۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Little Sun Tall

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Little Sun Tall
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی داشبورد ماشین، سطوح صاف
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Little Sun Tall

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Little Sun Tall یکی از محصولات خوش ساخت شرکت باسئوس است که امکان دسترسی به گوشی در هنگام رانندگی را برای شما فراهم می آورد. این هولدر موبایل دارای پایه ای به طول 95 میلی متر است و از قابلیت نصب بر روی داشبورد ماشین بهره می برد. بنابراین به آسانی می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به آن دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید. هولدر موبایل باسئوس Little Sun Tall از نوع آهنربایی است و با انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف سازگار می باشد.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Little Sun Tall
  • دارای بدنه ای فلزی، کیفیت ساخت مطلوب

بدنه نگهدارنده آهنربایی موبایل باسئوس مدل Baseus Little Sun Tall تماماً از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. سطح براق و درخشان این پایه نگهدارنده گوشی موبایل باعث می شود تا استفاده از آن جلوه ای زیبا به فضای داخلی خودروی شما ببخشد. همچنین ابعاد کوچک و طراحی جمع و جور هولدر گوشی موبایل باسئوس Baseus Little Sun Tall سبب می شود تا استفاده از این هولدر هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نکند.
باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس Little Sun Tall از سیلیکون نرم استفاده شده و به همین دلیل در هنگام قرار دادن گوشی بر روی آن، بر روی بدنه آن خط و خش نمی افتد. با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Little Sun Tall می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مطلوب دانست.
دارای بدنه ای فلزی، کیفیت ساخت مطلوب
  • نصب محکم بر روی داشبورد ماشین و سطوح صاف

برای نصب نگهدارنده مغناطیسی موبایل باسئوس Little Sun Tall بر روی داشبورد ماشین کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. در سطح مقطع پایه این هولدر از چسبی قوی استفاده شده که باعث نصب محکم و ثابت آن در محل مورد نظر شما می شود. چسب به کار رفته در هولدر گوشی باسئوس Little Sun Tall از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار بوده و به عنوان مثال با قرار گرفتن در معرض آفتاب از کیفیت عملکرد آن کاسته نمی شود. همچنین خاصیت چسبندگی هولدر به اندازه ای است که تکان های ماشین درحال حرکت تأثیری بر روی آن نخواهد داشت.
نصب محکم بر روی داشبورد ماشین و سطوح صاف

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Little Sun Tall

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

همان طور که اشاره شد پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Little Sun Tall از نوع آهنربایی می باشد و درون صفحه نگهدارنده آن از آهنرباهای قوی استفاده شده است. شما باید ابتدا برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با هولدر را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید و پس از آن گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی آن قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه در رابطه با هولدر مگنتی موبایل باسئوس Little Sun Tall سازگاری آن با انواع گوشی های اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف است. به طوری که گوشی شما در هنگام تکان های ماشین در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها از روی صفحه نگهدارنده هولدر جدا نخواهد شد.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS
  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

از دیگر امکانات نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل باسئوس Little Sun Tall باید به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کنیم که امکان دستیابی به بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی این هولدر استفاده کنید. پس با استفاده از هولدر موبایل 360 درجه باسئوس Little Sun Tall ضمن تجربه یک رانندگی ایمن، به گوشی خود احاطه کامل خواهید شد.
قابلیت چرخش 360 درجه ای

جمع بندی

اگر قصد خرید پایه نگهدارنده دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت و با کیفیت هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Little Sun Tall انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پایه نگهدارنده گوشی از بدنه ای تمام فلزی ساخته شده و به آسانی بر روی داشبورد و سایر سطوح صاف نصب می شود. همچنین در هولدر مغناطیسی موبایل باسئوس Little Sun Tall از آهنرباهای قوی استفاده شده و می توان انواع گوشی های موبایل را به صورت آهنربایی بر روی آن قرار داد.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی موبایل از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Little Sun Tall

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر