۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q

شارژر فندکی آی واک Dolphin Q CCD006Q
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB (با قابلیت شارژ سریع)
سازگار با: برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی، موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB  

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین آی واک Dolphin Q CCD006Q

شارژر فندکی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای آن دسته از افرادی است که قصد مسافرت با ماشین را دارند و ساعات زیادی از روز خود را در حال رانندگی سپری می کنند. اگر جزء این افراد هستید، شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q خیال شما را به طور کامل بابت شارژ داشتن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان راحت خواهد کرد! این شارژر فندکی گوشی موبایل دارای دو پورت خروجی است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. پس با نصب آن در درگاه فندک خودرو، می توانید به جریان برق مورد نیاز برای شارژ دستگاه های دیجیتال دست پیدا کنید و از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین آی واک Dolphin Q CCD006Q
  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی ماشین آی واک Dolphin Q CCD006Q به دو پورت مجهز است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. یکی از این پورت ها از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. در مجموع شدت جریان خروجی این شارژر فندکی فست شارژ برابر با 4.8 آمپر است که در هنگام استفاده از هر دو پورت به صورت هم زمان، این میزان شدت جریان میان دو پورت تقسیم می شود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی موبایل یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهند شد.
دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی Iwalk Dolphin Q CCD006Q برای شارژ گوشی ها و  تبلت های اندرویدی استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی تبلت از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد نیز قابل استفاده می باشد. بنابراین برای استفاده از شارژر فندکی گوشی آی واک Dolphin Q CCD006Q هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی ها بهره ببرید. ضمن اینکه این شارژر فندکی برای شارژ موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.

شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q

شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q
  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این شارژر فندکی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و یک نوار فلزی دور قسمت بالایی آن (محل قرار گرفتن پورت ها) را در بر گرفته است. بر روی بدنه این شارژر فندکی لوگوی شرکت آی واک نیز با چراغ LED تعبیه شده که به زیباتر شدن ظاهر آن کمک کرده است. در مجموع می توان با توجه به قیمت شارژر فندکی فست شارژ آی واک Dolphin Q CCD006Q کیفیت ساخت آن را مطلوب دانست.
طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

جمع بندی

در مجموع می توان شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q را با قابلیت هایی مانند شارژ هم زمان دو دستگاه و مجهز بودن به فناوری شارژ سریع یک انتخاب ایده آل برای استفاده در داخل خودروی شما دانست.
شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q
چنانچه قصد خرید شارژر فندکی آی واک Dolphin Q CCD006Q را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
شارژر فندکی آی واک Iwalk Dolphin Q CCD006Q

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر