۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3DF

مانیتور صنعتی ال جی 55UM3DF
نوع و سایز صفحه نمایش: 55 اینچ
رزولوشن: (UHD, RGB) 3840*2160
کنتراست: 1100:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 55UM3DF

شاید برایتان پیش آمده که قصد نمایش تصاویر بر روی مانیتور در ابعاد بسیار بزرگ را داشته اید اما نمایشگری با ابعاد مد نظر پیدا نکرده اید و ناچار از پخش تصاویر خود منصرف شده اید. مانیتور صنعتی به همین منظور طراحی و ساخته شده اند، این مانیتور ها با قابلیت های متنوع تصاویر را در بهترین کیفیت در ابعاد بزرگ و دلخواه پدید می آورند.
از مانیتور صنعتی های با کیفیت در بازار مدل LG 55UM3DF است که یکی از محصولات برند معتبر ال جی می باشد و برای نمایش تصاویر، ویدئو ها و فایل های متنی در ابعاد بزرگ بر روی صفحه نمایش عرضه شده است. این نمایشگر صنعتی جهت استفاده در محیط های تجاری، نمایشگاه ها، سالن های اداری، فرودگاه ها و رستوران ها گزینه مناسبی به حساب می آید و کیفیتی عالی در نمایش تصاویر را به شما ارائه می دهد. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3DF با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 55UM3DF

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 55UM3DF

  • از روشنایی و شفافیت تصاویر لذت ببرید!

مانیتور صنعتی ال جی 55UM3DF در هر شرایط محیطی، تصاویر را شفاف و درخشان به نمایش در می آورد. شدت روشنایی این مانیتور برابر با 350 cd/m² است و حتی در محیط های باز و پر نور از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. همچنین این تلویزیون صنعتی در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و دچار آسیب یا افت کیفیت نخواهد شد و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. پس اگر قصد استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی برای استفاده به عنوان بیلبورد های تبلیغاتی در شهر را دارید، مانیتور صنعتی 55 اینچ ال جی LG 55UM3DF راه حل مناسبی در این زمینه می باشد.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 55UM3DF
  • بالا ترین میزان کیفیت و ارائه تصاویری با رنگ های زیبا

رزولوشن مانیتور صنعتی بزرگ ال جی مدل LG 55UM3DF برابر با 2160*3840 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن از کیفیت و وضوح مناسبی برای پخش برخوردارند. این نمایشگر فوق عریض صنعتی دارای پنلی با فناوری IPS برای نمایش تصاویر است و توانایی بالایی در نمایش رنگ های طبیعی و شاداب دارد. مورد دیگری که در رابطه با مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3DF باید گفت، نسبت کنتراست و نسبت تصویر آن است که به ترتیب برابر با 1،100:1 و 16:9 است و باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و نواحی مشکی آن دارای کیفیت مطلوبی باشند.
بالا ترین میزان کیفیت و ارائه تصاویری با رنگ های زیبا
  • نگران فضای سالن خود نباشید!

در تلویزیون صنعتی ال جی 55UM3DF قابلیت نصب به هر دو صورت افقی و عمودی مهیا است و شما می توانید تصاویر خود را به حالت دلخواه نمایش دهید. قابل توجه است که این مانیتور فوق عریض صنعتی با زاویه دید 178 درجه در همه زوایا دید کامل دارد و محدودیتی برای مکان نشستن شما ایجاد نمی کند. به این ترتیب حتی افرادی که در گوشه ترین نقطه نسبت به مانیتور قرار دارند می توانند از تماشای تصاویر در کیفیت عالی بهره مند شوند.
نگران فضای سالن خود نباشید!

مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3DF

  • به آسانی به دستگاه های دیگر متصل شوید!

شما می توانید به آسانی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 55UM3DF را به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های پخش دیگر از طریق کابل متصل کنید. این مانیتور صنعتی به پورت های HDMI (3), DP, DVI-D, USB 2.0 و ورودی و خروجی صدا مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر به آسانی انجام می گیرد. ضمن اینکه قابلیت استفاده از فلش مموری در این نمایشگر و پخش تصاویر موجود بر روی آن نیز وجود دارد.
مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3DF
  • به آسانی بر روی دیوار نصب کنید!

مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 55UM3DF دارای ظاهری زیبا و مناسب است، قاب بسیار باریک مشکی رنگی دور تا دور این مانیتور را فرا گرفته، به همین دلیل هنگامی که بر روی دیوار قرار می گیرد ظاهری زیبا به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که این دستگاه در ابعاد 39.9*720.9*1234.4 میلی متر و وزن 19 کیلوگرم طراحی شده است و نصب و راه اندازی آسانی برای شما به همراه دارد.
به آسانی بر روی دیوار نصب کنید!
  • عملکردی سریع فارغ از توقف و کند شدن

همانطور که اشاره شد، دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 55UM3DF درپخش تصاویر و ویدئو از سرعت بالایی برخورد است و در کمترین زمان قادر به پاسخدهی می باشد. سرعت پاسخدهی این مانیتور برابر با 8 میلی ثانیه است و این ویژگی موجب تغییر سریع رنگ های تصاویر در کمترین زمان ممکن می شود. در هنگام پخش تصاویر متحرک با سرعت بالا با کندی و توقف مواجه نخواهید شد.
عملکردی سریع فارغ از توقف و کند شدن

جمع بندی

مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3DF تجربه ای لذت بخش از به تصویر کشیدن فایل های تصویری و ویدئویی را هم برای شما و هم برای بینندگان رقم می زند و به آشنایی بهتر مشتریان با خدمات شما کمک زیادی می کند. پس اگر خواهان تصاویری با شفافیت و وضوح بالا هستید، این مانیتور با کیفیت را مد نظر داشته باشید!
برای دریافت قیمت مانیتور صنعتی 55 اینچ ال جی LG 55UM3DF و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اینترنتی مانیتور صنعتی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با ثبت سؤالات خود در بخش نظرات سایت ایده برتر درباره این محصول، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر