۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10012

اگر از آن دست افرادی هستید که ساعات زیادی از روز خود را به کار با گوشی می گذرانید، پاور بانک انرجایزر UE10012 یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود. این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال برمی آید. پس اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت و با کیفیت برای مصارف معمولی و روزمره هستید، پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر نیازهای شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد.
  • مجهز به روکش فلزی، دارای قابلیت حمل آسان

بدنه شارژر همراه انرجایزر Energizer UE10012 دارای روکش فلزی است و دارای طراحی ظریفی می باشد. به طور کلی این پاور بانک گوشی موبایل در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار و به جا ماندن اثر انگشت مقاومت قابل قبولی دارد و می توان بر روی دوام بالای آن حساب باز کرد.
پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر مدل Energizer UE10012 از لحاظ وزن و اندازه نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به آسانی می توان آن را به مکان های مختلف حمل کرد. این پاور بانک 10000 میلی آمپر دارای ابعاد 125*68*16 میلی متر و وزن 250 گرم است و می توان آن را در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی گذاشت و با خود در تمام طول روز به همراه داشت. پس در هر لحظه از طول روز که با مشکل تمام شدن شارژ گوشی مواجه می شوید، می توانید از پاور بانک Energizer UE10012 برای شارژ آن استفاده کنید.
  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی

با توجه به اینکه پاوربانک گوشی انرجایزر UE10012 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است، می توان بر روی آن برای شارژدهی به انواع گوشی موبایل حساب باز کرد. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این موضوع رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر موبایل، این پاور بانک برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست نیز کارایی دارد.
دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • امکان مدیریت شارژ هوشمند و شارژ ایمن

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر کیفیتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند. همچنین این پاور بانک تبلت دارای قابلیت مدیریت شارژ هوشمند نیز هست و می توان از آن در حین شارژگیری، برای شارژدهی به سایر دستگاه ها نیز استفاده کرد.
امکان مدیریت شارژ هوشمند و شارژ ایمن
  • قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

با استفاده از پاوربانک انرجایزر UE10012 می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاور بانک انرجایزر 10000 به دو پورت خروجی با شدت جریان های 1.0 آمپر و 2.1 آمپر مجهز است. پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بهترین کیفیت در شارژدهی از پورت 1.0 آمپری شارژر همراه برای شارژ موبایل و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های مانند آن استفاده کنید. ضمن اینکه با متصل کردن گوشی به پورت 2.1 آمپری، می توانید از سرعت بالاتری در شارژ آن بهره مند شوید.

  • سرعت مناسب در شارژ باتری پاوربانک

پورت ورودی پاوربانک Energizer UE10012 محصول شرکت انرجایزر، از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان 2.0 آمپر می باشد. این میزان شدت جریان باعث شارژ شدن باتری پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر با سرعت قابل قبولی می شود و نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ آن نخواهید داشت. در کنار پورت ورودی این پاور بانک چهار نشانگر LED نیز تعبیه شده که از طریق آنها می توانید از شارژ تقریبی باتری آن مطلع شوید.

جمع بندی

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر هم از ویژگی های ظاهری و هم از قابلیت های فنی قابل قبولی برخوردار بوده و به خوبی انتظارات شما از یک پاور بانک گوشی موبایل مناسب برای مصارف روزمره را برآورده می کند. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف، مدیریت شارژ هوشمند و مجهز بودن به بدنه فلزی بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این پاور بانک در میان کاربران شده است.
اگر شما هم قصد خرید پاور بانک با ظرفیت بالا را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر