۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 65UM3DF

مانیتور صنعتی ال جی 65UM3DF
نوع و سایز صفحه نمایش: 65 اینچ
رزولوشن: (UHD, RGB) 3840*2160
کنتراست: 1100:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 65UM3DF

برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در سالن های بزرگ تجاری و اداری استفاده از یک مانیتور صنعتی قدرتمند و حرفه ای کاربردی و ضروری است. مانیتور صنعتی ال جی LG 65UM3DF یکی از مناسب ترین گزینه ها برای چنین کاربرد هایی است و تصاویری شفاف و درخشان در ابعاد بسیار بزرگ به شما ارائه می دهد. با قرار دادن مانیتور بر روی دیوار میتوانید صفحه نمایشی وسیع، هیجان انگیز و جذاب داشته باشید و محصولات خود را به نمایش بگذارید. از ویژگی های منحصر به فرد این کالا که موجب تمایز آن با مانیتور های معمولی میشود کارکرد طولانی مدت در تمام روزهای هفته است. پس اگر قصد خرید مانیتور صنعتی برای مجموعه خود را دارید، و به دنبال یک دستگاه با کیفیت هستید مانیتور صنعتی ال جی 65UM3DF را مد نظر داشته باشید!

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 65UM3DF

  • از تصاویر شفاف و درخشان بهره مند شوید!

نمایشگر صنعتی ال جی 65UM3DF با روشنایی 350 cd/m² تصاویر را با درخشندگی مطلوبی به نمایش در می آورد. این میزان روشنایی باعث می شود تا در محیط های روشن زیر نور خورشید بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین نمایشگر فوق عریض 65UM3DF برای نمایش تصاویر در مراکز عمومی، خیابان ها به عنوان بیلبورد تبلیغاتی مناسب می باشد.

  • کیفیتی عالی در نمایش تصاویر و سایه روشن ها

مورد دیگری که در رابطه با مانیتور صنعتی 65 اینچ ال جی مدل LG 65UM3DF باید به آن اشاره کنیم این است که، میزان رزولوشن این تلویزیون صنعتی برابر با 2160*3840 پیکسل است. از این جهت می توانید با استفاده از این مانیتور از تصاویری با کیفیت UHD بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی عالی بر روی مانیتور به نمایش در می آیند و مخاطبان شما کاملا تحت تاثیر تصاویر قرار خواهند گرفت. علاوه بر این در هنگام بزرگنمایی نیز تصاویر در حال پخش دچار افت کیفیت نمی شوند و با همان کیفیتی که انتظار دارید نمایان خواهند شد.

  • پشتیبانی از به روز ترین فناوری

لازم به ذکر است نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 65UM3DF از پنل IPS برای نمایش تصاویر بهره می برد و نسبت کنتراست آن 1100:1 است. این مشخصات به این معناست که این مانیتور صنعتی رنگ مشکی را با عمق مناسب و رنگ های روشن را با شفافیت مطلوب نمایش می دهد و باعث طبیعی تر شدن تصاویر می شود. پنل هایی که از فناوری IPS بهره می برند دارای کیفیت کیفیت رنگ و زاویه دید بالاتری هستند و تصاویر واضح تری در اختیار شما قرار می دهند.

  • به آسانی هرچه تمام تر تصاویر را تماشا کنید!

همانطور که گفته شد، مانیتور هایی با تکنولوژی IPS دارای زاویه دید بالایی هستند. مانیتور صنعتی ال جی LG 65UM3DF نیز از این قضیه مستثنی نیست و از زاویه دید 178 درجه بهره می برد و قابلیت نصب به هر دو صورت افقی و عمودی را دارد. به این ترتیب از هر زاویه ای نسبت به مانیتور که قرار داشته باشید می توانید تصاویر را با وضوح و کیفیت عالی مشاهده کنید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 65UM3DF

  • اتصال راحت و سریع به دستگاه های دیگر

از آنجا که مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 65UM3DF دارای 3 پورت HDMI است، می توان آن را همزمان از طریق کابل به سه دستگاه دیجیتال متصل نمود. همچنین از دیگر ورودی های این دستگاه می توان به یک پورت USB 2.0، پورت DVI-D و پورت های Audio و DP اشاره کرد که امکان اتصال به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ و ... را فراهم می کند. با استفاده از پورت USB می توان به آسانی فلش مموری را به مانیتور متصل کرده و فایل های ویدئویی و تصاویر را نمایش داد.

  • قادر به پاسخدهی در کمترین زمان

مانیتور صنعتی LG 65UM3DF در کمترین زمان قادر به پاسخدهی با بهترین کیفیت است. این مانیتور برای تغییر رنگ تصاویر تنها به 8 میلی ثانیه زمان نیاز دارد تا با سرعتی عالی بدون کوچکترین توقف رنگ های موجود در تصویر را تغییر دهد. در هنگام پخش تصاویر متحرک و ویدئو نگران کند بودن یا توقف در تصاویر نشوید و با خیال آسوده محتواهای خود را نمایش دهید. لازم به ذکر است کار کرد این نمایشگر برابر با 18 ساعت است، پس از کارکرد آن در مدت زمان طولانی به صورت متوالی و پیوسته می توانید بهره مند شوید.

  • مجموعه ای از قابلیت های کاربردی

به طور کلی مانیتور صنعتی ال جی 65UM3DF دارای قابلیت های کاربردی و متنوع است که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. از این قابلیت ها می توان به حافظه داخلی 8 گیگا بایت، اسپسکر داخلی، سنسور تشخیص دما و سنسور تشخیص نور اشاره کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر