۱۳۹۹ تیر ۱۰, سه‌شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 86UH5E

مانیتور صنعتی ال جی 86UH5E
نوع و سایز صفحه نمایش: 86 اینچ
رزولوشن: (UHD) 3840*2160
کنتراست: 1200:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 86UH5E

شرایطی را تصور کنید که قصد برگزاری یک همایش مهم تبلیغاتی را دارید و برای این منظور می خواهید تا از مانیتور صنعتی برای نمایش تصاویر مورد نظرتان استفاده کنید. اگر مانیتور مورد استفاده شما دارای کیفیت و کارایی مناسبی نباشد، ممکن است تصاویر آن طور که مد نظر شماست به مخاطبان انتقال داده نشود و عملاً در برگزاری همایش شکست بخورید! استفاده از مانیتور صنعتی ال جی LG 86UH5E یک راه حل ایده آل برای چنین شرایطی خواهد بود و به طور کامل دغدغه شما را بابت کیفیت و وضوح تصاویر برطرف خواهد کرد! عملکرد عالی به صورت شبانه روز، کنتراست مناسب، شدت روشنایی مطلوب و رزولوشن بسیار عالی بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث شده تا مانیتور صنعتی ال جی 86UH5E برای استفاده در مراکز تجاری، صنعتی، رویدادهای مختلف و مراکز تبلیغاتی انتخابی کاملاً مناسب به شمار آید.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 86UH5E

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 86UH5E

  • یک مانیتور صنعتی کارآمد با رزولوشن عالی!

تلویزیون صنعتی ال جی LG 86UH5E دارای رزولوشنِ بسیار مناسب 2160*3840 پیکسل است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت زنده و طبیعی دارد و تمام توقعات شما در رابطه با نمایش با کیفیت تصاویر را برآورده می کند. با توجه به این مشخصات کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده با آن کاملاً تضمین شده می باشد.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 86UH5E
  • دارای نسبت کنتراست مناسب و شدت روشنایی عالی

یکی از مواردی که در هنگام خرید مانیتور صنعتی باید به آن توجه داشت، شدت روشنایی مانیتور است که هرچه بالاتر باشد، تصاویری درخشان تر و شفاف تر را به شما ارائه خواهد بود. با توجه به اینکه شدت روشنایی مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 86UH5E برابر با 500 cd/m² است، می توان از آن حتی در مکان های روشن و کاملاً پرنور نیز بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، استفاده کرد بنابراین یکی از بهترین مانیتور ها برای محیط باز است.
مورد قابل توجه دیگر در رابطه با نمایشگر صنعتی ال جی 86UH5E  نسبت کنتراست 1200:1 آن است که باعث می شود تا کوچکترین جزئیات در نواحی تاریک تصاویر نیز به شکلی کاملاً واضح بر روی مانیتور به نمایش درآیند. همچنین این میزان کنتراست باعث نمایش تصاویر در رنگ های جذاب و زیبا می شود و به خوبی از پس تبلیغات برای مجموعه شما بر می آید.
دارای نسبت کنتراست مناسب و شدت روشنایی عالی

مانیتور صنعتی ال جی LG 86UH5E

  • قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

بر روی مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی 86UH5E سه پورت ورودی HDMI، پورت ورودی و خروجی DP، پورت ورودی DVI-D و ورودی و خروجی صدا تعبیه شده است. پس برای اتصال این مانیتور صنعتی به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، دستگاه پخش ویدئو، لپ تاپ و... کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. ضمن اینکه این مانیتور صنعتی دارای دو پورت USB 2.0 جهت اتصال فلش مموری به دستگاه و نمایش تصاویر به صورت مستقیم از روی آن نیز هست.
مانیتور صنعتی ال جی LG 86UH5E
  • عملکرد تا 50 هزار ساعت بدون نیاز به تعمیر یا سرویس

منبع پخش و لامپ مانیتور صنعتی ال جی LG 86UH5E تا 50 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس نخواهند داشت و از این جهت هزینه های نگهداری این مانیتور بسیار پایین خواهد بود. پس تنها با یک بار هزینه برای خرید دستگاه مانیتور صنعتی می توانید برای ماه ها و حتی سال ها از یک محصول با کیفیت بدون نیاز به صرف هزینه های اضافیِ دیگر بهره مند شوید. این ویژگی سبب شده تا بتوان از مانیتور برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.
عملکرد تا 50 هزار ساعت بدون نیاز به تعمیر یا سرویس
  • نمایش تصاویر به صورت افقی و عمودی

لازم به ذکر است نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 86UH5E قابلیت نمایش تصاویر به صورت افقی و عمودی را داراست و می توان متناسب با نیاز خود تصاویر را به هر دو صورت نمایش داد. همچنین این مانیتور صنعتی بزرگ با بهره مندی از زاویه دید 178 درجه قادر به ارائه تصاویر در تمام زوایا است و برای تماشای تصاویر در حال پخش نیاز به تغییر در زاویه نشستن نسبت به مانیتور نیست.
نمایش تصاویر به صورت افقی و عمودی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، مانیتور صنعتی ال جی LG 86UH5E دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و هر آنچه که از یک مانیتور صنعتی با کیفیت و کارآمد انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. با استفاده از این مانیتور صنعتی تبلیغاتی از تصاویری شفاف، درخشان، واضح و با کیفیت بهره مند خواهید شد و می توانید لذت برگزاری موفقیت آمیز یک همایش تبلیغاتی را تجربه کنید!
چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید مانیتور صنعتی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب مانیتور مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر