۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYFT0020B ظرفیت 2 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB 3.0
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 2 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B

هارد اکسترنال برای آن دسته از کاربرانی که به ذخیره و جابجایی اطلاعات با حجم های زیاد در کارهای روزمره شان نیاز دارند، یک وسیله کاربردی به حساب می آید. اما اگر هارد دیسک اکسترنال مورد استفاده شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، ممکن است هر لحظه اطلاعات ذخیره شده بر روی آن از دست بروند! بنابراین بهتر است تا در هنگام خرید هارد اکسترنال حتماً به برند آن توجه داشته باشید! شرکت وسترن دیجیتال یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع هارد اکسترنال و اینترنال است که محصولات آن همواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند. از جمله محصولات این شرکت باید به هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B اشاره کرد که دارای ظرفیت 2 ترابایت است و در دسته هارد اکسترنال های قابل حمل جای دارد. با استفاده از این هارد می توانید انواع اطلاعات، شامل عکس، فایل های ورد و اکسل، فیلم، موسیقی، فایل PDF و... را ذخیره کرده و آنها را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید!
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B
  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت مطلوب

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYFT0020B ظرفیت 2 ترابایت از بدنه ای از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی و فشار مقاوم است. البته توجه داشته باشید که این هارد اکسترنال به صورت ضد آب و ضد ضربه طراحی نشده است.
بدنه هارد دیسک Western Digital My Passport WDBYFT0020B به دو قسمت صیقلی و هاشور خورده تقسیم شده است. این نوع طراحی هم باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر این محصول شده و هم از لیز خوردن آن بر روی سطوح صاف جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال 2 ترابایت دارای ابعاد 110*81.5*21.5 میلی متر و وزن 250 گرم بوده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. پس در هر لحظه از طول روز که به اطلاعات خود نیاز داشتید، هارد دیسک وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B در دسترس شما خواهد بود!
طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت مطلوب

مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B

  • مجهز به رابط USB 3.0

در هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Western Digital My Passport WDBYFT0020B از پورت USB 3.0 استفاده شده است. این پورت که از جدیدترین نسل پورت های USB به حساب می آید، سرعتی عالی در انتقال اطلاعات، معادل با 5 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. البته سرعت انتقال داده ها در اکثر هارد اکسترنال های دارای این پورت، کمتر از این مقدار است. با این وجود شما می توانید از سرعت عالی هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYFT0020B با ظرفیت 2 ترابایت در این زمینه مطمئن باشید!
برای استفاده از هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B نیز کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. تنها کافیست تا کابل USB ارائه شده همراه با هارد را به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید و پس از آن بدون نیاز به نصب درایور یا نرم افزار خاصی، هارد اکسترنال آماده به کار خواهد بود! بر روی بدنه این هارد اکسترنال یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال به کامپیوتر روشن می شود و شما را از وضعیت عملکرد هارد مطلع می کند. هارد اکسترنال My Passport WDBYFT0020B با نسخه های 7، 8 و 10 سیستم عامل ویندوز سازگار است و به سادگی می توان از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف استفاده کرد.
مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

شما می توانید با استفاده از نرم افزار رایگان شرکت وسترن دیجیتال (WD Backup) از اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYFT0020B با ظرفیت 2 ترابایت نسخه پشتیبان یا بک آپ تهیه کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا روز و ساعت مورد نظر خود را تعیین کنید تا عمل بک آپ گیری به صورت اتوماتیک در همان لحظه آغاز شود! پس با استفاده از این هارد اکسترنال دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید؛ چرا که نسخه پشتیبان آنها در دسترستان خواهد بود!
امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYFT0020B ظرفیت 2 ترابایت

  • بر روی اطلاعات خود پسورد بگذارید

از دیگر امکاناتی که هارد اکسترنال Western Digital My Passport WDBYFT0020B در اختیار شما می گذارد، باید به قابلیت تعریف پسورد بر روی اطلاعات اشاره کنیم. این هارد اکسترنال با نرم افزار WD Security سازگار است که با نصب آن به آسانی و تنها با چند کلیک ساده می توانید بر روی اطلاعات خود پسورد بگذارید و از دسترسی افراد غیر مجاز به آنها جلوگیری کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B را مناسب دانست.
بر روی اطلاعات خود پسورد بگذارید

جمع بندی

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B با ویژگی هایی مانند ظرفیت 2 ترابایتی، مجهز بودن به رابط USB 3.0، سرعت عالی در انتقال اطلاعات و کیفیت ساخت بسیار مطلوب یک هارد اکسترنال قابل حملِ کاربردی برای شما خواهد بود! ضمن اینکه امکان تعریف پسورد بر روی این هارد و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن به صورت خودکار با استفاده از نرم افزارهای وسترن دیجیتال برای شما وجود دارد.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هارد اکسترنال و دریافت قیمت هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت وسترن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هارد دیسک اکسترنال مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در این زمینه به شما کمک کنند.
هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport WDBYFT0020B ظرفیت 2 ترابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر