۱۳۹۹ مرداد ۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST

دیتا پروژکتور بنکیو MW864UST
عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت عادی، 4000 ساعت در حالت اکو، 6000 ساعت در حالت اسمارت اکو
وضوح تصویر: XGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 13000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MW864UST

از سری ویدئو پروژکتورهای تعاملی شرکت بنکیو باید به ویدئو پروژکتور مدل MW864UST اشاره کنیم که برای استفاده در کلاس های آموزشی عرضه شده است. با استفاده از این دیتا ویدئو پروژکتور می توانید بر روی تصاویر در حال نمایش به یادداشت مطالب بپردازید و دانش آموزان تان را در فرآیند یادگیری سهیم کنید! بُرد بسیار کوتاه، کیفیت مطلوب تصاویر، هزینه های تعمیر و نگهداری پایین و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST است که در ادامه بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MW864UST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MW864UST

  • بُرد فوق العاده کوتاه!

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور BenQ MW864UST توانایی آن در نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به صفحه نمایش است! به طور دقیق تر باید گفت که شما می توانید این دیتا پروژکتور را در فاصله تنها 92 تا 257 میلی متری نسبت به صفحه نمایش بر روی سقف یا دیوار نصب کرده و از تصاویری در ابعاد 87 تا 120 اینچ بهره مند شوید! این ویژگی باعث می شود تا سایه مدرس و دانش آموزان بر روی تصاویر در حال نمایش نیفتد و با خیالی راحت بتوانید در کلاس و از جلوی صفحه نمایش تردد کنید. همچنین با توجه به این قابلیت می توان ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو مدل MW864UST را برای استفاده در کلاس های کوچک و فضاهای محدود انتخابی ایده آل دانست. ضمن اینکه این دیتا ویدئو پروژکتور از امکان تصحیح زاویه تصویر دو بعدی (30 درجه عمودی و 25 درجه افقی) برخوردار است که در نصب و تنظیم تصویر آن کمک زیادی به شما می کند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MW864UST
  • امکان نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمامی سطوح صاف

در دیتا پروژکتور کلاسی بنکیو MW864UST از فناوری PointWrite استفاده شده است. مطابق با این فناوری این پروژکتور قابلیت نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمامی سطوح صاف مانند وایت برد معمولی، دیوار کلاس و حتی میز را دارد! در این حالت شما و دانش آموزانتان می توانید با قلم لمسی یا انگشت مطالب دلخواهتان را بر روی تصاویر یادداشت کنید و به صورت گروهی و تیمی به بررسی مسائل درسی بپردازید. از این جهت دیتا پروژکتور بنکیو MW864UST با ایجاد محیطی جذاب و شاداب در کلاس، لذت یادگیری را برای دانش آموزان بیشتر می کند. لازم به ذکر است که این پروژکتور از قابلیت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از ویدئو پروجکشن بنکیو MW864UST در حالت QWrite از امکانات یک برد هوشمند بر روی وایت برد ساده یا حتی دیوار کلاس تان بهره مند شوید!
از دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST در این مورد باید به توانایی آن در تشخیص حرکت های انگشتان دست بر روی تصاویر اشاره کرد. به این صورت که شما قادر خواهید بود تا با حرکت دادن انگشتان دست، اسلاید تصاویر را عوض کنید یا به عنوان مثال بر روی تصاویر زوم و اسکرول انجام دهید. دقت نمایید که برای بهره مندی از این قابلیت باید از ویدیو پروژکتور بنکیو MW864UST در ارتباط با کامپیوتر یا لپ تاپِ دارای سیستم عامل ویندوز 8 یا نسخه های جدیدتر از آن استفاده کنید.
امکان نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمامی سطوح صاف
  • هزینه های تعمیر و نگهداری نسبتاً پایین

در ویدئو پروژکتور BenQ MW864UST از یک لامپ 240 واتی استفاده شده که طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 3000 ساعت است. همچنین در صورت استفاده از این دستگاه ویدئو پروژکتور در حالت های اکو و اسمارت اکو، طول عمر لامپ آن به ترتیب به 4000 ساعت و 6000 ساعت می رسد. در این حالت ها دستگاه انرژی بسیار کمتری نسبت به حالت عادی مصرف می کند.
ویدئو پروژکتور MW864UST بنکیو به فناوری DUST GUARD PRO نیز مجهز است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه دارد. این ویژگی از افت کیفیت عملکرد قطعات داخلی ویدئو پروژکتور به مرور زمان جلوگیری می کند و باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود.
هزینه های تعمیر و نگهداری نسبتاً پایین

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST

  • ارائه تصاویری با کیفیت و واضح

با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MW864UST با رزولوشن 1280*800 پیکسل (WXGA) عرضه شده و از فناوری DLP برخوردار است، می توان از کیفیت مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت. این ویدئو پروژکتور در زمینه نمایش رنگ ها هم توانایی قابل قبولی دارد و از قابلیت نمایش طیف وسیعی از رنگ ها (شامل 1.07 بیلیون رنگ) بهره می برد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور dlp بنکیو MW864UST می توان کیفیت تصاویر آن را ایده آل ارزیابی کرد.
ارائه تصاویری با کیفیت و واضح
  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست مناسب برای مصارف آموزشی

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید مورد توجه قرار گیرد، شدت روشنایی ویدئو پروژکتور است. چرا که اگر ویدئو پروژکتور شما شدت روشنایی مناسبی نداشته باشد، تصاویر آن در محیط های روشن با افت وضوح مواجه می شوند. دیتا پروژکتور dlp بنکیو MW864UST دارای شدت روشنایی 3300 لومن است و برای استفاده در کلاس هایی با میزان نور معمولی مناسب می باشد. البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین میزان شفافیت و کیفیت تصاویر، از این پروژکتور در کلاس های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید.
نسبت کنتراست ویدیو پروژکتور آموزشی بنکیو MW864UST نیز برابر با 13000:1 است که باعث می شود سایه روشن ها، فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها به شکلی واضح و خوانا برای تمام افراد حاضر در کلاس به نمایش درآیند.
شدت روشنایی و نسبت کنتراست مناسب برای مصارف آموزشی
  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی کاربردی

دیتا پروژکتور BenQ MW864UST به دو پورت HDMI مجهز است که امکان اتصال آن به دو دستگاه مختلف (به عنوان مثال دو لپ تاپ) از طریق کابل HDMI به صورت هم زمان را فراهم می آورد. یکی از این پورت ها با فناوری MHL نیز سازگار است و با استفاده از آن می توانید موبایل اندرویدی خود را از طریق کابل به دستگاه اتصال دهید. دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MW864UST از اتصال وایرلس نیز پشتیبانی می کند که برای این منظور باید از دانگل مخصوص بنکیو استفاده کنید.
از دیگر پورت های ارتباطی این دستگاه ویدیو پروژکتور باید به دو ورودی کامپیوتر (مشترک با کامپوننت)، خروجی مانیتور، پورت سریال، ورودی های S-Video و کامپوزیت و ورودی و خروجی های صدا اشاره کرد. با توجه به این مشخصات مشکلی برای اتصال ویدئو پروژکتور به سایر دستگاه ها مانند تلویزیون، لپ تاپ، مانیتور، کامپیوتر، دستگاه پخش ویدئو و... نخواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دیتا پروژکتور بنکیو MW864UST به دو اسپیکر داخلی 10 واتی نیز مجهز است و صدای قابل قبول و واضحی را برای شما به ارمغان می آورد.
بر روی بدنه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MW864UST پورت LAN نیز تعبیه شده که امکان استفاده از آن در قالب شبکه های کابلی را فراهم می آورد. این ویژگی که برای مدیران IT کارایی بالایی دارد این قابلیت را ایجاد می کند تا بتوانید با استفاده از سیستم های کنترل ویدئو پروژکتور مانند Crestron، AMX و PJ-Link و نرم افزار مخصوص بنکیو به نام MDA، عملکرد دستگاه خود را از طریق شبکه زیرنظر داشته باشید. بنابراین ویدئو پروجکشن بنکیو MW864UST برای استفاده در مجتمع های آموزشی با تعداد کلاس های زیاد کاملاً مناسب است.
اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی کاربردی

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST می توانید از روش های مدرن تدریس بهره مند شده و محیطی تعاملی و جذاب را در کلاس درستان ایجاد کنید! این دیتا پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی هر سطح صافی برخوردار بوده و امکانات یک برد هوشمند را بر روی تخته وایت برد ساده یا حتی دیوار کلاس برایتان فراهم می آورد! ضمن اینکه ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو MW864UST دارای بُرد فوق العاده کوتاهی است و به سادگی می توان آن را در هر کلاسی نصب کرد!
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015

پرینتر اچ پی 8015
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 18 برگ در دقیقه، رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید: 1200*1200 dpi، رنگی: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 8015

با خرید پرینتر اچ پی مدل 8015 از سه قابلیت پرینت رنگی به صورت یک رو و دو رو، کپی و اسکن به صورت یکجا بهره مند شوید! این چاپگر که یکی از انواع پرینتر جوهرافشان موجود در بازار است، به منظور مصارف خانگی و استفاده در دفاتر اداری کوچک عرضه شده و از جمله ویژگی های کاربردی آن می توان به مجهز بودن به وای فای اشاره کرد. کیفیت چاپ رنگیِ عالی، سازگاری با کارتریج های مرغوب و توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف از دیگر ویژگی های پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015 به شمار می آید.
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی 8015

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 8015

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی را تجربه کنید!

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی8015 برای آن دسته از افرادی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ تصاویر و عکس های خود به صورت رنگی هستند! رزولوشن این دستگاه پرینتر جوهر افشان در هنگام چاپ رنگی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200 برابر با 1200*4800 dpi است که باعث می شود تا حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز با وضوح بالایی به روی کاغذ منتقل شود. ضمن اینکه رزولوشن پرینتر چاپ عکس اچ پی HP 8015 در هنگام چاپ سیاه و سفید نیز برابر با 1200*1200 dpi است. پس بر روی این پرینتر برای چاپ متون سیاه و سفید با وضوح بسیار مطلوب هم می توان حساب باز کرد!
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی 8015
  • سرعت چاپ مناسب برای مصارف خانگی

پرینتر سه کاره اچ پی 8015 برای ارائه اولیه پرینت سیاه و سفید به 13 ثانیه و برای ارائه اولین پرینت رنگی به 17 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به چاپ 18 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید خواهد بود. همچنین سرعت چاپ های متوالی این پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی به صورت رنگی به 10 برگ در دقیقه در حالت استاندارد می رسد. این میزان سرعت برای مصارف خانگی و اداری در حجم کاری معمولی مناسب به نظر می رسد. توجه داشته باشید که حداکثر توان ماهیانه پرینتر جوهر افشان خانگی اچ پی 8015 انجام 20000 چاپ است؛ اما از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از این دستگاه برای 800 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.
  • پشتیبانی از اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پرینتر رنگی جوهر افشان اچ پی مدل HP OfficeJet 8015 All-in-One را مجهز بودن آن به وای فای و پشتیبانی از اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت دانست. در این حالت شما به آسانی می توانید عکس ها و تصاویر ذخیره شده بر روی گوشی موبایل خود را به صورت مستقیم با این پرینتر چاپ کنید. همچنین امکان پرینت گرفتن از عکس های شبکه های اجتماعی، فایل های ذخیره شده در سرویس های ابری مانند دراپ باکس، گوگل درایو، ایمیل و... و تصاویر دلخواه شما در وبسایت های اینترنتی با پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی 8015 وجود دارد. این پرینتر با اپلیکیشن HP Smart هم سازگار است که با استفاده از آن می توانید عکس های ثبت شده با گوشی موبایل خود را به شکل مستقیم چاپ کنید.
از دیگر قابلیت های ارتباطی پرینتر چند کاره اچ پی HP 8015 باید به سازگاری آن با سرویس های Apple AirPrint و Mopria اشاره کرد که با ثبت پرینتر خود در آنها می توانید از راه دور و از طریق اینترنت فایل های مورد نظر خود را به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه صادر نمایید.
پشتیبانی از اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت
  • امکان تهیه کپی از اسناد

از چاپگر عکس حرفه ای اچ پی مدل 8015 برای تهیه کپی از اسناد، جزوه، کارت شناسایی و... نیز می توان بهره برد. این دستگاه پرینتر جوهرافشان قادر به انجام کپی با رزولوشن 600 dpi است و امکاناتی مانند انجام 99 کپی متوالی، کپی دو رو، تنظیم میزان روشنایی و تغییر اندازه تصویر سند پیش از کپی، کراپ کردن، بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و ارائه پیش نمایش را در اختیار شما می گذارد. سرعت کپی پرینتر وایرلس اچ پی 8015 در حالت استاندارد در هنگام کپی سیاه و سفید برابر با 13 کپی در دقیقه و در هنگام کپی رنگی برابر با 7 کپی در دقیقه است که برای مصارف روزمره مناسب به نظر می رسد.
  • مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

با استفاده از پرینتر 8015 اچ پی می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن سیاه و سفید و رنگی تهیه کنید. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت بوده و به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 35 برگ مجهز است. اسکن با رزولوشن عالی 1200 dpi و ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPG، BMP، TIFF، PDF، RTF، TXT و PNG بر روی کامپیوتر از جمله قابلیت های پرینتر رنگی اچ پی HP 8015 در هنگام اسکن هستند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرعت اسکن سیاه و سفید این پرینتر برابر با 8 برگ در دقیقه و سرعت اسکن رنگی آن برابر با 3.5 برگ در دقیقه در حالت اسکن با رزولوشن 200 dpi است.
مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 8015

  • سازگاری با کارتریج های مرغوب

در پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015 یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از مدل های HP 912 و HP 912XL قابل استفاده است. این کارتریج از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و عملکردی عالی در چاپ جوهرافشان از خود نشان می دهند. به طوری که موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود پس از چاپ را حفظ می کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت کارتریج مشکی مدل های HP 912 و HP 912XL به ترتیب برابر با 300 برگ و 825 برگ و ظرفیت کارتریج های رنگی آنها نیز به ترتیب برابر با 315 برگ و 825 برگ می باشد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP 8015
  • دارای سینی کاغذ 225 برگی

سینی کاغذ پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل 8015 با ظرفیت 225 برگ کاغذ معمولی در سایز حداکثر A4 ارائه شده است. همچنین شما می توانید متناسب با نیاز خود از 60 عدد کاغذ عکس 4x6 اینچی، 60 عدد کاغذ مخصوص چاپ عکس، 60 عدد کارت، 10 پاکت و 60 عدد کاغذ عکس 10x15 سانتی متری به عنوان کاغذ ورودی در این سینی بهره ببرید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر چند کاره اچ پی HP 8015 توانایی چاپ بر روی کاغذهای مات و براق مخصوص چاپ بروشور اچ پی، کاغذهای مات مخصوص چاپ کارت ویزیت اچ پی، انواع کاغذهای مخصوص چاپ جوهرافشان، کاغذهای نازک، بازیافتی و براق معمولی را دارد.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی

در قسمت جلویی بدنه پرینتر رومیزی خانگی اچ پی HP 8015 یک صفحه نمایش 2.2 اینچی لمسی تعبیه شده که از طریق آن تنها با چند لمس ساده می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی دستگاه اعمال کنید. این نمایشگر به صورت گرافیکی و سیاه و سفید طراحی شده و کمک زیادی به شما در استفاده راحت تر از پرینتر می کند.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی
دیگر مشخصات سخت افزاری چاپگر اچ پی 8015 شامل پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و حافظه رم 256 مگابایتی می شود. پس در هنگام کار با این پرینتر به ندرت با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه خواهید شد.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015 از امکانات متعددی برخوردار است و تمام نیازهای شما در زمینه های پرینت، کپی و اسکن برای مصارف خانگی را برطرف می کند. این پرینتر کیفیتی عالی در چاپ رنگی را برای شما به ارمغان می آورد و از قابلیت اتصال وایرلس به انواع موبایل و تبلت از طریق وای فای پشتیبانی می کند.
پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 8015 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر جوهرافشان موجود در بازار با بهترین قیمت بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت درخواست در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP 8015

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Laser MFP 135nw

پرینتر اچ پی  Laser MFP 135nw
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 20 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP 135nw

یکی دیگر از محصولات پر کاربردی که توسط کمپانی اچ پی به بازار عرضه شده است، پرینتر لیزری سه کاره اچ پی  HP Laser MFP 135nw می باشد. این پرینتر دارای قابلیت چاپ، کپی و اسکن است در نتیجه با خرید یک پرینتر از قابلیت چند دستگاه بهره مند خواهید شد. پرینتر سه کاره اچ پی MFP 135nw می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در ادارات، شرکت ها، مدارس و... باشد.
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP 135nw

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP 135nw

چاپگر سه کاره لیزری اچ پی MFP 135nw در ابعاد 406x359.6x253 میلی متر و وزن 7.46 کیلوگرم طراحی شده است. طراحی این پرینتر سه کاره لیزری مشکی به صورت رومیزی است و برای استفاده در محیط های اداری انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.
  • مجهز به صفحه نمایش هوشمند

اگر در استفاده از این دسته از کالاهای اداری مبتدی هستید، برای استفاده از دستگاه نیاز به هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. صفحه نمایش موجود در پرینتر لیزری رومیزی اچ پی MFP 135nw عملکرد این دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. روی این صفحه نمایش دو خطی گزینه هایی از جمله Menu ،Ok ،Back و.... قرار گرفته شده است.
  • سرعت و رزولوشن قابل قبول در چاپ اسناد و مدارک

چاپگر اداری اچ پی MFP 135nw  می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 20 برگ چاپ شده را به شما ارائه دهد، علاوه بر آن اسناد و مدارک چاپ شده با استفاده از این محصول از رزولوشن 600x600 dpi برخوردار هستند. پرینتر لیزری مشکی اچ پی مدل HP Laser MFP 135nw قادر است اولین برگه چاپ شده را پس از مدت زمان 8.5 ثانیه به شما ارائه دهد، در نتیجه گزینه ی مناسبی برای استفاده در ادارات با حجم کاری نسبتا زیاد می باشد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی MFP 135nw
  • ارائه 20 کپی با رزولوشن مطلوب در مدت زمان یک دقیقه!

از دیگر قابلیت های مثبت پرینتر سه کاره اچ پی MFP 135nw می توان به توانایی کپی این محصول اشاره کرد. پرینتر سیاه و سفید اچ پی MFP 135nw می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 20 برگه کپی شده را به شما تحویل دهد. بزرگنمایی تصاویر چاپ شده با استفاده از این پرینتر لیزری نیز بین 25 تا 400 درصد می باشد. این محصول اولین برگه کپی شده را بعد از مدت زمان 8.9 ثانیه به شما ارائه می دهد، هم چنین قابلیت ارائه 99 کپی به صورت متوالی را دارد، در نتیجه برای حجم کاری کم و نسبتا متوسط انتخاب بسیار کاربردی خواهد بود. پرینتر سه کاره اچ پی MFP 135nw قادر است ماهیانه تعداد 2000 چاپ را انجام دهد. همچنین این پرینتر می تواند ماهیانه تعداد 10000 کپی را به شما ارائه دهد اما بنا به توصیه های شرکت سازنده بهتر است برای افزایش طول عمر این دستگاه، برای کپی تعداد 100 تا 1000 برگ در ماه از پرینتر رومیزی اداری اچ پی MFP 135nw استفاده شود.
  • با این پرینتر مدارک را با وضوح فوق العاده اسکن کنید!

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Laser MFP 135nw علاوه بر قابلیت کپی و چاپ دارای قابلیت اسکن نیز است. اسناد و مدارک چاپ شده با استفاده از این پرینتر چند کاره دارای رزولوشن 600x600 dpi و رزولوشن 4800x4800 dpi خواهند بود. این محصول می تواند فایل های اسکن شده را با فرمت های PDF،JPG ،TIFF ،PNG  وBMP ذخیره کند. لازم به ذکر است که پرینتر چند کاره اچ پی  HP 135nw می تواند اسناد و مدارک را با استفاده از تکنولوژی CIS (Contact image Sensor) اسکن کند.
با این پرینتر مدارک را با وضوح فوق العاده اسکن کنید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Laser MFP 135nw

  • استفاده از تونر کارتریج مرغوب و بادوام

پرینتر لیزری HP Laser MFP 135nw دارای قابلیت کپی اسناد و مدارک به صورت سیاه سفید است، در نتیجه تونر کارتریج مصرفی این پرینتر یک عدد تونر کارتریج مشکی رنگ با ظرفیت 1000 چاپ می باشد. علاوه بر آن استفاده از این تونر کارتریج مرغوب و با کیفیت باعث شده تا اسناد و مدارک اسکن شده با این محصول دارای کیفیت بالا و ماندگاری برای مدت زمان طولانی باشند.
  • قابلیت چاپ روی انواع متنوع و اندازه های مختلف کاغذ

پرینتر چند کاره اداری اچ پی MFP 135nw می تواند اسناد و مدارک مورد نیاز شما را روی انواع مختلف کاغذ از جمله کاغذ ساده، ضخیم، نازک، از پیش چاپ شده، بازیافتی، لیبل، باند و پاکت نامه چاپ کند. لازم به ذکر است که این محصول مجهز به یک سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ است. البته امکان افزایش ظرفیت کاغذ این محصول با استفاده از سینی های کاغذ اضافی نیز وجود دارد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Laser MFP 135nw

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Laser MFP 135nw

  • دارای قابلیت اتصال به صورت بی سیم و با سیم

یکی از روش های اتصال پرینتر لیزری اچ پی مدل MFP 135nw قابلیت اتصال این پرینتر با استفاده از پورت USB 2 است. دیگر روش اتصال به پرینتر MFP 135nw اچ پی اتصال بی سیم به دستگاه می باشد. این نوع از اتصال با استفاده از نرم افزار هایی از جمله Apple air print ،Google cloud print و نرم افزارMopria صورت می گیرد. در برقراری ارتباط با استفاده از این اپلیکیشن ها شما باید ابتدا نرم افزار را روی گوشی موبایل خود نصب کرده، سپس با استفاده از آنها تصاویر و فایل های مورد نیازتان را به وسیله پرینتر چاپ کنید. از دیگر ویژگی های سخت افزاری پرینتر سه کاره لیزری اچ پی HP 135 nw می توان به حافظه داخلی 128 مگابایت و سرعت پردازش 600 مگاهرتز اشاره کرد.
دارای قابلیت اتصال به صورت بی سیم و با سیم

جمع بندی

به طور کلی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی  HP Laser MFP 135nw با قابلیت های کپی، پرینت، اسکن و با سرعت قابل توجه و رزولوشن مطلوب می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کار در حجم کاری کم و نسبتا متوسط باشد.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری مشکی اچ پیMFP 135nw  را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظرشان کمک کنید.
پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Laser MFP 135nw

کشو پول اسکار Oscar OCH-410 With Bell

کشو پول اسکار OCH-410 With Bell
تعداد کشو: تعداد خانه اسکناس: 4 عدد، تعداد خانه سکه: 8 عدد
رنگ: مشکی

معرفی کشو پول اسکار OCH-410 With Bell

شرکت اسکار یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی مانند بارکد خوان، کشوی پول و... است که محصولاتی با کیفیت مطلوب را روانه بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به کشو پول اسکار Oscar OCH-410 With Bell اشاره کنیم که انتخابی ایده آل برای استفاده در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها و دیگر محیط های فروشگاهی به حساب می آید. این کشوی پول با تمامی اسکناس ها و چک پول های رایج در کشور سازگار است و به شما در مدیریت و منظم کردن پول های دریافتی از مشتری کمک زیادی می کند.
معرفی کشو پول اسکار OCH-410 With Bell
  • دارای بدنه ای تمام فلزی

کشو پول اسکار OCH-410 در ابعاد 410*410*100 میلی متر و وزن 6.5 کیلوگرم عرضه شده و در انواع محیط های فروشگاهی قابل استفاده است. این کشوی پول از بدنه ای تمام فلزی برخوردار بوده و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، زنگ زدن، خوردگی، ضربه و فشار دارد. در قسمت زیرین بدنه کشوی پول فروشگاهی اسکار OCH-410 چهار پایه با ارتفاع کم تعبیه شده که به قرارگیری محکم و ثابت کشو بر روی میز یا پیشخوان محل کار شما کمک زیادی می کند. شما می توانید اجسام سنگین مانند صندوق فروشگاهی را با خیالی راحت بر روی این کشوی پول قرار دهید.
دارای بدنه ای تمام فلزی
  • مشخصات فضای داخلی

همان طور که اشاره شد کشو پول اسکار Oscar OCH-410 With Bell با تمامی سکه ها و اسکناس های رایج در ایران سازگار است و به چهار خانه برای نگهداری اسکناس و هشت خانه برای نگهداری سکه مجهز می باشد. همچنین بر روی درب این کشوی پول دو شکاف برای قرار دادن چک پول و تراول تعبیه شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در خانه های مخصوص نگهداری اسکناس از گیره های فلزی با دوامی بهره برده شده که اسکناس ها را به شکلی کاملاً محکم در محل خود نگه می دارند و مانع از برهم خوردن نظم آنها در هنگام باز و بسته کردن درب کشو می شوند. لازم به ذکر است که سینی پلاستیکی داخلی کشوی پول صندوق فروشگاهی اسکار مدل Oscar OCH-410 With Bell قابلیت جدا شدن را نیز دارد و با بلند کردن آن می توانید به محل نگهداری چک پول ها دسترسی پیدا کنید.
مشخصات فضای داخلی

کشو پول اسکار Oscar OCH-410 With Bell

  • اطلاع از باز شدن درب از طریق زنگ

یکی از ویژگی هایی که کشو پول 4 خانه اسکار OCH-410 را برای استفاده در محیط های پرسروصدا و شلوغ مناسب کرده، مجهز بودن آن به زنگ هشدار است. به این ترتیب که با هر باز شدن درب، کشوی پول از طریق صدای زنگ این موضوع را به شما اطلاع می دهد. این قابلیت باعث افزایش امنیت کشوی پول فروشگاهی اسکار OCH-410 نیز شده است. بر روی درب این کشوی پول یک قفل نیز وجود دارد که هم به طور دستی و هم به طور اتوماتیک امکان استفاده از آن وجود دارد.
اطلاع از باز شدن درب از طریق زنگ
  • قابلیت اتصال به فیش پرینتر

بر روی بدنه کشوی پول OCH-410 اسکار یک درگاه خروجی RJ11 قرار دارد که از طریق آن می توانید کشوی پول خود را به پرینترهای حرارتی مانند فیش پرینتر اتصال دهید. در این حالت پس از اینکه رسید مشتری توسط فیش پرینتر چاپ و آماده تحویل شد، درب کشوی پول به صورت خودکار باز می شود. بنابراین با سرعت و کیفیت بیشتری می توانید مراحل دریافت پول و تحویل رسید به مشتری را انجام دهید. این قابلیت که بر روی قیمت کشوی پول فروشگاهی اسکار OCH-410 مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی آن نیز شده است.
قابلیت اتصال به فیش پرینتر

جمع بندی

کشو پول اسکار Oscar OCH-410 With Bell از امکانات مناسبی برای استفاده در محیط های فروشگاهی برخوردار است و شما می توانید با بهره بردن از آن در کنار صندوق، بارکد اسکنر و فیش پرینتر تجهیزات فروشگاهی خود را کامل کنید! از جمله مشخصات این کشوی پول باید به مجهز بودن به چهار خانه اسکناس و هشت خانه سکه، بدنه و ریل تمام فلزی و با دوام، قابلیت اتصال به فیش پرینتر و اطلاع از باز شدن درب با صدای زنگ اشاره کرد.
جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اینترنتی کشوی پول و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب کشوی پول مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
کشو پول اسکار Oscar OCH-410 With Bell

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543

تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT543
تعداد خطوط: 1 خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT543

برند پاناسونیک یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی شامل دستگاه و کارت سانترال، صندوق صوتی، تلفن باسیم و بیسیم و تلفن سانترال است که محصولات آن همواره از کیفیتی عالی در عملکرد برخوردار بوده اند. از جمله محصولات این شرکت باید به دستگاه تلفن سانترال مدل KX-NT543 اشاره کنیم که در واقع یک تلفن تحت شبکه بوده و امکان دریافت IP به صورت داینامیک را داراست. این تلفن با تمام دستگاه های سانترال پر ظرفیت سری های TDA، TDE و NS سازگار است و یک گزینه ایده آل برای مدیران به حساب می آید.
معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT543

مشخصات فنی تلفن سانترال Panasonic KX-NT543

  • قابلیت برقراری تماس VOIP

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543 از قابلیت برقراری تماس VOIP برخوردار است. همان طور که می دانید سیستم VOIP با تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال، امکان انتقال صوت در بستر شبکه های تحت IP را فراهم می آورد که باعث افزایش سرعت و کیفیت انتقال سیگنال های صوتی می شود. شما می توانید با استفاده از تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-NT543 از این قابلیت بهره مند شده و کیفیتی عالی در برقراری تماس را تجربه کنید. این تلفن سانترال به دو پورت اترنت مجهز است و به خوبی از سیستم LAN پشتیبانی می کند. همچنین گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT543 با سیستم POE (انتقال برق در کنار انتقال داده از طریق کابل شبکه) سازگاری کامل دارد.
مشخصات فنی تلفن سانترال Panasonic KX-NT543
  • دارای 24 دکمه قابل برنامه ریزی

بر روی بدنه گوشی تلفن ثابت پاناسونیک KX-NT543 تعداد 24 دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده که امکان تماس سریع با خطوط داخلی و شهری را برای شما فراهم می آورد. به این صورت که شما می توانید به هر دکمه یک شماره داخلی یا شهری را اختصاص دهید و پس از آن تنها با فشردن یک دکمه تماس خود را برقرار نمایید. ضمن اینکه در کنار این دکمه ها چهار کلید جهت نما نیز قرار دارد.
از دیگر ویژگی های تلفن داخلی سانترال پاناسونیک KX-NT543 می توان به امکان ثبت و گزارش گیری از تماس های ورودی و خروجی تا 100 تماس، قابلیت کالر آیدی و نمایش شماره و مشخصات فرد تماس گیرنده، امکان شماره گیری مجدد و شماره گیری سریع (تا 100 شماره) اشاره کرد.
دارای 24 دکمه قابل برنامه ریزی

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543

  • مجهز به صفحه نمایش سه سطری

تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543 به یک صفحه نمایش بزرگ سه سطری مجهز است که امکان نمایش 16 کاراکتر در هر سطر آن وجود دارد. اطلاعاتی از قبیل تاریخ و ساعت، گزینه های منو، اطلاعات فرد تماس گیرنده بر روی این نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود. لازم به ذکر است که شما می توانید میزان روشنایی صفحه نمایش دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NT543 را به دلخواه خود تنظیم کنید.
یکی از مشخصات کاربردی گوشی تلفن مدیریتی پاناسونیک KX-NT543 مجهز بودن آن به پورت مخصوص اتصال به هدست است که به خصوص در شرکت ها و سازمان هایی که تعداد زیادی تماس در طول روز دریافت می کنند، کارایی بالایی دارد. همچنین در هنگام نیاز به مکالمه های طولانی مدت، نیازی به در دست گرفتن گوشی نخواهید داشت و می توانید مکالمه خود را از طریق هدست انجام دهید. این ویژگی که بر روی قیمت تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-NT543 نیز مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی آن شده است.
تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543
  • مکالمه ای با کیفیت از طریق بلندگوی دیجیتال دو طرفه

مجهز بودن به دفترچه تلفن با حافظه 100 شماره و امکان جستجو براساس حروف و اعداد در میان شماره ها، قابلیت انتقال تماس، کنفرانس و منشی تلفنی تمام دیجیتال سایر مشخصات تلفن سانترال KX-NT543 پاناسونیک را تشکیل می دهند. همچنین این تلفن به بلندگوی دیجیتال دو طرفه مجهز است که صدایی رسا، واضح و بدون اکو را برای شما به ارمغان می آورد.
در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که تلفن تحت شبکه پاناسونیک KX-NT543 در ابعاد 180*170*267 میلی متر و وزن 1.11 کیلوگرم عرضه شده و در دو رنگ سفید و مشکی در بازار قابل تهیه است.
مکالمه ای با کیفیت از طریق بلندگوی دیجیتال دو طرفه

جمع بندی

با استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NT543 از قابلیت برقراری تماس تحت شبکه (سیستم VOIP) بهره مند شده و کیفیتی عالی در برقراری تماس های داخلی و شهری را تجربه کنید. این تلفن برای استفاده های مدیریتی در شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ گزینه قابل اعتمادی است و به 24 دکمه قابل برنامه ریزی جهت برقراری سریع تماس با شماره های داخلی و خارجی مجهز می باشد. پشتیبانی از اتصال به هدست، نمایش کامل اطلاعات مختلف بر روی صفحه نمایش سه سطری، مجهز بودن به کالر آیدی، دفترچه تلفن و منشی دیجیتال و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند تا گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT543 به محصولی محبوب در میان کاربران تبدیل شوند.
اگر شما هم قصد خرید دستگاه تلفن سانترال را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع تلفن سانترال و نحوه خرید آن را در اختیار شما قرار دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب تلفن سانترال تحت شبکه مورد نظرشان کمک کنید.

لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N

لیبل پرینتر وین کد LP423N
مکانیزم چاپ: حرارتی مستقیم و انتقال حرارات
عرض چاپ:  108 میلی متر
سرعت چاپ: 127 میلی متر در ثانیه
وضوح چاپ: 203 dpi

معرفی پرینتر لیبل زن وین کد LP423N

اگر قصد خرید لیبل پرینتر با قیمت مناسب دارید و در جستجوی محصولی کارآمد، خوش ساخت و با دوام هستید، لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این لیبل پرینتر در محیط های مختلف کاری مانند تولیدی ها، خرده فروشی ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها، انبارها، فروشگاه ها و... کارایی دارد و می توان از آن برای چاپ کاراکترهای مختلف، بارکدهای تک بعدی و بارکدهای دو بعدی بهره برد. از جمله ویژگی های پرینتر لیبل زن وین کد LP423N می توان به قابلیت چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت، سرعت و کیفیت بسیار مطلوب در چاپ و سازگاری با نرم افزار طراحی لیبل اشاره کرد.
معرفی پرینتر لیبل زن وین کد LP423N

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر وین کد LP423N

  • توانایی چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت

یکی از ویژگی های کاربردی لیبل پرینتر وین کد LP423N توانایی آن در چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت است. در حالت چاپ به صورت حرارتی مستقیم مواد مصرفی لیبل پرینتر را لیبل های حرارتی تشکیل می دهند. شما می توانید از لیبل هایی با عرض 15 تا 120 میلی متر و ضخامت 0.06 تا 0.16 میلی متر در لیبل زن حرارتی وین کد LP423N استفاده کنید. همچنین امکان بهره بردن از لیبل های بهم پیوسته، دارای خط برش، دندانه دار، تگ و black mark در این دستگاه وجود دارد. توجه داشته باشید که حداکثر عرض چاپ لیبل پرینتر LP423N وین کد برابر با 108 میلی متر و حداکثر طول چاپ آن برابر با 4572 میلی متر است و از این جهت می توان از آن برای چاپ لیبل در ابعاد بزرگ نیز استفاده کرد.
قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر وین کد LP423N
در حالت چاپ به صورت انتقال حرارت باید علاوه بر لیبل، از انواع ریبون نیز در چاپگر لیبل وین کد مدل Wincode LP423N استفاده شود. در این حالت امکان چاپ بر روی لیبل های کاغذی، پی وی سی و متال نیز برای شما فراهم می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که ریبون هایی با عرض بین 25.4 تا 110 میلی متر و طول حداکثر 300 متر در این دستگاه لیبل زن قابل استفاده است. دستگاه لیبل چسبان وین کد LP423N از قابلیت کالیبره شدن خودکار برخوردار بوده که باعث استفاده سریع تر و راحت تر از آن می شود.
  • چاپی سریع و دقیق بر روی لیبل را تجربه کنید!

اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N تا حد زیادی انتظارات شما را برآورده می کند. این لیبل پرینتر حرارتی دارای رزولوشن 203 dpi است و موارد چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردارند. همچنین بارکدهای تک بعدی و دو بعدی چاپ شده با لیبل زن فروشگاهی وین کد LP423N از ماندگاری بالایی بهره می برند و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود پس از چاپ را حفظ می کنند.
پرینتر حرارتی وین کد LP423N دارای سرعت چاپ 127 میلی متر بر ثانیه است و به خوبی از عهده وظایف نیمه سنگین و سنگین برمی آید. بنابراین با استفاده از این لیبل پرینتر قادر خواهید بود تا در مدت زمانی نسبتاً کوتاه، تعداد زیادی لیبل چاپ کرده و کارهایتان را با سرعت بالایی به پیش ببرید! در مجموع با توجه به قیمت دستگاه لیبل زن وین کد LP423N می توان سرعت و کیفیت چاپ آن را کاملاً مناسب دانست.
چاپی سریع و دقیق بر روی لیبل را تجربه کنید!

لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N

  • با دوام و خوش ساخت

بدنه دستگاه چاپ لیبل وین کد LP423N از پلاستیک دو لایه ساخته شده و به همین دلیل این محصول مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و فشار بیش از حد دارد. این لیبل پرینتر در ابعاد 220*198*288 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه دستگاه لیبل زن رومیزی وین کد LP423N از طراحی Clamshell برخوردار بوده و درب کاور آن به سادگی باز می شود. از این جهت برای قرار دادن لیبل در دستگاه کار آسانی پیش رو خواهید داشت! ضمن اینکه در قسمت جلویی بدنه این دستگاه یک دکمه کنترلی و 8 نشانگر LED موجود است که به شما در استفاده راحت تر از آن کمک زیادی می کند.
با دوام و خوش ساخت
  • مشخصات پورت های ارتباطی

بر روی بدنه دستگاه لیبل زن وین کد LP423N پورت های USB 2.0 و RS-232 تعبیه شده که از طریق آنها و با استفاده از کابل های مربوطه می توانید دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کنید. لازم به ذکر است که درایور این لیبل پرینتر با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است و مشکلی در نصب آن نخواهید داشت.
از دیگر مشخصات کاربردی لیبل پرینتر وین کد مدل LP423N باید به سازگاری آن با نرم افزار WinLabel اشاره کنیم که امکان طراحی لیبل های دلخواه را به شما می دهد. این پرینتر لیبل زن دارای 8 مگابایت حافظه داخلی و 16 مگابایت حافظه SDRAM است و فضای کافی برای ذخیره طرح های مختلف را در اختیار شما می گذارد.
مشخصات پورت های ارتباطی

جمع بندی

با استفاده از لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N از قابلیت چاپ بر روی لیبل های حرارتی، کاغذی، پی وی سی و متال به صورت یکجا بهره مند شوید! این لیبل پرینتر قابلیت چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت را دارد و سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. توانایی چاپ انواع بارکدهای تک بعدی و دو بعدی، کیفیت ساخت عالی و قابلیت نصب و راه اندازی آسان از دیگر مشخصات دستگاه چاپ لیبل وین کد LP423N هستند.
چنانچه قصد خرید لیبل پرینتر رومیزی وین کد LP423N را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N

لیبل پرینتر دایمو DYMO Junior

لیبل پرینتر دایمو Junior
نوع برش: دستی
نوع کاغذ: نوار لیبل در رنگ های مشکی، آبی، سبز و قرمز
سایز کاغذ:  9 میلی متر

معرفی پرینتر لیبل زن دایمو Junior

لیبل پرینتر دایمو Junior یکی از پرینترهای لیبل زن ساده موجود در بازار است که برای چاپ لیبل های کوچک طراحی و روانه بازار شده است. این دستگاه لیبل زن عمل چاپ را به صورت دستی انجام می دهد و لیبل های چاپ شده با آن را می توان بر روی دفترچه، کتاب، قفسه کتابخانه و کمد، اسناد کاغذی مختلف، CD و DVD و مواردی مانند استفاده کرد. پس اگر قصد خرید لیبل پرینتر با قیمت مناسب، کوچک و جمع و جور دارید، لیبل پرینتر دایمو DYMO Junior انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.
معرفی پرینتر لیبل زن دایمو Junior

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو Junior

  • عملکرد بدون نیاز به باتری و برق

کار با پرینتر لیبل زن دایمو Junior هم بسیار آسان و هم لذت بخش است! شما می توانید با چرخاندن و فشار دادن مهره موجود بر روی بدنه این دستگاه، کاراکترهای حرفی و عددی مورد نظرتان را انتخاب کنید و لیبل های مورد نظرتان را بسازید! عمل چاپ توسط دستگاه چاپ لیبل دایمو مدل DYMO Junior به صورت هم زمان با چرخاندن مهره انجام می شود و شما می توانید بلافاصله از لیبل چاپ شده استفاده کنید. این چاپگر لیبل دارای کاتر نیز هست که باعث برش راحت تر لیبل های چاپ شده می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که از آنجا که لیبل زن فروشگاهی دایمو Junior به صورت دستی عمل چاپ را انجام می دهد، نیازی به استفاده از باتری در آن وجود ندارد.
قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو Junior
  • قابلیت چاپ بر روی لیبل های 9 میلی متری رنگی

درب بدنه لیبل پرینتر دایمو DYMO Junior از سمت بالا باز می شود و حتی کودکان، نوجوانان و افراد مبتدی نیز به آسانی می توانند نوار لیبل را درون دستگاه جاگذاری کنند. لازم به ذکر است که شما می توانید از انواع لیبل 9 میلی متری در رنگ های مشکی، قرمز، آبی و سبز در این پرینتر استفاده کنید. لیبل های چاپ شده توسط لیبل زن دستی دایمو Junior از قسمت جلویی دستگاه خارج می شوند و به شکلی سریع و راحت می توان آنها را برش زد.
قابلیت چاپ بر روی لیبل های 9 میلی متری رنگی

لیبل پرینتر دایمو DYMO Junior

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، دوام و طول عمر بالا

شرکت دایمو در ساخت لیبل پرینتر Junior دایمو از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. به طوری که این لیبل پرینتر در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت قابل قبولی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. همچنین لیبل چسبان دستی دایمو Junior دارای رنگ بندی زیبا و شادابی نیز هست و استفاده از آن حس خوبی را به شما به عنوان کاربر القا می کند. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه لیبل زن دستی دایمو Junior می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، دوام و طول عمر بالا

جمع بندی

لیبل پرینتر دایمو DYMO Junior برای استفاده های سبک و مصارف خانگی عرضه شده و از قابلیت چاپ بر روی لیبل به صورت دستی بهره می برد. شما می توانید از نوارهای لیبل 9 میلی متری رنگی در این دستگاه استفاده کرده و حروف و اعداد مورد نظرتان را از طریق چرخاندن و فشار دادن مهره موجود بر روی بدنه، بر روی آنها چاپ کنید. لیبل های چاپ شده توسط لیبل چسبان دایمو Junior قابلیت استفاده بر روی کتاب و دفتر دانش آموزان، اسباب بازی کودکان، CD و DVD و کاور فیلم، قفسه های کمد و کتابخانه، سیم های برق، اسناد مختلف و.. را دارند.
لیبل پرینتر دایمو DYMO Junior
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید دستگاه چاپ برچسب را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول یا دیگر تجهیزات فروشگاهی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
لیبل پرینتر دایمو DYMO Junior

لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega

لیبل پرینتر دایمو Omega
نوع برش: دستی
نوع کاغذ: نوار لیبل های رنگی  (قرمز، آبی و قرمز)
سایز کاغذ:  9 میلی متر

معرفی پرینتر لیبل زن دایمو Omega

لیبل پرینتر دایمو مدل Omega یکی از پرینترهای لیبل زن دستی است که برای مصارف خانگی و سبک طراحی و روانه بازار شده است. کار با این لیبل پرینتر به اندازه ای آسان است که حتی کودکان نیز قادر به چاپ با آن خواهند بود! شما می توانید لیبل های چاپ شده با لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega را بر روی کتاب و دفتر دانش آموزان، قفسه کمد و کتابخانه، کابینت آشپزخانه، CD و DVD و کاور فیلم، ابزارآلات، کاور لباس و مواردی از این دست بچسبانید و از آنها برای نظم بخشیدن به وسایل و فضای داخلی منزل خود استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات پرینتر لیبل زن دایمو Omega با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی پرینتر لیبل زن دایمو Omega

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو Omega

  • قابلیت استفاده فوق العاده آسان!

برای چاپ با لیبل پرینتر Omega دایمو نیاز به استفاده از برق و باتری قلمی وجود ندارد و شما می توانید به آسانی به صورت دستی با آن کار کنید. به این ترتیب که با چرخاندن صفحه گرد موجود در قسمت بالایی بدنه کاراکتر حرفی یا عددی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با یک کلیک ساده می توانید آن را بر روی لیبل چاپ کنید. این پرینتر لیبل زن توانایی چاپ 49 کاراکتر را دارد و کاملاً برای مصارف خانگی می توان بر روی آن حساب باز کرد. چاپگر لیبل دایمو مدل DYMO Omega به یک کاتر نیز مجهز است که در برش زدن لیبل و جدا کردن پوشش روی آن کمک زیادی به شما می کند. کار با این دستگاه علاوه بر آسان بودن، لذت بخش نیز هست و به خصوص باعث سرگرمی کودکان نیز می شود!
قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو Omega
  • سازگار با لیبل های 9 میلی متری

شما می توانید از نوارهای لیبل با عرض 9 میلی متر و در رنگ های مشکی، آبی و قرمز در لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega استفاده کنید. لازم به ذکر است که درب کاور این لیبل پرینتر به راحتی باز می شود و برای تعویض رول نوار لیبلِ داخل آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که لیبل چاپ شده توسط پرینتر لیبل زن دایمو Omega از قسمت بالایی دستگاه خارج می شود.
سازگار با لیبل های 9 میلی متری

لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شرکت دایمو در ساخت لیبل پرینتر مدل Omega از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که این لیبل پرینتر در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت قابل توجهی دارد و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. پس اگر لیبل زن دستی دایمو Omega در حین استفاده به طور اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران آسیب دیدن آن نباشید! در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیبل زن دایمو Omega می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب

جمع بندی

اگر قصد خرید لیبل پرینتر برای مصارف خانگی و چاپ لیبل های کوچک دارید، لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega را مد نظر داشته باشید! این دستگاه به صورت دستی و بدون نیاز به برق و باتری کار می کند و از قابلیت چاپ بر روی نوارهای لیبل رنگی 9 میلی متری برخوردار است.
لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega
شما می توانید نسبت به خرید دستگاه لیبل زن دایمو Omega با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب لیبل پرینتر مورد نظرشان کمک کنید.
لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega