۱۳۹۹ خرداد ۳۱, شنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe

پرینتر لکسمارک CX725dthe
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: 50 برگ در دقیقه، سیاه و سفید: برابر با 50 برگ در دقیقه یک رو، 40 سمت در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dthe

این روزها بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل مربوط به حوزه چاپ و تکثیر، ترجیح می دهند تا از پرینترهای چندکاره در اداره، شرکت یا کسب و کار خود استفاده کنند. چرا که این پرینترها از قابلیت های چند دستگاه مختلف به صورت یکجا برخوردار بوده و باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند. همچنین یک پرینتر چندکاره فضای بسیار کمتری در مقایسه با چند دستگاه مختلف را اشغال می کند و از این جهت هم کارایی بالایی دارد. از جمله پرینترهای لیزری چهارکاره با کیفیت موجود در بازار، باید به پرینتر لکسمارک CX725dthe اشاره کنیم که توانایی پرینت و کپی به صورت سیاه و سفید و رنگی در حالت های یک رو و دو رو، اسکن و فکس را داراست و برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد، دستگاهی کارآمد به شمار می آید. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe خواهیم پرداخت.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dthe

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725dthe

  • کیفیت و سرعت پرینت و کپی بسیار مطلوب

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dthe برای شما ساخته شده است! این پرینتر اداری قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi می باشد و حتی جزئیات موجود در فایل های شما را نیز با بالاترین میزان وضوح و خوانایی به روی کاغذ منتقل می کند. پرینتر چند کاره لکسمارک CX725dthe توانایی بالایی در چاپ رنگی دارد و رنگ هایی شفاف و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.
از لحاظ سرعت پرینت و کپی نیز پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX725dthe انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این چاپگر برای ارائه اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی به حدود 5 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن سرعت پرینت و کپی آن به 50 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای مصارف اداری و شرکتی کاملاً مناسب بوده و باعث شده تا بتوان بر روی پرینتر لکسمارک مدل CX725dthe برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.
  • توانایی انجام حداکثر 150 هزار چاپ در ماه

همان طور که اشاره شد، پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725dthe برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد طراحی شده و می توان از آن برای انجام حداکثر 150 هزار چاپ در طول ماه استفاده کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 2000 تا 20000 چاپ در ماه بهره ببرید.
  • کارآمد در زمینه تهیه اسکن از اسناد

با استفاده از پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725dthe می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن رنگی یا سیاه و سفید تهیه کنید. این پرینتر به یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ مجهز است. اسکنر به کار رفته در این پرینتر دارای رزولوشن اسکن حداکثر 600*600 dpi و سرعت اسکن 60 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 28 سمت(side)  در دقیقه به صورت دو رو می باشد. همچنین این اسکنر امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف شامل XPS، TIFF، PDF و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه را در اختیار شما می گذارد. این مشخصات که بر روی قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX725dthe نیز مؤثر بوده اند، باعث شده تا بتوان این پرینتر را یک دستگاه کارآمد در زمینه تهیه اسکن از اسناد دانست.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725dthe
  • امکان ارسال و دریافت فکس رنگی

در پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX725dthe یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps به کار رفته که قابلیت ارسال و دریافت فکس به صورت سیاه و سفید و رنگی را ایجاد می کند. این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی برای ارسال فکس به کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ نیاز دارد و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به حساب می آید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX725dthe

  • مجهز به دو سینی کاغذ 550 برگی

با توجه به اینکه پرینتر لیزری Lexmark CX725dthe در حالت استاندارد دارای دو سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است، نیازی به قرار دادن چندباره کاغذ در آن در حین انجام چاپ های متوالی نخواهید داشت. همچنین این دستگاه پرینتر لیزری از دو سینی 550 برگی دیگر نیز به صورت اختیاری پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید آنها را به شکل جداگانه تهیه نمایید.
پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725dthe توانایی چاپ بر روی طیف وسیعی از کاغذهای ورودی را دارد و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در سایزهای A4، A5 و A6، پاکت نامه، مقوای نازک، لیبل کاغذی، لیبل وینیل و کاغذ مخصوص چاپ بنر و پوستر (در ابعاد حداکثر A4) در آن وجود دارد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX725dthe
  • چاپ با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب

به طور کلی تونر کارتریج نقش مهمی در کیفیت عملکرد یک پرینتر لیزری ایفا می کند و اگر از تونر کارتریج های غیر اصل یا ناسازگار با پرینتر در آن استفاده کنید، ممکن است لطماتی جدی به دستگاه وارد شود. در رابطه با پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe باید گفت که تونر کارتریج های مشکی و رنگی به کار رفته در آن دارای ظرفیت چاپ 7000 برگ هستند و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. در صورت نیاز به تعویض این تونر کارتریج ها، می توانید از تونر کارتریج مشکی از مدل های 74C10K0 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1SK0 (با ظرفیت 7000 برگ) یا 84C1HK0 (با ظرفیت 25000 برگ) در این پرینتر استفاده کنید. ضمن اینکه پرینتر لکسمارک CX725dthe با تونر کارتریج های رنگی (مشکی، قرمز و زرد) از سری های 74C10 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1S (با ظرفیت 7000 برگ) یا 84C1H (با ظرفیت 16000 برگ) سازگار است. اطلاعات کامل در رابطه با این تونر کارتریج ها در بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر درج شده است.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe

  • کار آسان با دستگاه از طریق صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی

یکی از ویژگی های مهم پرینتر چند کاره اداری لکسمارک CX725dthe مجهز بودن آن به صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و تمام رنگی با رابط کاربری جذاب است که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات مختلف را برای شما بسیار آسان می کند. کار با این صفحه نمایش به اندازه ای راحت است که در هنگام استفاده از پرینتر، حس استفاده از یک تبلت به شما دست می دهد!
از لحاظ مشخصات سخت افزاری هم پرینتر Lexmark CX725dthe یک دستگاه قدرتمند به حساب می آید. در این پرینتر چند کاره از پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، حافظه 2048 مگابایت (با قابلیت ارتقا به 4096 مگابایت) و هارد دیسک استفاده شده است. مجهز بودن به هارد دیسک یکی دیگر از مشخصات متمایزکننده پرینتر است که امکان ذخیره فایل های مختلف بر روی دستگاه را فراهم می آورد.
کار آسان با دستگاه از طریق صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی
  • پشتیبانی از شبکه های کابلی، چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه

پرینتر لیزری تحت شبکه لکسمارک CX725dthe برای استفاده در کسب و کارهایی که به صورت تیمی و گروهی انجام می شود، گزینه بسیار مناسبی است؛ چرا که این پرینتر به پورت اترنت مجهز است و از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند. بنابراین می توان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر تحت شبکه لکسمارک CX725dthe دسترسی داشت و با آن کار کرد. ضمن اینکه شما می توانید از طریق پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه پرینتر و کابل، آن را به کامپیوتر متصل کنید.
اگر فایل های مورد نظر شما جهت چاپ بر روی فلش مموری یا کارت حافظه ذخیره شده، به راحتی می توانید آنها را به صورت مستقیم با پرینتر لیزری لکسمارک مدل CX725dthe چاپ کنید. بر روی بدنه این پرینتر دو پورت USB 2.0 Type-A (یکی در جلو و دیگری در پشت بدنه) و درگاه کارت حافظه تعبیه شده و شما می توانید فلش مموری و کارت حافظه خود را به آن متصل نمایید. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر جهت انجام عمل چاپ وجود ندارد.

جمع بندی

در مجموع می توان دستگاه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به دو سینی 550 برگی در حالت استاندارد، مجموعه سخت افزاری قدرتمند شامل هارد دیسک، کیفیت و سرعت عالی در پرینت و کپی، تهیه اسکن رنگی از اسناد و قابلیت ارسال و دریافت فکس یک گزینه ایده آل برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد دانست.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید پرینتر لیزری اداری از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این پرینتر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به آنها رسیدگی کنند.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر