۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w

پرینتر کانن imageCLASS MF113w
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 22 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: 400*600 dpi و 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری کانن MF113w

اگر به دنبال پرینتر ی با کیفیت جهت استفاده روزمره برای مصارف خانگی هستید و قصد خرید پرینتر سه کاره لیزری مشکی را دارید تا از قابلیت های چند دستگاه به صورت یکجا بهره مند شوید، چاپگر سه کاره لیزری کانن MF113w یکی از گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید و از کیفیت و سرعت چاپ آن اطمینان داشته باشید. این پرینتر علاوه بر تهیه پرینت، قابلیت کپی و اسکن از اسناد و فایل ها را نیز دارد. به این ترتیب با این پرینتر سه کاره لیزری مشکی می توانید انواع نیاز های چاپی خود را برطرف سازید و با خیال آسوده به تهیه پرینت از اسناد بپردازید.
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره لیزری کانن MF113w

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن MF113w

  • عملکردی سریع در هنگام راه اندازی

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w از سرعت مناسبی در چاپ اسناد برخوردار است و عملکرد قابل قبولی ارائه می دهد. این دستگاه پرینتر لیزری پس از روشن کردن به 15 ثانیه زمان برای گرم شدن نیاز دارد و پس از آن اولین پرینت را در 6.5 ثانیه تحویل می دهد. به طور کلی پرینتر لیزری سیاه و سفید کانن MF113w قادر به انجام 22 برگ پرینت به صورت متوالی است و سرعت مناسبی برای مصارف روزمره در حجم سبک دارد.
  • قابلیت تهیه کپی از اسناد

همانطور که گفته شد، پرینتر سه کاره کانن MF113w قابلیت کپی از اسناد را نیز داراست. سرعت این دستگاه در هنگام تهیه کپی همانند پرینت برابر با 22 برگ در دقیقه می باشد. به این ترتیب می توانید برای استفاده در حجم کاری سبک و متوسط بر روی آن حساب باز کنید! همچنین از این پرینتر لیزری می توان برای انجام 999 کپی به صورت متوالی با بزرگنمایی یا کوچک نمایی 25 تا 400 درصد نیز استفاده کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره کانن MF113w
  • از پرینتر برای کارهای روزمره در ادارات استفاده کنید!

به طور کلی پرینتر کانن مدل Canon imageCLASS MF113w در طول یک ماه توانایی انجام 20 هزار برگ چاپ را دارد. از این پرینتر سه کاره می توان در حجم کاری متوسط و سبک در مصارف خانگی و ادارت بهره مند شد و هنگام انجام چاپ های متوالی نگران افت کیفیت اسناد پرینت شده نبود.
  • فایل های خود را با کیفیت مطلوب چاپ کنید!

نکته دیگری که باید در رابطه با پرینتر Canon imageCLASS MF113w اشاره کنیم، کیفیت تصاویر در هنگام چاپ است. این پرینتر لیزری مشکی دارای رزولوشن 600*600dpi  و 400*600 dpi  در حالت استاندارد است و  در بهترین کیفیت به رزولوشن 600*2400 dpi افزایش پیدا می کند. با استفاده از پرینتر چند کاره کانن MF113w می توانید از کیفیت تصاویر و متن های چاپ شده و وضوح جزئیات اطمینان داشته باشید.
فایل های خود را با کیفیت مطلوب چاپ کنید!
  • قابلیت اسکن به صورت رنگی و سیاه و سفید

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w بهره مندی از اسکنر تخت با رزولوشن 9600*9600  dpiدر حالت دیجیتال و 600*600 dpi در حالت اپتیکال می باشد. از اسکنر این پرینتر می توانید برای اسکن تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید در بالاترین کیفیت استفاده کنید و فایل های اسکن شده خود را در فرمت های PDF, JPG, TIFF, PNG, BMP ذخیره کنید.
قابلیت اسکن به صورت رنگی و سیاه و سفید

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon imageCLASS MF113w

  • استفاده از انواع کاغذ به عنوان کاغذ ورودی در دستگاه

گنجایش کاغذ در پرینتر لیزری Canon imageCLASS MF113w در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و برای حجم کاری متوسط مناسب است. این پرینتر رومیزی دارای یک سینی کاغذ 150 برگ است و امکان چاپ های متوالی تا این تعداد برگ را برای شما فراهم می کند. در این پرینتر چند کاره از کاغذ هایی در ابعاد معمولی A4 و کوچکتر، کاغذ های ضخیم، نازک، بازیافتی، لیبل، کارت پستال و پاکت نامه می توان به عنوان کاغذ ورودی به پرینتر استفاده کرد.
  • استفاده از تونر کارتریج با کیفیت معمولی

در مورد مواد مصرفی به کار رفته در پرینتر لیزری کانن MF113w می توان گفت که این پرینتر سیاه و سفید دارای یک تونر کارتریج مشکی از مدل 047 با ظرفیت چاپ 1600 برگ می باشد که تا مدت کوتاهی نیاز به تعویض ندارد. اما پس از تمام شدن آن با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان می توانید مجددا تونر کارتریج را تهیه کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon imageCLASS MF113w

پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w

  • امکان اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر با روش های مختلف

پرینتر رومیزی کانن MF113w مجهز به پورت USB می باشد و امکان اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیگر را برای شما فراهم می کند. با استفاده از کابل می توانید این اتصال را برقرار کرده و فایل های موجود بر روی دستگاه های دیجیتال را برای پرینت و اسکن آماده کنید. علاوه بر این، با استفاده از این پورت می توانید فلش مموری را به پرینتر متصل کرده و فایل های آن را به صورت مستقیم چاپ کنید.
این چاپگر اداری از شبکه های کابلی پر سرعت نیز پشتیبانی می کند و امکان استفاده از پرینتر به صورت گروهی را برای شما فراهم می کند. با استفاده از کابل می توانید به چندین کامپیوتر به صورت همزمان متصل شده و فایل های خود را پرینت کنید. علاوه بر این، با استفاده از تکنولوژی وای فای در پرینتر تحت شبکه کانن MF113w می توانید گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خود را به پرینتر متصل کرده و به آسانی کارهای چاپی خود را انجام دهید.
امکان اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر با روش های مختلف
  • سهولت در استفاده از پرینتر

یکی دیگر از ویژگی های پرینتر لیزری خانگی کانن MF113w بهره مندی از صفحه نمایش بر روی بدنه آن می باشد که موجب سهولت در استفاده از دستگاه می شود و با نمایش تنظیمات عملیات چاپ، کپی و اسکن را برای شما آسان می کند. همچنین در مواقعی که پرینتر با مشکلی مواجه می شود و قادر به انجام چاپ نمی باشد بر روی صفحه نمایش کد خطا نشان داده می شود و شما را از بروز مشکلی در دستگاه آگاه می کند.
  • برخوردار از سخت افزار با قدرت مناسب

در پرینتر کانن MF113w سخت افزاری با قدرت استفاده شده است که عملکردی روان را بدون هنگی و بدون افت کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. سخت افزار این دستگاه شامل ریزپردازنده با سرعت مناسب و حافظه رم 256 مگابایت است برای یک پرینتر رومیزی مناسب می باشد.
سهولت در استفاده از پرینتر

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w را با توجه به چند کاره بودن و کیفیت عالی در چاپ و کپی سیاه و سفید و اسکن رنگی یکی از پرینترهای مناسب برای استفاده در ادارات کوچک و مصارف خانگی دانست. این پرینتر برای حجم کاری کم و متوسط عرضه شده و با سرعت مطلوب، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
شما می توانید پرینتر لیزری کانن MF113w را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر چند کاره رومیزی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.
پرینتر لیزری سه کاره کانن Canon imageCLASS MF113w

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر