۱۳۹۹ خرداد ۳۱, شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10044
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و ios، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10044

اگر از آن دسته افرادی هستید که در طول روز با گوشی خود زیاد کار می کنید، حتماً تا به حال با مشکل خاموش شدن آن در اثر اتمام شارژ مواجه شده اید! اگر این اتفاق زمانی رخ دهد که در بیرون از منزل یا محل کار حضور دارید، ممکن است به دلیل عدم دسترسی به پریز برق مشکلات زیادی برایتان ایجاد شود! اما اگر پاور بانک انرجایزر UE10044 را با خود به همراه داشته باشید، خیالتان بابت تمام شدن شارژ گوشی موبایل در تمام طول روز راحت خواهد بود! این پاوربانک برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی های موبایل کاملاً مناسب بوده و ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را در اختیار شما می گذارد. مجهز بودن به دو پورت خروجی، دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB-C و سرعت عالی در شارژدهی به خصوص در شارژ گوشی از جمله ویژگی های کاربردی پاوربانک گوشی انرجایزر UE10044 به شمار می آیند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10044
  • دارای قابلیت 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10044 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب است. البته توجه داشته باشید که این میزان تعداد دفعات شارژ ذکر شده، ممکن است متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما کمتر یا بیشتر شود. پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در زمینه شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... نیز کارایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک گوشی انرجایزر UE10044 را ایده آل ارزیابی کرد.
دارای قابلیت 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین
  • شدت جریان خروجی 2.1 آمپر، سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شما می توانید با استفاده از پاور بانک Energizer UE10044 دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی است که شدت جریان آنها حداکثر به 2.1 آمپر می رسد. این میزان شدت جریان برای شارژ گوشی و تبلت کاملاً مناسب بوده و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. البته دقت نمایید که پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10044 از فناوری فست شارژ پشتیبانی نمی کند؛ اما در مقایسه با پاوربانک های معمولیِ 1.0 آمپری دارای سرعت شارژدهی بالاتری است.
شدت جریان خروجی 2.1 آمپر، سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی
  • یک شارژ با کیفیت و ایمن را تجربه کنید

پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10044 از مقاومت بالایی در برابر اختلالات احتمالی مانند اتصال کوتاه، نوسان شدت جریان و ولتاژ و شارژ بیش از حد برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن محافظت می کند. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری گوشی و سایر دستگاه های دیجیتال شما می شود و از آسیب دیدن آنها در حین شارژ شدن جلوگیری می کند.
یک شارژ با کیفیت و ایمن را تجربه کنید

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مجهز به دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB-C

از دیگر مشخصات کاربردی پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید به مجهز بودن آن به پورت ورودی USB-C اشاره کنیم که امکان شارژ باتری پاور بانک از طریق کابل USB-C را ایجاد می کند. در این حالت پاوربانک با سرعت و کیفیت بهتری شارژ می شود. همچنین بر روی بدنه شارژر همراه انرجایزر UE10044 یک پورت ورودی دیگر از نوع MicroUSB نیز موجود است. شدت جریان ورودی هر دوی این پورت ها برابر با 2 آمپر می باشد که باعث شارژ شدن باتری پاور بانک با سرعتی بسیار مناسب می شود. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی قسمت کناری بدنه پاوربانک انرجایزر UE10044، از شارژ تقریبی باتری آن در هر لحظه مطلع شوید.
مجهز به دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB-C
  • ضخامت کمتر از 1.5 سانتی متر، مناسب برای حمل و جابجایی

در حالت کلی از آنجا که پاور بانک یک دستگاه قابل حمل است، وزن و ابعاد آن اهمیت زیادی دارد. پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر دارای ضخامت تنها 1.4 میلی متر و وزن 230 گرم است و مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. به طوری که به آسانی می توانید این پاوربانک را در جیب یا کیف خود گذاشته و آن را به مکان های مختلف حمل کنید. پس در هر لحظه از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، پاوربانک انرجایزر مدل UE10044 در دسترس شما خواهد بود.
ضخامت کمتر از 1.5 سانتی متر، مناسب برای حمل و جابجایی

جمع بندی

اگر به خرید پاور بانک برای مصارف روزمره نیاز دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مد نظر داشته باشید. این پاور بانک دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را برای شما ایجاد می کند. همچنین پاوربانک انرجایزر UE10044 به دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و USB-C نیز مجهز می باشد.
چنانچه قصد خرید پاور بانک انرجایزر Energizer UE10044 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک گوشی موبایل و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع پاوربانک و دیگر لوازم جانبی موبایل اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر