۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112

پرینتر کانن i-SENSYS MF112
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 22 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری کانن MF112

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112 یک چاپگر سه کاره قدرتمند با طراحی زیبا و مناسب است که توسط شرکت کانن عرضه شده است. این پرینتر در مقایسه با مدل های تک کاره از قابلیت های بیشتری برخوردار است و برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه چند کاره هستند بسیار ایده آل می باشد. چاپگر سه کاره لیزری کانن MF112 برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک اداری طراحی شده است و بیشتر برای چاپ متون کاربرد دارد. این پرینتر سه کاره لیزری مشکی از سرعت و کیفیت مطلوبی در هنگام انجام پرینت برخوردار است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری کانن MF112

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن MF112

  • کیفیت مطلوب در چاپ را به همراه داشته باشید!

پرینتر سه کاره کانن MF112 از لحاظ کیفیت بسیار مطلوب عمل می کند و متن ها و تصاویر را با جزئیات و وضوح مناسب به روی کاغذ می آورد. این پرینتر اداری در هنگام چاپ به صورت استاندارد دارای رزولوشن 600*600 dpi  است و در بالاترین کیفیت به رزولوشن 600*2400 dpi  می رسد. کیفیت بالای دستگاه پرینتر خوانایی متون را بالا می برد و به کاهش اشتباهات ناشی از کمبود کیفیت چاپ کمک می کند. فرض کنید در چاپ اعداد و ارقام در محل کار شما اشتباهی پیش بیاید و شما را دچار خطا کند، در این زمان یک پرینتر با کیفیت بهترین راهکار برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی است.
  • زمان کوتاهی برای انجام پرینت صرف کنید!

سرعت پرینتر نیز همانند کیفیت چاپ آن اهمیت بسیاری دارد و در پیشبرد سریع کارها کمک بسزایی می کند. پرینتر Canon i-SENSYS MF112 در هر دقیقه قادر به چاپ 22 برگ به صورت سیاه و سفید می باشد و برای کارهای اداری و مصارف خانگی در حجم متوسط مناسب است. لازم به ذکر است که این پرینتر به 15 ثانیه زمان برای گرم شدن نیاز دارد و اولین برگ پرینت سیاه و سفید را در عرض 6.5 ثانیه چاپ می کند.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن MF112
  • توانایی چاپ در حجم مناسب

یکی دیگر از ویژگی های مهم چاپگر کانن MF112 توان کار ماهیانه آن است که برابر با 10 هزار برگ می باشد و برای حجم کاری متوسط مناسب است. اگر قصد استفاده از پرینتر در مدت زمان طولانی را دارید بهتر است طبق توصیه شرکت کانن از این پرینتر لیزری مشکی برای چاپ 150 تا 1500 برگ در طول ماه استفاده کنید تا علاوه بر افزایش طول عمر آن، اسناد چاپ شده با پرینتر هم با افت کیفیت مواجه نشوند.
  • اسناد خود را با کیفیت مطلوب کپی کنید!

همانطور که گفته شد پرینتر لیزری اداری کانن Canon i-SENSYS MF112 یک چاپگر سه کاره می باشد و علاوه بر پرینت قابلیت انجام کپی و اسکن در بالاترین کیفیت را دارد. این دستگاه پرینتر لیزری در هنگام انجام کپی نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد و در یک دقیقه 22 برگ را کپی می کند، همچنین در هنگام کپی از رزولوشن 600*600 dpi  برخوردار است. این پرینتر خانگی در انجام کپی از قابلیت های بزرگنمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام کپی تا 999 برگ بهره می برد. بنابراین در انجام کپی های متوالی کیفیت و سرعت مطلوب را در کنار هم تجربه خواهید کرد.
اسناد خود را با کیفیت مطلوب کپی کنید!
  • از اسکنری با امکانات گسترده بهره مند شوید!

اسکنر به کار رفته در این پرینتر لیزری مشکی رومیزی از نوع تخت و دارای رزولوشن 600*600 dpi  در حالت اپتیکال و 9600*9600 dpi  در حالت دیجیتال است و تصاویر را با کیفیت عالی اسکن می کند. این اسکنر تخت قادر به ذخیره اسناد اسکن شده در فرمت های TIFF/JPEG/PDF می باشد و سرعت مناسبی دارد. بنابراین در هنگام تهیه اسکن جزئیات موجود در تصاویر به خوبی و با وضوح عالی اسکن می شوند.
از اسکنری با امکانات گسترده بهره مند شوید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF112

  • قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ های ورودی

پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF112 دارای گنجایش ورودی کاغذ مناسب برای حجم کاری متوسط است. این دستگاه پرینتر لیزری اداری تنها یک سینی 150 برگی دارد و از سینی اختیاری نیز پشتیبانی نمی کند. اگر این پرینتر لیزری را برای مصارف خانگی و اداری روزمره تهیه می کنید از پس کار بر می آید و مناسب می باشد اما برای پروژه های سنگین نمی توان روی آن حساب باز کرد. در پرینتر سه کاره کانن MF112 می توان از انواع کاغذ های معمولی، ضخیم، نازک، بازیافتی، لیبل و پاکت نامه در ابعاد A4 و کوچکتر به عنوان کاغذ ورودی به دستگاه استفاده کرد.
  • چاپ ماندگار با بهره مندی از تونر کارتریج های مرغوب

تونر کارتریج های سازگار با پرینتر CANON PRINTER MF 112 از مدل های 047 و 049 می باشند که کیفیت مرغوبی دارند و دچار خشکی نمی شوند. ظرفیت چاپ این تونر کارتریج ها به ترتیب برابر با 1600 و 12000 برگ می باشد که می توانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را از میان آنها داشته باشید. در هنگام چاپ و استفاده از این تونر کارتریج ها متن های شما پر رنگ، دقیق و خوانا چاپ می شوند و ماندگاری و دوام بسیاری خواهند داشت.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF112

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112

  • عملکردی سریع و روان را تجربه کنید!

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112 عملکرد سریع و روان آن در حین کار است. این دستگاه با مشکلاتی همچون هنگ کردن یا توقف در هنگام چاپ مواجه نمی شود و اسناد شما را با سرعتی که انتطار دارید چاپ می کند. یکی از دلایل این عملکرد عالی در حین کار بهره مندی از پردازنده ای با سرعت 175 مگا هرتز و حافظه رم 128 مگابایت می باشد که شما را در انجام کارهایتان به بهترین نحو همراهی می کند.
  • پشتیبانی از اتصال با سیم

پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه پرینتر لیزری رومیزی کانن MF112 دسترسی آسان شما به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیگر را از طریق کابل فراهم می کند و امکان چاپ فایل های موجود در آنها را می دهد. برای این کار تنها کافیست کامپیوتر خود را  از طریق یک کابل به پرینتر متصل کنید و عملیات چاپ را انجام دهید.
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112 یکی از پرینتر های لیزری موجود در بازار است که برای مصارف خانگی، ادارات و شرکت های کوچک که دارای حجم کاری متوسط می باشند مناسب است. با استفاده از این پرینتر می توانید سرعت کارهای خود را افزایش دهید و از قابلیت های سه دستگاه مجزا به صورت یکجا بهره مند شوید. بنابراین نیازی نیست برای تهیه پرینت، کپی و اسکن به مغازه های ارائه چاپ مراجعه کنید. پرینتر لیزری سه کاره کانن MF112 با سرعت و کیفیت مناسب در تهیه پرینت عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری مشکی و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر در رابطه با مشخصات و ویژگی های این پرینتر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon i-SENSYS MF112

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر