۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

هدست بلوتوث رپو Rapoo H6020

هدست بلوتوث رپو H6020
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: بی سیم 
رابط: بلوتوث

طراحی و ساخت هدست بلوتوث رپو H6020

طراحی و ساخت هدست بلوتوث رپو H6020
اگر به گوش دادن به موسیقی در هنگام تردد در خیابان، مترو یا اتوبوس عادت دارید، هدست بلوتوث رپو Rapoo H6020 یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود! این هدست از نوع بلوتوثی است و به آسانی هر چه تمام تر به گوشی موبایل شما متصل می شود. پس از طریق هدست رپو H6020 می توانید به فایل های موسیقی ذخیره شده بر روی موبایل با کیفیتی بسیار مطلوب گوش دهید! همچنین این هدست استریو دارای میکروفون نیز هست و برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی نیز کاربرد دارد. چنانچه قصد خرید هدست دارید و در جستجوی یک محصول با دوام و با کیفیت هستید، برای آشنایی با مشخصات هدست بلوتوث رپو H6020 تا انتهای متن با ما همراه باشید.
طراحی و ساخت هدست بلوتوث رپو H6020
  • یک هدست ظریف و سبک!

هدست بلوتوثی رپو H6020 ساختار ساده و ظریفی دارد و با وزن تنها 70 گرم روانه بازار شده است. کاپ های این هدست توسط یک هدبند فوق العاده نازک به یکدیگر متصل شده اند. این هدبند دارای خاصیت انعطاف پذیری نیز هست و باعث می شود تا در هنگام استفاده از هدست، هیچ گونه فشاری به سر کاربر وارد نشود. همچنین این نوع طراحی باعث حمل و جابجایی آسان تر هدست و افزایش مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی نیز شده است.
یک هدست ظریف و سبک!
کاپ های هدست Rapoo H6020 از اندازه مناسبی برخوردار بوده و به خوبی فضای روی گوش ها را پوشش می دهند. قسمت داخلی این کاپ ها مجهز به فوم نرم است که از احساس خستگی و ناراحتی در هنگام استفاده های طولانی مدت از هدست جلوگیری می کند. در مجموع با توجه به قیمت هدست روی گوش رپو H6020 می توان کیفیت ساخت و طول عمر آن را مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت های هدفون بی سیم Rapoo H6020

قابلیت های هدفون بی سیم Rapoo H6020
  • قابلیت اتصال به انواع گوشی های موبایل از طریق بلوتوث

هدفون بی سیم Rapoo H6020 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی به انواع گوشی موبایل، تبلت و به طور کلی تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. برای این منظور تنها کافیست تا هدفون یا هدست خود را روشن کرده و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی خود به آن دسترسی خواهید داشت. نکته قابل توجه در رابطه با هدست بی سیم رپو H6020 اتصال بلوتوثی پایدار و بدون قطعی آن با دستگاه مورد نظر شما است. به طوری که در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا تأثیر نویز بر روی آن به ندرت مواجه می شوید. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد یا همان بُرد این هدست بلوتوثی بی سیم برابر با 10 متر است و فاصله هدست با دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان دو دستگاه قطع خواهد شد.
قابلیت اتصال به انواع گوشی های موبایل از طریق بلوتوث
  • ارائه صدایی با حجم و کیفیت مناسب

صدای ارائه شده توسط هدست استریو رپو Rapoo H6020 دارای کیفیت و وضوح قابل قبولی است و انتظارات شما در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم برآورده می کند. این هدست دارای محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی است و تمام صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را به خوبی پخش می کند. همچنین میزان باس و حجم صدای هدست رپو مدل Rapoo H6020 کاملاً مناسب است و می توان بر روی آن برای مصارف روزمره حساب باز کرد.
ارائه صدایی با حجم و کیفیت مناسب

هدست بلوتوث رپو Rapoo H6020

  • دارای میکروفون مخفی جهت مکالمه

از هدست بلوتوث رپو Rapoo H6020 برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی نیز می توانید استفاده کنید. این هدست بلوتوثی مکالمه به یک میکروفون مخفی مجهز است و کیفیت مناسبی در مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های کاربردی هدست مکالمه رپو H6020 این قابلیت است که اگر در هنگام پخش موسیقی گوشی شما زنگ بخورد، هدست به صورت خودکار موسیقی را قطع کرده و در حالت مکالمه قرار می گیرد. همچنین بلافاصله پس از اتمام مکالمه، ادامه موسیقی از همان نقطه ای که قطع شده بود، پخش می شود. بنابراین کار با این هدست بی سیم برای شما بسیار آسان خواهد بود!
دارای میکروفون مخفی جهت مکالمه
  • امکان پخش موسیقی برای 12 ساعت متوالی

انرژی مورد نیاز هدست گوشی موبایل رپو H6020 از باتری لیتیوم یونی داخلی آن تأمین می شود. این باتری برای 12 ساعت پخش موسیقی و 15 ساعت مکالمه نیازی به شارژ ندارد. پس با خیالی راحت بابت شارژ داشتن هدست در تمام طول روز، می توانید از آن استفاده کنید. باتری به کار رفته در این هدست روگوشی از سرعت بسیار مناسبی در شارژ شدن نیز برخوردار است و تنها در عرض 3 ساعت از طریق کابل MicroUSB شارژ می شود.
امکان پخش موسیقی برای 12 ساعت متوالی

جمع بندی

در مجموع می توان هدست بلوتوث رپو Rapoo H6020 را یک هدست ظریف، سبک و خوش ساخت دانست که برای گوش دادن به موسیقی در هنگام قدم زدن در خیابان یا تردد با مترو و اتوبوس انتخاب ایده آلی به شمار می آید. این هدست بلوتوثی از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار بوده و صدایی با کیفیت و شفاف را به شما ارائه می دهد.
هدست بلوتوث رپو Rapoo H6020
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هدست رپو H6020 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما در زمینه خرید انواع هدست موجود در بازار و لوازم جانبی موبایل هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
هدست بلوتوث رپو Rapoo H6020

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر