۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SL5E-H

مانیتور صنعتی ال جی 43SL5E-H
نوع و سایز صفحه نمایش: 43 اینچ
رزولوشن: (FHD) 1920*1080

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43SL5E-H

شرکت معتبر ال جی از تولید کنندگان مانیتور صنعتی در جهان است که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. یکی از این مانیتور صنعتی های مرغوب LG 43SL5E-H  می باشد که از نمایشگر های مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت محسوب می شود و در سایز 43 اینچ طراحی شده است. این تلویزیون بزرگ صنعتی را می توان به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته در اماکن عمومی، مراکز تجاری و اداری، محیط های صنعتی و ... مورد استفاده قرار داد. امروزه بیشتر کسب و کارها و مراکز تجاری برای نشان دادن خدمات خود از مانیتور صنعتی استفاده می کنند و آنها را جایگزین روش های سنتی مانند پوستر ها، بروشور ها و اطلاعیه های چاپ شده و ... قرار داده اند. در مکان های عمومی هم استفاده از این مانیتور های با کیفیت بسیار رایج شده است و برای رفاه شهروندان در پارک ها، خیابان ها و جوامع عمومی کاربرد فراوانی دارند.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43SL5E-H

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43SL5E-H

  • تماشای تصاویر در صفحه نمایش بزرگ

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SL5E-H در ابعاد 54*563.9*969.6 میلی متر طراحی شده و دارای قاب بسیار باریکی است که با حداقل فضا به آسانی به صورت افقی و عمودی نصب می شود. این مانیتور با قابلیت پشتیبانی از تصاویر، ویدئو و فایل های متنی یک جایگزین مناسب برای تابلو های دیواری می باشد. با قرار دادن آن بر روی دیوار یک صفحه نمایش وسیع در ابعاد بزرگ را داشته باشید و تصاویر خود را با بهترین امکانات به نمایش بگذارید.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43SL5E-H
  • قابلیت استفاده در شرایطی نوری زیاد

یکی از ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 43SL5E-H روشنایی 427 cd/m2 است که امکان پخش تصاویر و ویدئو در شرایط نوری زیاد را برای شما فراهم می کند و می توانید از این نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال در محیط های باز و روشن استفاده نمایید. نمایشگر صنعتی ال جی 43SL5E-H یکی از پر کاربرد ترین وسایل در خدمات شهری می باشد و جهت استفاده در اماکن عمومی شهری کاربرد فراوانی دارد.
قابلیت استفاده در شرایطی نوری زیاد
  •  مجهز به تکنولوژی برتر بازار

در مورد مانیتور صنعتی ال جی 43SL5E-H این نکته لازم به ذکر است که این دستگاه مانیتور دارای زاویه دید 178 درجه است و امکان تماشای تصاویر از هر نقطه ای را برای شما ایجاد می کند. همچنین در پنل این دستگاه از فناوری IPS استفاده شده است که بهترین کیفیت را در نمایش تصویر به کار می برد و هیچگاه با افت کیفیت مواجه نمی شود.
نمایش تصاویر با بهترین کیفیت به صورت فول اچ دی
از ویژگی های برجسته مانیتور صنعتی 43 اینچ ال جی 43SL5E-H رزولوشن 1080*1920 پیکسل است که تصاویری با کیفیت فول اچ دی را به شما ارائه می دهد و کوچکترین جزئیات موجود در آنها را به نمایش در می آورد. تصاویر پخش شده از این مانیتور در ابعاد بزرگ دچار افت نمی شوند و با بهترین کیفیت نمایان می شوند.
 مجهز به تکنولوژی برتر بازار

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SL5E-H

  • قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر

پورت های اتصالی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 43SL5E-H امکانات متنوعی را برای شما ایجاد می کنند. این دستگاه به پورت های  HDMI (2), DVI-D, RGB, Audio, USB  مجهز می باشد و امکان برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ را فراهم می کند، به این تریتب به آسانی می توانید تصاویر و فیلم های خود را به نمایش بگذارید. علاوه بر این همانطور که گفته شد این مانیتور صنعتی با کیفیت بالا دارای پورت USB می باشد، از این طریق می توان فلش مموری را به مانیتور متصل کرده و فایل های آن را به نمایش در آورد.
مانیتور صنعتی ال جی LG 43SL5E-H
  • در هر شرایط آب و هوایی روی آن حساب باز کنید!

دستگاه مانیتور صنعتی ال جی LG 43SL5E-H در تمام شرایط عملکرد قابل اطمینانی از خود ارائه می دهد و در محیط هایی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد به خوبی از پس نمایش تصاویر با کیفیت مطلوب بر می آید. همچنین این مانیتور در برابر گرد و غبار مقاومت مناسبی دارد و آسیب نمی بیند، پس با خیال راحت می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید و از تماشای تصاویر در ابعاد وسیع لذت ببرید.
در هر شرایط آب و هوایی روی آن حساب باز کنید!

جمع بندی

اگر به دنبال یک مانیتور قدرتمند برای استفاده طولانی مدت در کسب و کار خود هستید، مانیتور صنعتی ال جی LG 43SL5E-H  می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. این تلویزیون بزرگ صنعتی که در سایز 43 اینچ عرضه شده از قابلیت روشن ماندن در تمام طول 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته بدون گرم شدن برخوردار است و از این جهت می توان از آن در محیط های تجاری، پاساژها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها و محیط های تبلیغاتی استفاده کرد. علاوه بر این نمایشگر ال جی LG 43SL5E-H   قابلیت استفاده در محیط های بیرونی و فضای باز را دارد و در زیر نور مستقیم خورشید نیز تصاویر در حال پخش توسط آن به خوبی قابل مشاهده خواهند بود.
چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت مزایا و معایب آن از نگاه خودتان در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب بهترین مانیتور صنعتی مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر