۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

هدست بلوتوث هویت Havit HV-H2561BT

هدست بلوتوث هویت HV-H2561BT
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: بی سیم و باسیم
رابط: بلوتوث، درگاه کارت حافظه TF، جک 3.5 میلی متری

طراحی و ساخت هدست بلوتوث هویت HV-H2561BT

هدست بلوتوث هویت Havit HV-H2561BT برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به گوش دادن به موسیقی در هنگام انجام کارهای روزمره عادت دارند. این هدست از نوع بلوتوثی است و به سادگی به انواع گوشی موبایل و تبلت به صورت وایرلس متصل می شود. از جمله ویژگی های هدست بلوتوث هویت HV-H2561BT می توان به پشتیبانی از کارت حافظه TF، طراحی ارگونومیک و راحت و ارائه صدای استریو اشاره کرد. همچنین این هدست از قابلیت پاسخگویی به تماس های دریافتی نیز برخوردار است. پس اگر قصد خرید هدست بلوتوثی دارید و در جستجوی یک محصول کارآمد هستید، برای آشنایی با مشخصات هدست استریو هویت HV-H2561BT با ما تا انتهای متن همراه باشید.
طراحی و ساخت هدست بلوتوث هویت HV-H2561BT
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شرکت هویت در ساخت هدست Havit HV-H2561BT از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک سخت و براق، چرم مصنوعی و فوم نرم استفاده کرده است. به همین دلیل این هدست بی سیم از طول عمر قابل توجهی برخوردار بوده و در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. استفاده از فوم و چرم مصنوعی در قسمت های داخلی کاپ ها و هدبند هدست روی گوش هویت HV-H2561BT باعث شده تا در هنگام استفاده طولانی مدت از آن دچار احساس خستگی و ناراحتی نشوید. البته لازم به ذکر است که این هدست بلوتوث وایرلس در برابر عرق و رطوبت مقاوم نمی باشد.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هدست هویت مدل Havit HV-H2561BT طراحی انعطاف پذیر هدبند آن است. این هدبند از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و در قسمت های منتهی به کاپ ها می توان آن را خم کرد. این ویژگی در حمل و جابجایی آسان تر هدست کمک زیادی به شما می کند.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

قابلیت های هدفون بی سیم و باسیم Havit HV-H2561BT

  • مجهز به بلوتوث، پشتیبانی از کارت حافظه TF

هدفون بی سیم و باسیم Havit HV-H2561BT به بلوتوث نسخه 3.0 مجهز می باشد و برای استفاده از آن تنها کافی است تا از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه دیجیتال مورد نظرتان به آن متصل شوید. محدوده عملکرد این هدفون یا هدست وایرلس برابر با 10 متر است و تا زمانی که فاصله هدست از دستگاه متصل به آن از این مقدار بیشتر نشود، با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد. البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، به سازگاری نسخه بلوتوث هدست و دستگاه متصل به آن توجه داشته باشید.
اگر امکان استفاده از بلوتوث برایتان وجود نداشت، به سادگی می توانید از طریق کابل AUX هدست با سیم هویت HV-H2561BT را به گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا متصل کنید. ضمن اینکه هدست استریو هویت Havit HV-H2561BT از کارت حافظه های TF با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید فایل های صوتی ذخیره شده بر روی کارت حافظه خود را به صورت مستقیم با آن پخش کنید. در مجموع با توجه به قیمت هدست بلوتوث هویت HV-H2561BT می توان کارایی آن را در شرایط مختلف کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
قابلیت های هدفون بی سیم و باسیم Havit HV-H2561BT
  • از صدایی با کیفیت و حجم بسیار مطلوب بهره مند شوید!

در هدست بلوتوث هویت HV-H2561BT از اسپیکری با قطر 40 میلی متر استفاده شده که صدایی با قدرت و حجم مناسبی را به شما ارائه می دهد. همچنین صدای پخش شده با این هدست استریو بی سیم از میزان وضوح و شفافیت بالایی برخوردار بوده و انتظارات شما در هنگام گوش دادن به موسیقی را به خوبی برآورده می کند. علاوه بر پخش موسیقی، این هدست بلوتوثی از قابلیت دریافت ایستگاه های رادیویی نیز بهره می برد و اگر از علاقه مندان به برنامه های رادیویی هستید، می توانید از این هدست برای گوش دادن به آنها استفاده کنید. البته برای این منظور حتماً باید در موقعیت مکانی مناسب قرار داشته باشید تا هدست قادر به دریافت امواج رادیویی باشد.
از صدایی با کیفیت و حجم بسیار مطلوب بهره مند شوید!

هدست بلوتوث هویت Havit HV-H2561BT

  • مجهز به کلیدهای کنترلی کاربردی بر روی کاپ

یکی از ویژگی های مهم هدست رو گوشی هویت HV-H2561BT مجهز بودن به کلیدهای کنترلی کاربردی می باشد که کار با آن را برای شما بسیار کرده است. از جمله این کلیدها باید به کلید FM/MP3 اشاره کرد که برای تغییر حالت عملکرد (Mode) هدست مورد استفاده قرار می گیرد. با فشردن این دکمه می توانید حالت عملکرد هدست را از میان حالت های بلوتوث، رادیو، کارت حافظه و AUX انتخاب کنید.
سایر کلیدهای کنترلی هدست هویت HV-H2561BT شامل کلید پخش (جهت کنترل وضعیت پخش و توقف موسیقی و مدیریت تماس های دریافتی)، کلید V و V- (جهت عوض کردن قطعه موسیقی در حال پخش و کم و زیاد کردن صدا) و کلید روشن و خاموش می شود.
مجهز به کلیدهای کنترلی کاربردی بر روی کاپ
  • امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی

با استفاده از هدست بلوتوثی مکالمه هویت HV-H2561BT قادر خواهید بود تا به تماس های دریافتی تان پاسخ داده و به مکالمه بپردازید. این هدست به یک میکروفون داخلی مجهز است و عملکرد قابل قبولی در انتقال صدای شما در هنگام مکالمه از خود نشان می دهد. پس اگر در هنگام گوش دادن به موسیقی گوشی تان زنگ خورد، به آسانی می توانید از طریق هدست مکالمه هویت HV-H2561BT به آن پاسخ دهید.
امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی
  • شارژدهی مناسب باتری

انرژی مورد نیاز هدست بلوتوثی هویت HV-H2561BT از باتری 250 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در آن تأمین می شود. شارژ کامل این باتری برای روشن نگه داشتن هدست به مدت 100 ساعت در حالت آماده به کار (استند بای) و 4 ساعت پخش موسیقی کفایت می کند. همچنین باتری این هدست بلوتوث از سرعت شارژ شدن مناسبی نیز برخوردار بوده و در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود. پس بدون نگرانی بابت اتمام شارژ باتری این هدست، می توانید از آن در تمام طول روز استفاده کنید.
شارژدهی مناسب باتری

جمع بندی

هدست بلوتوث هویت Havit HV-H2561BT را می توان با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به بلوتوث، پشتیبانی از کارت حافظه، امکان اتصال از طریق کابل AUX به دستگاه های دیگر، پخش موسیقی با کیفیتی بسیار مطلوب، طول عمر بالا، کارایی قابل قبول در هنگام مکالمه و قابلیت دریافت ایستگاه های رادیویی یک انتخاب ایده آل برای شما دانست.
چنانچه قصد خرید هدست برای گوشی موبایل را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هدست مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
هدست بلوتوث هویت Havit HV-H2561BT

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر