۱۳۹۹ تیر ۱۰, سه‌شنبه

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC632
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB 3.1 Gen 1, USB 2.0
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC632

شرکت اپیسر یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید هارد اکسترنال است که محصولات آن از دوام، کیفیت و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی برخوردارند. از جمله تولیدات خوش ساخت و حرفه ای این شرکت، باید به هارد اکسترنال اپیسر AC632 اشاره کنیم که با ظرفیت یک ترابایت روانه بازار شده است. با استفاده از این هارد اکسترنال خیالتان به طور کامل بابت امنیت اطلاعات مهم تان راحت خواهد بود! چرا که هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC632 در برابر فشار، سقوط از ارتفاع و شوک کاملاً مقاوم است و به خوبی از اطلاعات شما محافظت می کند. پس اگر قصد خرید هارد اکسترنال قابل حمل دارید و به دنبال محصولی مطمئن و کارآمد هستید، هارد اکسترنال AC632 با ظرفیت یک ترابایت را مد نظر داشته باشید!
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC632
  • مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع، قابلیت تحمل فشار تا 2100 کیلوگرم!

بدنه هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و مقاومت فوق العاده بالایی در برابر فشار تا 2100 کیلوگرم دارد! در واقع می توان گفت که حتی اگر با یک ماشین سواری از روی این هارد رد شوید، هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد نشد! ضمن اینکه هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 1 ترابایت آزمایش های ارتش ایالات متحده در رابطه با شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق به اخذ گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 شده است. مطابق با این گواهینامه، این هارد اکسترنال در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری صدمه نخواهد دید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که هارد دیسک اپیسر AC632 یکی از مقاوم ترین هاردهای موجود در بازار است که خیال شما را بابت امنیت اطلاعات به طور کامل راحت می کند.
علاوه بر موارد ذکر شده، باید به این نکته هم اشاره کنیم که درون هارد اکسترنال اپیسر مدل Apacer AC632 از یک لایه محافظ اضافی استفاده شده که باعث مقاومت هارد در برابر لرزش و لغزش شده است. همچنین این لایه محافظ نقش زیادی در دفع فشار و شوک های ناشی از سقوط از ارتفاع دارد.
مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع، قابلیت تحمل فشار تا 2100 کیلوگرم!
  • طراحی ظاهری زیبا، قابلیت حمل و جابجایی آسان

از لحاظ ظاهری نیز هارد اکسترنال 1 ترابایت اپیسر AC632 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و می توان آن را محصولی شیک و زیبا دانست. سطح بیرونی این هارد دیسک به گونه ای طراحی شده که اثر انگشت و لکه بر روی آن باقی نمی ماند و به همین دلیل نیازی به تمیز کردن مداوم آن نخواهید داشت.
هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 1 ترابایت از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی نیز بهره می برد. این هارد اکسترنال در ابعاد 131.9*88.8 *17.3 میلی متر و وزن 245 گرم عرضه شده و به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که ضخامت 17.3 میلی متری هارد دیسک اپیسر مدل AC632 در مقایسه با دیگر هاردهای اکسترنال دارای گواهینامه نظامی تا 30 درصد کمتر می باشد و به همین دلیل کار بسیار ساده ای برای حمل و استفاده از آن خواهید داشت. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت اپیسر AC632 با ظرفیت یک ترابایت را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
طراحی ظاهری زیبا، قابلیت حمل و جابجایی آسان

مشخصات فنی هارد اکسترنال اپیسر AC632

  • سرعت ایده آل در انتقال اطلاعات با رابط USB 3.1

با توجه به اینکه در هارد دیسک اپیسر Apacer AC632 از رابط USB 3.1 استفاده شده، می توان از سرعت انتقال اطلاعات بسیار مطلوب آن اطمینان داشت. این ویژگی به خصوص در هنگام جابجایی اطلاعات حجیم کارایی بالایی دارد و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.
به طور کلی رابط USB 3.1 سرعتی به مراتب سریع تر از نسل قبلی آن، یعنی رابط USB 2.0 ارائه می دهد و در بهترین حالت قادر به انتقال اطلاعات با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه می باشد. البته توجه داشته باشید که این میزان سرعت در اکثر هاردهای اکسترنال دارای رابط USB 3.1، از جمله هارد دیسک اکسترنال 1 ترابایتی اپیسر AC632، کمتر از این مقدار است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این هارد اکسترنال از رابط USB 2.0 هم پشتیبانی می کند و می توان آن را به دستگاه های مختلف متصل کرد.
مشخصات فنی هارد اکسترنال اپیسر AC632
  • دوام بالای پورت USB Type-A موجود بر روی بدنه

بر روی بدنه هارد اکسترنال اپیسر AC632 برخلاف اکثر هاردهای اکسترنال که به پورت USB دوتکه و میکرو مجهزند، یک پورت یکپارچه USB Type-A تعبیه شده که باعث اتصال آسان تر و راحت تر کابل به آن می شود. پورت به کار رفته در این هارد اکسترنال دارای طول عمر بالایی است و تا 10000 بار اتصال کابل به آن دوام خواهد داشت. پس می توان گفت که هارد دیسک اپیسر AC632 برای ماه ها و حتی سال ها بدون هیچ مشکلی برای شما قابل استفاده است.
دوام بالای پورت USB Type-A موجود بر روی بدنه

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 1 ترابایت

  • سازگار با سیستم عامل های مختلف

از دیگر ویژگی های کاربردی هارد اکسترنال اپیسر Apacer AC632 باید به سازگاری آن با سیستم عامل های مختلف، شامل سیستم عامل ویندوز (تمام نسخه ها)، مک (نسخه 10.4 به بعد) و لینوکس (نسخه 2.6 به بعد) اشاره کرد. برای استفاده از این هارد اکسترنال تنها کافیست تا کابل رابط آن را به پورت USB دستگاه مورد نظرتان متصل کنید و پس از آن هارد بلافاصله آماده به کار خواهد بود. ضمن اینکه انرژی مورد نیاز هارد اکسترنال AC632 نیز از کابل رابط و پورت USB دستگاه متصل به آن تأمین می شود و این هارد بدون نیاز به آداپتور برق عمل می کند.
سازگار با سیستم عامل های مختلف
  • قابلیت بک آپ گیری از اطلاعات با نرم افزار مخصوص Apacer

با وجود اینکه هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 از اطلاعات شما به طور کامل به صورت فیزیکی محافظت می کند، اما بهتر است تا برای امنیت بیشتر از آنها نسخه بک آپ هم تهیه کنید. این کار با استفاده از نرم افزار Apacer Data Manager برای شما فوق العاده آسان خواهد بود! این نرم افزار همچنین در زمینه مدیریت انتقال اطلاعات کارایی زیادی دارد.
قابلیت بک آپ گیری از اطلاعات با نرم افزار مخصوص Apacer

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 1 ترابایت هم از لحاظ مشخصات فیزیکی و هم از لحاظ مشخصات فنی یک دستگاه کارآمد و با کیفیت است. این هارد اکسترنالِ یک ترابایتی فضای کافی برای ذخیره فیلم، عکس، موسیقی، فایل های ورد، اکسل، PDF و... را در اختیار شما می گذارد و خیالتان را به طور کامل بابت امنیت اطلاعات مهم ذخیره شده بر روی آن راحت می کند. مقاومت در برابر فشار تا 2100 کیلوگرم و سقوط از ارتفاع، طراحی به صورت ضد شوک و ضد لرزش و مجهز بودن به گواهینامه نظامی از ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت بالا در برابر آسیب های فیزیکی از جمله مشخصات مهم این هارد اکسترنال به شمار می آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید هارد اکسترنال اپیسر AC632 را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش کامنت های سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 1 ترابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر