۱۳۹۹ تیر ۱۰, سه‌شنبه

پاوربانک وریتی Verity V-PH97MB با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک وریتی V-PH97MB
وزن: 230 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دارای دو پورت خروجی USB با قابلیت فست شارژ و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type-C

مشخصات و امکانات شارژر همراه وریتی V-PH97MB

مشخصات و امکانات شارژر همراه وریتی V-PH97MB
این روزها استفاده از موبایل به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره بسیاری از افراد تبدیل شده است. اما استفاده از بازی ها و اپلیکیشن های مختلف باعث مصرف شارژ بیش از اندازه می شوند و ممکن است در حالی که در بیرون از منزل یا محل کار حضور دارید، شارژ گوشی تان تمام شود! در چنین شرایطی است که یک پاوربانک با کیفیت کمک زیادی به شما می کند! از جمله پاوربانک های خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار باید به پاور بانک وریتی V-PH97MB اشاره کنیم که دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و از قابلیت فست شارژ برخوردار می باشد. پس این پاور بانک گوشی موبایل برای آن دسته از کاربرانی که سرعت شارژ شدن گوشی موبایل یا تبلت برایشان اهمیت زیادی دارد، یک وسیله کاربردی خواهد بود.
مشخصات و امکانات شارژر همراه وریتی V-PH97MB
  • مجهز به دو پورت خروجی با قابلیت فست شارژ

بر روی بدنه پاوربانک وریتی Verity V-PH97MB با ظرفیت 10000 میلی آمپر دو پورت خروجی USB تعبیه شده که هر دوی آنها از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کنند. این پورت ها دارای شدت جریان 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) هستند و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورند. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا تبلت شما نیز باید با این فناوری سازگار باشد؛ در غیر این صورت با سرعت معمولی شارژ خواهند شد.
مجهز به دو پورت خروجی با قابلیت فست شارژ
شارژر همراه وریتی V-PH97MB دارای یک پورت USB Type-C نیز هست که هم برای شارژدهی و هم برای شارژ کردن باتری پاوربانک تایپ سی قابل استفاده است. پس شما می توانید از این پاور بانک فست شارژ برای شارژ کردن سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. این ویژگی که بر روی قیمت پاور بانک حرفه ای وریتی V-PH97MB نیز مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی آن شده است.
مجهز به دو پورت خروجی با قابلیت فست شارژ
  • سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

علاوه بر پورت USB-C که در بخش قبل به آن اشاره شد، پاور بانک Verity V-PH97MB دارای یک پورت MicroUSB نیز هست که به طور اختصاصی برای شارژ کردن باتری شارژر همراه مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژگیری را ارائه می دهد. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک وریتی V-PH97MB از چهار نشانگر LED موجود در قسمت کناری بدنه آن بهره ببرید. هریک از این نشانگرها نمایش دهنده 25 درصد شارژ هستند و شما را از شارژ تقریبی پاور بانک در هر لحظه مطلع می کنند.
سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

پاوربانک وریتی Verity V-PH97MB با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی و دستگاه های دیجیتال

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک گوشی موبایل وریتی V-PH97MB برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند. از این جهت می توان بر روی آن برای مصارف روزمره و کاربری معمولی حساب باز کرد. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاوربانک وریتی Verity V-PH97MB با ظرفیت 10000 میلی آمپر به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی، پاور بانک وریتی 10000 میلی آمپر در زمینه شارژدهی به تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل هم کارایی دارد.
مناسب برای شارژ انواع گوشی و دستگاه های دیجیتال
  • کیفیت ساخت مطلوب، قابلیت حمل آسان

علاوه بر مشخصات فنی، پاور بانک وریتی مدل Verity V-PH97MB از لحاظ کیفیت ساخت هم انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاور بانک از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و در برابر خط و خش و ضربه مقاومت قابل قبولی دارد. ضمن اینکه این پاور بانک وریتی 10000 دارای ضخامت حدود 13 میلی متر و وزن 230 گرم است و به آسانی هرچه تمام تر می توانید آن را حمل کنید! پس در هر لحظه از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، شارژر همراه وریتی مدل V-PH97MB در دسترس شما خواهد بود!
کیفیت ساخت مطلوب، قابلیت حمل آسان

جمع بندی

پاوربانک وریتی Verity V-PH97MB با ظرفیت 10000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB با قابلیت شارژ سریع، یک پورت ورودی/ خروجی از نوع USB-C و یک پورت ورودی از نوع MicroUSB مجهز است و سرعت و کیفیتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب ایده آل برای شارژ انواع گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال به حساب می آید و تمام نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.
پاوربانک وریتی Verity V-PH97MB با ظرفیت 10000 میلی آمپر
برای خرید پاور بانک وریتی 10000 فست شارژ با بهترین قیمت بازار، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.
پاوربانک وریتی Verity V-PH97MB با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر