۱۳۹۹ خرداد ۳۱, شنبه

شارژر فندکی مایپو Mipow Y-Shape

شارژر فندکی مایپو Y-Shape
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین مایپو Y-Shape

شارژر فندکی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای آن دسته از افرادی است که قصد مسافرت با ماشین یا رانندگی های طولانی مدت در طی روز را دارند. با به همراه داشتن یک شارژر فندکی با کیفیت، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود و دیگر سرنشینان خودرو نخواهید بود و می توانید با خیالی آسوده به رانندگی بپردازید! شارژر فندکی مایپو Y-Shape یکی از محصولات خوش ساخت شرکت مایپو است که با درگاه فندک انواع ماشین های سواری، وانت و کامیون سازگار می باشد. این شارژر فندکی ماشین جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان برق مورد نیاز برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و کارایی بالایی در این زمینه دارد. برای آشنایی با مشخصات شارژر فندکی مایپوMipow Y-Shape با ما تا انتهای متن همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین مایپو Y-Shape
  • طراحی به شکل Y

شاید بتوان مهم ترین مشخصه شارژر فندکی ماشین مایپو Y-Shape را طراحی ظاهری آن دانست. این شارژر فندکی همان طور که از عنوانش پیداست، به شکل حرف Y انگلیسی طراحی شده و بر روی هریک از شاخک های آن یک پورت خروجی تعبیه شده است. این نوع طراحی باعث استفاده آسان تر از شارژر فندکی شده و باعث می شود تا در صورت اتصال دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان به شارژر، مشکلی برای کابل های شارژ (مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن) پیش نیاید. شارژر فندکی موبایل مایپو Y-Shape دارای ابعاد جمع و جوری نیز هست و استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند.
طراحی به شکل Y
بر روی بدنه شارژر فندکی Mipow Y-Shape (در قسمت فرو رفته میان دو شاخک)، یک نوار LED تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک خودرو با رنگ آبی روشن می شود. این نوار LED علاوه بر افزودن به جلوه های ظاهری شارژر فندکی، باعث می شود تا در مکان های تاریک و در شب دسترسی آسان تری به شارژر در حین رانندگی داشته باشید.
  • سرعت مطلوب در شارژدهی

علاوه بر ویژگی های ظاهری، شارژر فندکی خودرو مایپو Y-Shape از قابلیت های فنی قابل قبولی نیز برخوردار است. با استفاده از این شارژر فندکی گوشی قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. پورت های خروجی شارژر فندکی مایپو مدل Mipow Y-Shape از نوع USB 2.0 و دارای شدت جریان حداکثر 2.1 آمپر هستند. این میزان شدت جریان برای شارژ گوشی موبایل و تبلت کاملاً مناسب بوده و سرعت بسیار مطلوبی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد.
سرعت مطلوب در شارژدهی

شارژر فندکی مایپو Mipow Y-Shape

  • امکان شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

در هنگام استفاده از شارژر فندکی مایپو Mipow Y-Shape هیچ محدودیتی برای شارژ گوشی ها و دستگاه های مختلف نخواهید داشت. شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی ها و تبلت اندرویدی استفاده کنید. ضمن اینکه شارژر فندکی گوشی مایپو Y-Shape از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ دستگاه های iOS نیز کاربرد دارد.
امکان شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال
علاوه بر موبایل و تبلت، شارژر فندکی مایپو مدل Y-Shape برای شارژ سایر دستگاه ها مانند پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB نیز کاربرد دارد. در مجموع با توجه به قیمت شارژر فندکی موبایل مایپو Y-Shape می توان آن را محصولی کارآمد در زمینه شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال نامید.
  • مقاومت کامل در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان

شارژر فندکی مایپو Y-Shape از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه به طور کامل محافظت می کند. این ویژگی باعث افزایش طول عمر گوشی و دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی می شود و یکی از مشخصات کاربردی این محصول به حساب می آید.
مقاومت کامل در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان

جمع بندی

با به همراه داشتن شارژر فندکی مایپو Mipow Y-Shape با خود در داخل ماشین، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نباشید! این شارژر فندکی که به شکل حرف Y انگلیسی طراحی شده، دارای دو پورت خروجی بر روی هر یک از شاخک های خود است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با سرعتی بسیار مطلوب شارژ کنید.
شارژر فندکی مایپو Mipow Y-Shape
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی برای موبایل و نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
شارژر فندکی مایپو Mipow Y-Shape

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر