۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1202

پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1202
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد و شیشه ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS 

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل تسکو THL 1202

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل تسکو THL 1202
با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1202 می توانید در هنگام رانندگی به گوشی خود دسترسی داشته باشید و از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید یا از تماس ها و اعلان های شبکه های اجتماعی تان مطلع شوید. این هولدر نگهدارنده موبایل بر روی داشبورد یا شیشه ماشین نصب می شود و گوشی موبایل شما را به شکلی کاملاً محکم و ثابت نگه می دارد. نصب آسان، قابلیت چرخش 360 درجه ای و سازگاری با انواع گوشی های اندرویدی و iOS بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت هولدر موبایل تسکو THL 1202 در میان کاربران شده است.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل تسکو THL 1202
  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

محصولات شرکت ایرانی تسکو اغلب از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردارند و برای مدتی طولانی قابل استفاده هستند. نگهدارنده گوشی موبایل تسکو THL 1202 نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای طول عمر بالایی می باشد. شرکت تسکو در ساخت این هولدر از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل هولدر موبایل داشبورد تسکو THL 1202 در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار مقاومت قابل توجهی دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این نگهدارنده موبایل ماشین در ابعاد 130 * 65 * 40 میلی متر و وزن 110 گرم روانه بازار شده و مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد. در مجموع می توان با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1202 کیفیت ساخت آن را مناسب دانست.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب
  • نصب از طریق پایه مکنده

سطح مقطع پایه نگهدارنده تسکو مدل TSCO THL 1202 دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلأ بین خود و سطوح، باعث نصب محکم هولدر می شود. شما می توانید از این پایه نگهدارنده به صورت نصب شده بر روی داشبورد یا شیشه ماشین استفاده کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه مقاومت بالای آن در برابر تکان های ماشین و نصب بسیار محکم آن در محل مورد نظر شما می باشد. بنابراین با خیالی راحت می توانید از این هولدر گوشی موبایل برای قرار دادن گوشی در حین رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.
نصب از طریق پایه مکنده

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1202

  • یک هولدر آهنربایی با کیفیت!

در صفحه پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1202 از آهنرباهای قوی استفاده شده و به همین دلیل این هولدر مگنتی قادر به نگه داشتن انواع گوشی های اندرویدی و iOS می باشد. توجه داشته باشید که پیش از قرار دادن گوشی بر روی هولدر، ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با محصول را بر روی بدنه موبایل یا قاب آن بچسبانید و پس از آن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی این پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه قرار خواهد گرفت. به نحوی که تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها هم باعث جدا شدن موبایل از صفحه آهنربایی هولدر گوشی موبایل تسکو THL 1202 نخواهد شد.
یک هولدر آهنربایی با کیفیت!
  • امکان تنظیم برای دستیابی به بهترین زاویه دید

یکی از ویژگی هایی کاربردی نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل تسکو THL 1202 مجهز بودن آن به قابلیت چرخش 360 درجه ای است. از طریق این قابلیت می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی هولدر استفاده کنید و بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را برای خود تنظیم کنید. توجه داشته باشید که امکان تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه بازو برای هولدر موبایل TSCO THL 1202 در نظر گرفته نشده است.
امکان تنظیم برای دستیابی به بهترین زاویه دید

جمع بندی

اگر قصد خرید هولدر موبایل دارید و به دنبال محصولی با قیمت مناسب و کارآمد هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1202 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این پایه نگهدارنده دارای صفحه آهنربایی است و گوشی اندرویدی یا گوشی آیفون شما را به شکلی کاملاً محکم بر روی خود نگه می دارد.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1202
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در خرید هولدر گوشی موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1202

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر