۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10025QC

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10025QC
اگر از آن دست کاربرانی هستید که در طول روز زیاد از موبایل خود استفاده می کنید حتماً تا به حال با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه شده اید. این اتفاق اگر در شرایطی رخ دهد که در بیرون از منزل یا محل کار حضور دارید و دسترسی به پریز برق برایتان امکان پذیر نیست، دردسرهای زیادی را برایتان ایجاد خواهد کرد! بنابراین بهتر است تا یک پاور بانک با کیفیت با خود به همراه داشته باشید! یکی از پاوربانک هایی که کارایی بالایی برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل دارد، پاور بانک انرجایزر UE10025QC است! این پاوربانک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و می توان دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کرد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، وزن و ضخامت کم و کیفیت ساخت بسیار مطلوب از دیگر ویژگی های شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10025QC به شمار می آید.
  • سبک، باریک، خوش ساخت!

به طور کلی از آنجا که پاور بانک گوشی موبایل یک دستگاه قابل حمل است، وزن و ابعاد آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ابعاد 136.5 * 71.5 * 15.5 میلی متر و وزن 210 گرم روانه بازار شده و کاملاً برای حمل و جابجایی گزینه مناسبی به نظر می رسد! وزن و ضخامت کم این شارژر همراه به شما این اجازه را می دهد تا آن را در جیب لباس خود گذاشته و در تمام طول روز به همراه داشته باشید. پس در هر لحظه و در هر مکانی که شارژ گوشی تان تمام شد، پاور بانک انرجایزر 10000 در دسترس شما خواهد بود.
  • امکان 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

در پاوربانک گوشی انرجایزر UE10025QC از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که برای مصارف روزمره و کاربری معمولی مناسب است. البته با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک Energizer UE10025QC برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... نیز کاربرد دارد.
امکان 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10025QC دارای دو پورت خروجی است که یکی از آنها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. شدت جریان این پورت برابر با 2 آمپر با ولتاژهای 5 ولت و 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 12 ولت است که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژدهی می شود. در هنگام استفاده از این پورتِ پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC برای شارژ، توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما هم باید از قابلیت شارژ سریع برخوردار باشد؛ در غیر این صورت به شکل معمولی شارژ می شود. بر روی بدنه این پاور بانک انرجایزر 10000 فست شارژ یک نشانگر LED اختصاصی برای همین منظور تعبیه شده است. به این صورت که اگر شارژدهی به شکل فست شارژ در حال انجام باشد، این نشانگر با رنگ سبز روشن شده و شما را از این موضوع مطلع می کند.
پورت دیگر پاوربانک انرجایزر UE10025QC نیز دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپر است و به خصوص در هنگام شارژ گوشی سرعت قابل توجهی را ارائه می دهد. پس شما می توانید از این پاور بانک برای شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف استفاده کرده و از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید!
  • مقاومت بالا در برابر نوسانات جریان برق

شما می توانید گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را با خیالی راحت بابت آسیب ندیدن باتری آنها در حین شارژ شدن به پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر متصل کنید. این پاور بانک مقاومت بالایی در برابر اختلالات احتمالی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما دارد و تجربه یک شارژ ایمن و با کیفیت را برایتان رقم می زند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC نیز مؤثر بوده است.
مقاومت بالا در برابر نوسانات جریان برق
  • مجهز به پورت MicroUSB جهت شارژ باتری پاوربانک

شارژ باتری پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10025QC از طریق پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن انجام می شود. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است و سرعت بسیار مطلوبی در شارژگیری را ارائه می دهد. از این جهت دیگر نیازی به منتظر ماندن برای مدتی طولانی برای تکمیل شدن شارژ پاور بانک خود نخواهید داشت. به منظور اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC، می توانید از چهار نشانگر LED تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه بهره ببرید.

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری فست شارژ، امکان شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان و وزن و ضخامت کم یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل دانست.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک گوشی و نحوه خرید پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE10025QC را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول و دیگر پاوربانک های موجود در بازار از سایت ایده برتر برای شما عزیزان فراهم است.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10025QC با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر