۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mechanical Era

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Mechanical Era
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد ماشین، سطوح صاف
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Mechanical Era

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Mechanical Era
در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان ماشین یکی از عوامل اصلی بروز تصادفات و سوانح است و همان طور که می دانید مشمول جریمه نیز می شود. اما با این وجود در بسیاری از مواقع در هنگام رانندگی به گوشی موبایل خود نیاز پیدا خواهید کرد. استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mechanical Era یک راه حل ایده آل برای این مشکل است و به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به در دست داشتن گوشی، در حین رانندگی بتوانید با آن کار کنید. پس اگر از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه زیاد استفاده می کنید، هولدر موبایل باسئوس Mechanical Era یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود!
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Mechanical Era
  • قابل نصب بر روی داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف

پایه به کار رفته در نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Mechanical Era خاصیت مکندگی قوی دارد و با ایجاد خلأ با سطح، باعث نصب محکم آن در محل مورد نظر شما بر روی داشبورد ماشین می شود. به طوری که تکان های ماشین درحال حرکت باعث جدا شدن هولدر از محل نصب شده نخواهد شد. علاوه بر داخل خودرو، هولدر گوشی موبایل باسئوس Mechanical Era در منزل و محل کار نیز کاربرد دارد و می توان آن را بر روی میز و دیگر سطوح صاف به آسانی نصب کرد.
قابل نصب بر روی داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف
  • دارای پایه تلسکوپی، قابلیت چرخش 360 درجه ای

با استفاده از پایه نگهدارنده رومیزی موبایل باسئوس Mechanical Era می توانید بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش موبایل را داشته باشید. این هولدر گوشی دارای یک پایه تلسکوپی است که می توان ارتفاع آن را بین 9.5 تا 14 سانتی متر تنظیم کرد. همچنین بازوی هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس Mechanical Era از قابلیت تغییر زاویه در راستای محور عمودی برخوردار است. علاوه بر این، صفحه نگهدارنده این هولدر دارای امکان چرخش 360 درجه ای می باشد. با توجه به این قابلیت ها، شما می توانید زاویه دیدی عالی نسبت به صفحه نمایش گوشی داشته باشید و از آن به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه خودتان بر روی پایه نگهدارنده استفاده کنید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mechanical Era

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mechanical Era
  • مجهز به صفحه آهنربایی، سازگار با گوشی های مختلف

هولدر چرخشی گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Mechanical Era به صورت آهنربایی گوشی را بر روی خود نگه می دارد. درون صفحه نگهدارنده این هولدر از آهنرباهای قدرتمند استفاده شده و به همین دلیل می توان انواع گوشی های موبایل را بر روی آن قرار داد. برای این منظور ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با هولدر مگنتی موبایل را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید و پس از آن گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه در رابطه با پایه نگهدارنده مغناطیسی گوشی موبایل باسئوس Mechanical Era مقاومت بالای آن در برابر تکان های ماشین در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها است. پس با خیالی راحت بابت ثابت ماندن گوشی بر روی هولدر، می توانید از آن در حین رانندگی در خیابان های شهری و جاده های بین شهری استفاده کنید. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل باسئوس Mechanical Era می توان کارایی آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.
مجهز به صفحه آهنربایی، سازگار با گوشی های مختلف
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا

از لحاظ ظاهری نیز پایه نگهدارنده آهنربایی گوشی موبایل باسئوس Mechanical Era انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. صفحه نگهدارنده این هولدر به صورت دایره ای طراحی شده و دور آن نوار فلزی در رنگ های طلایی، نقره ای و رزگلد به کار رفته است. این نوع طراحی سبب می شود تا استفاده از این هولدر جلوه ای زیبا به فضای داخلی خودروی شما ببخشید.
شرکت باسئوس در ساخت هولدر موبایل Mechanical Era از پلاستیک مرغوب استفاده کرده است. کیفیت ساخت این محصول به گونه ای است که در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی آن حساب باز کنید!
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا

جمع بندی

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mechanical Era قادر خواهید بود تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به آن در حین رانندگی دسترسی داشته باشید و از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید. همچنین این هولدر موبایل 360 درجه به شما این امکان را می دهد تا از تماس های دریافتی تان در هنگام رانندگی مطلع شوید. مجهز بودن به پایه تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، نصب آسان بر روی داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف، خاصیت آهنربایی قوی و کیفیت ساخت مطلوب برخی از ویژگی های هولدر موبایل باسئوس Mechanical Era محسوب می شوند.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mechanical Era
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Mechanical Era را دریافت کنید. همچنین با ثبت نظرات خود در رابطه با این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هولدر مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Mechanical Era

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر