب ارتقای ظرفیت دستگاه سانترال می شود.
کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TE82480
همان طور که می دانید در اغلب شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی که تماس های تلفنی زیادی در طول روز دریافت می کنند، از دستگاه سانترال استفاده می شود. دستگاه سانترال امکاناتی مانند افزایش تعداد خطوط شهری، راه اندازی خطوط داخلی برای برقراری ارتباط میان پرسنل، مدیریت تماس های دریافتی و بسیاری امکانات دیگر را فراهم می آورد و همانند یک مرکز مخابراتی خصوصی امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی خطوط تلفن را در اختیار شما می گذارد. اغلب دستگاه های سانترال از قابلیت توسعه نیز برخوردارند و بر روی آنها اسلات هایی جهت نصب کارت تعبیه شده است. با استفاده از کارت های سانترال مختلف هم امکان ارتقای ظرفیت دستگاه خود را خواهید داشت و هم می توانید امکانات متنوعی را به آن اضافه کنید. همان طور که اشاره شد کارت سانترال 2 به 8 پاناسونیک مدل Panasonic KX-TE82480 باعث افزایش ظرفیت خطوط داخلی و شهری و رونق کسب و کار تلفنی شما می شود.
قابلیت پشتیبانی از 2 خط شهری و 8 خط داخلی آنالوگ
  • سازگار با دستگاه های سانترال TES824 و TEM824

کارت سانترال KX-TE82480 پاناسونیک که از آن تحت عنوان کارت ارتقای 2 به 8 نیز یاد می شود، در دستگاه های سانترال مدل های KX-TES824 و KX-TEM824 قابل نصب است. این دستگاه ها در حالت پیش فرض دارای 6 خط شهری و 16 خط داخلی هستند که با نصب این کارت بر روی آنها می توانید این تعداد خطوط را به 8 خط شهری و 24 خط داخلی ارتقا دهید. در هنگام خرید کارت خط داخلی سانترال پاناسونیک KX-TE82480 حتماً به سازگاری آن با مدل باکس سانترال خود توجه داشته باشید؛ چرا که در صورت عدم سازگاری، کارت در دستگاه شما قابل استفاده نخواهد بود.
سازگار با دستگاه های سانترال TES824 و TEM824

جمع بندی

اگر از دستگاه سانترال پاناسونیک TES824 یا TEM824 در محل کار خود استفاده می کنید و ظرفیت خطوط شهری و داخلی آنها پاسخگوی نیازهای شما نیست، می توانید با خرید کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TE82480 ظرفیت آنها را ارتقا دهید. این کارت 2 خط شهری جدید و 8 خط داخلی آنالوگ را راه اندازی می کند و برای استفاده در شرکت هایی با تعداد کاربران متوسط مناسب به نظر می رسد.
شرکت ایده برتر پارسیان آماده فروش کارت تلفن سانترال با بهترین قیمت بازار به شما است. جهت دریافت قیمت کارت سانترال 2 به 8 پاناسونیک KX-TE82480 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب کارت سانترال مورد نیازشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر