۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10004
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، موزیک پلیر، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژ همراه انرجایزر Energizer UE10004

شرایطی را تصور کنید که در بیرون از منزل و محل کار خود هستید و در حین انجام دادن یک تراکنش بانکی مهم یا مکالمه ضروری شارژ گوشی تان تمام شود! در این شرایط پاور بانک انرجایزر UE10004 کمک زیادی به شما خواهد کرد و خیالتان را بابت شارژ داشتن دائمی گوشی در طول روز راحت می کند! این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و مواردی از این دست استفاده کرد. پس اگر قصد خرید پاور بانک دارید و به دنبال محصولی کارآمد هستید، پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 را مد نظر داشته باشید!
مشخصات و امکانات شارژ همراه انرجایزر Energizer UE10004
  • سبک، باریک، دارای قابلیت حمل و جابجایی آسان

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ابعاد 147*76*15 میلی متر و وزن 240 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است. ضخامت و وزن کم این پاور بانک کمک زیادی به شما در حمل آسان تر پاوربانک می کند. از این جهت امکان به همراه داشتن شارژ همراه انرجایزر Energizer UE10004 در تمام طول روز برای شما فراهم است. همچنین در ساخت پاور بانک انرجایزر UE10004 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا فشار مقاومت بالایی دارد.
سبک، باریک، دارای قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

با استفاده از پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10004 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاور بانک گوشی موبایل دارای دو پورت خروجی از نوع USB است که شدت جریان آنها برابر با 2.1 آمپر می باشد. بنابراین می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب پاور بانک انرجایزر 10000 به خصوص در هنگام شارژ گوشی موبایل اطمینان داشت.
همان طور که اشاره شد، ظرفیت پاور بانک انرجایزر Energizer UE10004 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف روزمره و عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد. این میزان ظرفیت برای 3.2 بار شارژ کردن آیفون هفت، 2.3 بار شارژ کردن آیفون هفت پلاس، 2 بار شارژ کردن گوشی سامسونگ S7 و S8 و 1.2 بار شارژ کردن آیپد مینی کفایت می کند.
دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مجهز به کابل MicroUSB متصل به بدنه

در قسمت کناری بدنه پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر شیاری برای قرار دادن کابل شارژ تعبیه شده است. بنابراین شما می توانید کابل شارژ MicroUSB ارائه شده همراه با پاور بانک را در هنگام حمل به بدنه آن متصل کنید. این نوع طراحی باعث جابجایی آسان تر پاوربانک گوشی انرجایزر UE10004 شده و شما را از حمل جداگانه کابل شارژ بی نیاز می کند.
مجهز به کابل MicroUSB متصل به بدنه
  • شارژ باتری پاوربانک با سرعت مطلوب

باتری پاور بانک Energizer UE10004 از نوع لیتیوم پلیمری است که برای شارژ آن باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و باعث می شود تا پاوربانک با سرعت قابل قبولی شارژ شود. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه این پاور بانک حرفه ای از میزان شارژ باقی مانده باتری آن به صورت تقریبی مطلع شوید.
شارژ باتری پاوربانک با سرعت مطلوب
  • محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در برابر اختلالات احتمالی

در پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10004 از مدارهای هوشمند استفاده شده است و به همین دلیل این پاور بانک 10000 میلی آمپر از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند. این ویژگی باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه شما می شود و یک شارژ ایمن و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.
محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در برابر اختلالات احتمالی

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را با توجه به ویژگی هایی مانند سرعت بسیار مناسب در شارژدهی، قابلیت شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان، مجهز به کابل متصل به بدنه و کیفیت ساخت مطلوب یک گزینه ایده آل برای استفاده شما دانست. چنانچه به خرید پاور بانک با ظرفیت بالا تمایل دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع پاوربانک موجود در بازار با بهترین قیمت و دیگر لوازم جانبی موبایل اقدام کنید و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10004 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر