۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX625ade

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX625ade

اگر به چاپ رنگی و سیاه و سفید در اداره یا شرکت محل کار خود احتیاج دارید، پرینتر لکسمارک CX625ade انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پرینتر از نوع لیزری است و علاوه بر قابلیت پرینت، امکان کپی رنگی، اسکن و فکس را نیز در اختیار شما می گذارد. پس شما با صرف هزینه بابت خرید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX625ade می توانید از قابلیت های چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره مند شوید. مجهز بودن به نمایشگر 7 اینچی رنگی، پشتیبانی از شبکه های کابلی و چاپ مستقیم از روی فلش مموری از جمله ویژگی های کاربردی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX625ade هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX625ade

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX625ade

  • مناسب برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط

حداکثر توان ماهیانه پرینتر چهار کاره لکسمارک CX625ade برابر با 100 هزار پرینت است و از این جهت می توان از آن در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط استفاده کرد. البته باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر این پرینتر لیزری، از آن برای 1500 تا 10000 پرینت در طول ماه استفاده شود.
  • کیفیت و سرعت بسیار مناسب در پرینت و کپی

سرعت پرینتر رنگی لکسمارک CX625ade در هنگام انجام پرینت و کپی برابر با 40 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 20 سمت (side) در دقیقه در حالت دو رو می باشد که برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. این پرینتر اداری در هنگام راه اندازی نیز از سرعت قابل قبولی برخوردار بوده و اولین پرینت رنگی یا سیاه و سفید را در کمتر از 8 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد.
در کنار سرعت، باید به کیفیت چاپ عالی پرینتر Lexmark CX625ade نیز اشاره کنیم. این پرینتر چند کاره اداری قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از کیفیت و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند. پس اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری لکسمارک CX625ade انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.
  • مجهز به اسکنر تخت متصل به ADF

پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX625ade در زمینه تهیه اسکن از اسناد نیز کارایی بالایی دارد و در آن از یک اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ استفاده شده است. این اسکنر توانایی تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi را دارد و می توان از آن برای ذخیره فایل های خروجی در فرمت های مختلف مانند XPS، TIFF، PDF، BMP و JPG بهره برد. ضمن اینکه اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره لکسمارک CX625ade از قابلیت ارسال فایل های اسکن شده به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه نیز برخوردار است.
  • کارآمد در زمینه ارسال و دریافت فکس

در صورت نیاز به ارسال و دریافت فکس نیز می توانید بر روی چاپگر اداری لکسمارک CX625ade حساب باز کنید! این پرینتر به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و از قابلیت ارسال فکس به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. لازم به ذکر است که سرعت ارسال فکس این دستگاه پرینتر لیزری برابر با 3 ثانیه به ازای هر برگ می باشد که باعث می شود تا کارهای شما سریع تر به پیش رود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX625ade

  • سازگار با تونر کارتریج های مرغوب با ظرفیت های متفاوت

در پرینتر لیزری Lexmark CX625ade از یک تونر کارتریج مشکی (با ظرفیت 3000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی (با ظرفیت 2000 برگ) استفاده شده است. اما یکی از ویژگی های کاربردی این پرینتر سازگاری آن با انواع تونر کارتریج مرغوب لکسمارک با ظرفیت های متفاوت است. شما می توانید از تونر کارتریج مشکی در مدل های 78C10K0 (با ظرفیت 2000 برگ)، 78C1XK0 (با ظرفیت 8500 برگ) یا 78C1UK0 (با ظرفیت 10500 برگ) در پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX625ade استفاده کنید. همچنین تونر کارتریج های رنگی از سری های 78C10 (با ظرفیت 1400 برگ)، 78C1X (با ظرفیت 5000 برگ) یا 78C1U (با ظرفیت 7000 برگ) در این پرینتر قابل استفاده می باشد. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با این تونر کارتریج ها به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
  • توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف

در حالت استاندارد پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX625ade دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی است و می توان از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، لیبل وینیل، لیبل کاغذی، مقوای نازک و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به آنها استفاده کرد. ضمن اینکه امکان استفاده از سینی های 550 برگی و 650 برگی به صورت اختیاری نیز در این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی وجود دارد. توجه کنید که استفاده از سینی های اختیاری بر روی قیمت چاپگر لکسمارک CX625ade مؤثر است و باید آنها را جداگانه تهیه کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX625ade

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX625ade

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش 7 اینچی لمسی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX625ade از امکانات و قابلیت های متعددی برخوردار می باشد و ممکن است تا در نگاه اول کار با آن مشکل به نظر برسد. اما با توجه به مجهز بودن این پرینتر لیزری رنگی به صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و تمام رنگی، به آسانی می توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. کار با این نمایشگر به اندازه ای راحت است که در هنگام استفاده از پرینتر و اعمال تنظیمات مختلف، حس کار با یک تبلت به شما دست خواهد داد!
دیگر مشخصات سخت افزاری پرینتر لکسمارک Lexmark CX625ade شامل پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه 2048 مگابایتی (قابل ارتقا به 6144 مگابایت) می شود. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم باعث عملکرد روان و بدون هنگی پرینتر می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر