۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10004QC
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، موزیک پلیر، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10004QC

این روزها با فراگیر شدن استفاده از گوشی های موبایل، پاوربانک به یکی از دستگاه های پرکاربرد در میان کاربران تبدیل شده است. انواع مختلفی از پاور بانک در بازار موجود است که هرکدام متناسب با ویژگی هایی که دارند از قیمت های متفاوتی برخوردارند. اگر قصد خرید پاور بانک با قیمت مناسب را دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و کارآمد هستید، پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پاور بانک گوشی موبایل از قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه بهره می برد و از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) نیز پشتیبانی می کند. همچنین همراه با پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10004QC یک کابل MicroUSB نیز ارائه می شود که قابلیت اتصال آن به بدنه پاوربانک جهت حمل آسان تر وجود دارد.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10004QC
  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

بیشتر کاربران در هنگام خرید پاور بانک حرفه ای در ابتدا ظرفیت آن را بررسی می کنند! اگر به دنبال یک پاور بانک برای مصارف معمولی و روزمره هستید، پاور بانک انرجایزر UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. از این پاوربانک می توان برای شارژ 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده، متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود. در هر صورت شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10004QC به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این قبیل برمی آید.
دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره
  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان با بالاترین سرعت

پاور بانک Energizer UE10004QC دارای دو پورت خروجی USB است که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی یکی از این پورت ها برابر با 2.1 آمپر است که به خصوص در شارژ گوشی سرعت مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد. پورت دیگر پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر نیز از فناوری شارژ سریع (کوالکوم 3.0) پشتیبانی می کند و گوشی و تبلت شما را با بالاترین سرعت شارژ می کند. البته گوشی یا تبلت شما نیز باید با فناوری فست شارژ سازگار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پورت USB این پاور بانک تبلت با قابلیت فست شارژ برابر با 2 آمپر (با ولتاژهای 5 ولت و 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) می باشد.
امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان با بالاترین سرعت

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • ارائه همراه با کابل MicroUSB

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک کابل MicroUSB نیز ارائه می شود که شما را از صرف هزینه های اضافی بابت خرید کابل شارژ بی نیاز می کند. این شارژر همراه به گونه ای طراحی شده که می توان کابل شارژ را به بدنه متصل کرد و آن را همراه با پاور بانک حمل نمود. از این کابل شارژ می توانید برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی استفاده کنید. ضمن اینکه پاوربانک انرجایزر 10000 از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد نیز کاربرد دارد.
ارائه همراه با کابل MicroUSB
  • شارژ باتری پاوربانک با سرعت مناسب

باتری به کار رفته در پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10004QC از نوع لیتیوم پلیمری است و برای شارژ آن می توانید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه پاوربانک استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژگیری را برایتان فراهم می آورد. ضمن اینکه به منظور اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک گوشی انرجایزر UE10004QC بر روی بدنه آن نشانگرهای LED تعبیه شده است.
شارژ باتری پاوربانک با سرعت مناسب
  • قابلیت شارژدهی ایمن

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC به طور کامل از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و نوسان ولتاژ و شدت جریان محافظت می کند. در این پاوربانک فست شارژ از مدارهای محافظ استفاده شده و به همین دلیل با خیال راحت می توانید گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را به آن متصل کنید. این ویژگی بر روی قیمت پاوربانک انرجایزر 10000 فست شارژ نیز مؤثر بوده است.
قابلیت شارژدهی ایمن

جمع بندی

اگر سرعت شارژدهی برایتان اهمیت زیادی دارد، پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای شما ساخته شده است! این پاور بانک با ظرفیت بالا از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند و گوشی و تبلت شما را با سرعتی عالی شارژ می کند. همچنین با استفاده از پاوربانک انرجایزر UE10004QC می توانید از ویژگی هایی مانند شارژ هم زمان دو دستگاه بهره مند شوید. همراه با این پاور بانک یک کابل MicroUSB نیز ارائه می شود که به منظور حمل آسان تر، جایگاهی برای متصل کردن آن به بدنه پاو ربانک در نظر گرفته شده است.
شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10004QC را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این پاوربانک استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پاور بانک مورد نظرشان کمک کنید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر