۱۳۹۹ خرداد ۳۱, شنبه

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-22WL

دستگاه ضبط صدا تسکام DR-22WL
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: WAV - MP3
میزان شارژدهی: در هنگام استفاده از باتری آلکالاین: 17.5 ساعت ضبط، 19 ساعت پخش، در هنگام استفاده از باتری قابل شارژ (NiMH): 13.5ساعت ضبط، 14.5 ساعت پخش

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام DR-22WL

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-22WL یکی از دستگاه های ضبط صدای کاربردی موجود در بازار است که کارایی بالایی برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری دارد. از این ویس رکوردر می توان برای ضبط صدا در کلاس های آموزشی، همایش ها، مصاحبه ها، جلسات اداری و ضبط تمرین های نوازندگی و خوانندگی استفاده کرد. مجهز بودن به وای فای داخلی، ضبط صدا از طریق میکروفون های قدرتمند و امکان اتصال به میکروفون خارجی برخی از ویژگی های ویس رکوردر تسکام DR-22WL هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام DR-22WL
  • سبک، جمع و جور، دارای قابلیت حمل آسان

برای حمل و جابجایی رکوردر صدا تسکام DR-22WL کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این ضبط کننده صدای دانشجویی در ابعاد 52.5*155*36.6 میلی متر و وزن 170 گرم عرضه شده و به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در هر لحظه از روز که نیاز به ضبط صدا پیدا کردید، ویس رکوردر Tascam DR-22WL در اختیار شما باشد.
پنل جلویی ویس رکوردر تسکام مدل Tascam DR-22WL شامل صفحه نمایش آن می شود که اطلاعاتی مانند مدت زمان سپری شده از ضبط یا پخش، نام فایل، کیفیت ضبط و مواردی از این دست بر روی آن قابل مشاهده است. همچنین در این قسمت دکمه های کنترلی دستگاه ضبط کننده صدا تسکام Tascam DR-22WL شامل دکمه های آغاز ضبط و پخش، منو، کنترل میزان صدا و یک دکمه ولوم جهت دسترسی سریع تر به امکانات ضبط نیز تعبیه شده است. با استفاده از این دکمه های کنترلی و صفحه نمایش، کار با دستگاه ضبط صدا حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان خواهد بود.
سبک، جمع و جور، دارای قابلیت حمل آسان

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-22WL

  • مجهز به وای فای داخلی

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-22WL را که آن را از سایر دستگاه های ضبط صدای موجود در بازار متمایز می کند، مجهز بودن به وای فای داخلی دانست. بنابراین شما می توانید به آسانی این ویس رکوردر را به موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، اسپیکر و دیگر دستگاه های دارای وای فای متصل کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا قطعه های ضبط شده با دستگاه را بتوانید در سرویس هایی مانند SoundCloud یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
علاوه بر این، ضبط کننده صدای خبرنگاری تسکام DR-22WL دارای پورت MicroUSB نیز هست و از اتصال از طریق کابل هم پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق کابل این رکوردر صدا را به انواع دستگاه های دارای پورت USB متصل کرده و به انتقال اطلاعات بپردازید.
دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-22WL
  • عملکرد عالی در ضبط صدا

در قسمت بالایی بدنه ویس رکوردر تسکام Tascam DR-22WL میکروفون های آن تعبیه شده که به شکل X طراحی شده اند. این دستگاه دارای دو میکروفون بوده و قادر به ضبط صدا در جهت های مختلف می باشد. این نوع طراحی سبب می شود تا حتی جزئیات موجود در صدا نیز توسط دستگاه قابل ضبط باشد.
دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DR-22WL قادر به ضبط صدا با فرمت های WAV و MP3 (در کیفیت های 32 تا 320 کیلوبایت بر ثانیه) می باشد و صدایی با کیفیت استریو را به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید دستگاه ضبط صدا برای مصاحبه یا مصارف دانشجویی و خبرنگاری دارید، این ویس رکوردر انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
از جمله ویژگی های ضبط کننده صدا تسکام مدل DR-22WL در هنگام ضبط صدا می توان به قابلیت پیش ضبط (Pre-recording) اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت، ویس رکوردر قادر به ضبط صدا تا 2 ثانیه زودتر از فشردن دکمه آغاز ضبط خواهد بود. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز فوری و پیش بینی نشده به ضبط صدا کارایی بالایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه ضبط کننده صدا تسکام DR-22WL را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.
عملکرد عالی در ضبط صدا
  • ضبط صدا بر روی کارت حافظه

برای ذخیره فایل های ضبط شده توسط دستگاه ضبط صدا تسکام DR-22WL باید از کارت حافظه درون آن استفاده کنید. این دستگاه ضبط صدا از کارت حافظه های MicroSD (با ظرفیت 64MB تا 2GB)، MicroSDHC (با ظرفیت 4GB تا 32GB) و MicroSDXC (با ظرفیت 48GB تا 128GB) پشتیبانی می کند و دست شما را در انتخاب کارت حافظه متناسب با نیازتان باز می گذارد.
ضبط صدا بر روی کارت حافظه
  • قابلیت اتصال به میکروفون خارجی

بر روی بدنه ویس رکوردر DR-22WL ورودی میکروفون و Line تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا بتوانید دستگاه ضبط صدا را به میکروفون خارجی متصل کنید. از این ویژگی می توانید برای ضبط حرفه ای تر صدا بهره ببرید و به بالاترین کیفیت دست یابید. همچنین این رکوردر صدا به خروجی مخصوص تلفن نیز مجهز است و امکان ضبط مکالمات تلفنی با آن وجود دارد. پس از ضبط کننده صدا تسکام DR-22WL می توانید برای ضبط مصاحبه های تلفنی نیز استفاده کنید.
قابلیت اتصال به میکروفون خارجی
  • امکان پخش و پلی بک فایل های ضبط شده

دستگاه ضبط صدای موسیقی تسکام DR-22WL به اسپیکر نیز مجهز است و می توان از آن برای پخش فایل های صوتی در فرمت های MP3 و WAV بهره برد. از این جهت این ویس رکوردر به عنوان موزیک پلیر نیز برای شما کاربرد دارد! همچنین امکان پلی بک فایل های ضبط شده با دستگاه برای شما وجود دارد. از جمله امکاناتی که این ویس رکوردر در این زمینه در اختیار شما می گذارد، می توان به امکان تغییر سرعت پلی بک و A-B Loop اشاره کرد. این ویژگی به خصوص در هنگام نوت برداری و گزارش نویسی از صداهای ضبط شده با دستگاه به کار شما خواهد آمد.
امکان پخش و پلی بک فایل های ضبط شده

جمع بندی

اگر قصد خرید دستگاه ضبط صدا دارید و به دنبال یک محصول کاربردی در زمینه های مختلف هستید، دستگاه ضبط صدا دیجیتال تسکام Tascam DR-22WL را مد نظر داشته باشید. این دستگاه ضبط صدا در کلاس های درسی، جلسات اداری، مصاحبه ها، همایش ها، کنفرانس ها و برای تمرین نوازندگی و خوانندگی کاربرد دارد و صدایی با کیفیت بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اینترنتی ضبط کننده صدا با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این دستگاه ضبط صدا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر