۱۳۹۹ تیر ۱۰, سه‌شنبه

ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-49JL35

ویدئو وال جی پلاس GVL-49JL35
سایز صفحه نمایش: 48.5 اینچ
رزولوشن: 1920 * 1080 پیکسل
کنتراست: (1300:1)
شدت روشنایی: 450 cd/m2
مدت زمان پاسخگویی: 8 میلی ثانیه

معرفی ویدئو وال جی پلاس GVL-49JL35

اگر قصد خرید ویدئو وال برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در محیط هایی مانند مجتمع های تجاری، مراکز اداری، سازمان ها، نمایشگاه ها، پاساژها، هتل ها، لابی سینماها، بانک ها، بیمارستان ها و محیط هایی از این دست دارید، ویدئو وال جی پلاس GVL-49JL35 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ویدئو وال تبلیغاتی از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی برخوردار بوده و در ابعاد 49 اینچ (به طور دقیق تر 48.5 اینچ) عرضه شده است. میزان روشنایی مطلوب، مجهز بودن به پورت های ورودی و خروجی کاربردی و زاویه دید گسترده از دیگر ویژگی های ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-49JL35 است که باعث محبوبیت بالای آن در میان کاربران شده است.
معرفی ویدئو وال جی پلاس GVL-49JL35

طراحی و کیفیت ویدئو وال جی پلاس GVL-49JL35

  • ارائه تصاویری واضح با رنگ هایی طبیعی

ویدئو وال 49 اینچ جی پلاس GVL-49JL35 دارای رزولوشن حداکثر 1920*1080 پیکسل است و همان طور که اشاره شد، از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت Full HD بهره می برد. از این جهت می توان از وضوح تصاویر به نمایش درآمده با این تابلو اعلانات دیجیتال اطمینان کامل داشت! علاوه بر این، ویدئووال مدل GVL-49JL35 ساخت شرکت جی پلاس قادر به نمایش 1.07 بیلیون رنگ بوده و طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش می دهد.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو وال صنعتی جی پلاس GVL-49JL35، میزان روشنایی مطلوب آن است که برابر با 450 cd/m2 می باشد. این میزان روشنایی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این تابلو اعلانات هوشمند در محیط هایی با نور نسبتاً زیاد استفاده کنید و از تصاویری شفاف و واضح بهره مند شوید. ضمن اینکه ویدئو وال Gplus GVL-49JL35 دارای نسبت کنتراست 1300:1 است و قسمت های موجود در نواحی مشکی تصویر و سایه روشن ها را با کیفیتی مطلوب به نمایش در می آورد.
  • زاویه دید 178 درجه ای، قابلیت استفاده در محیط های مختلف

برای انتخاب محل نصب ویدیو وال جی پلاس مدل Gplus GVL-49JL35 کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! چرا که این ویدئو وال دارای زاویه دید 178 درجه (عمودی و افقی) است و مخاطبان تقریباً در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشند، قادر به مشاهده تصاویر خواهند بود.
طراحی و کیفیت ویدئو وال جی پلاس GVL-49JL35
شاید برایتان پیش آمده باشد تا در هنگام تماشای تصاویر به نمایش درآمده بر روی یک ویدئو وال، متوجه تار شدن یا پیکسل پیکسل شدن آنها به خصوص در هنگام تغییر تصاویر شده باشید. با توجه به اینکه ویدئو وال تبلیغاتی جی پلاس GVL-49JL35 دارای زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه و فرکانس تازه سازی 60 هرتز است، در هنگام استفاده از آن به ندرت چنین مشکلاتی رخ می دهد و می توانید تصاویر مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و وضوح به مشتریان و مخاطبان خود ارائه دهید.

ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-49JL35

  • پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی!

ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-49JL35 دارای مدت عملکرد بیش از 50 هزار ساعت است و برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود! پس این ویدئو وال برای نمایش مداوم تصاویر در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته کاملاً مناسب است و می توان بر روی طول عمر بالای آن حساب ویژه ای باز کرد! ضمن اینکه ویدئو وال جی پلاس GVL-49JL35 با شرایط آب و هوایی مختلف، شامل محدوده دمایی صفر تا 40 درجه و محدوده رطوبتی 20 تا 85 درصد سازگار است و با خیالی راحت می توان از آن در مکان های متفاوت بهره برد.
  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

ساختار اصلی ویدئو وال 49 اینچ جی پلاس Gplus GVL-49JL35 از فلز مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خط و خش، زنگ زدگی و خوردگی دارد. این ویدئو وال صنعتی در ابعاد 1077.58*113.65*607.8 میلی متر و وزن 22 کیلوگرم عرضه شده و از قابلیت نصب آسانی بهره می برد. ضمن اینکه پنل به کار رفته در آن ساخت شرکت معتبر LG است و کیفیت عملکرد آن تضمین شده می باشد!
ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-49JL35
  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی جهت اتصال آسان به سایر دستگاه ها

شما می توانید به آسانی تابلو اعلانات دیجیتال جی پلاس GVL-49JL35 را به سایر دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... متصل کنید. برای این منظور بر روی بدنه این ویدئو وال دو پورت HDMI، ورودی های VGA و DisplayPort، ورودی و خروجی DVI-D، سریال و USB تعبیه شده است. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو وال تبلیغاتی جی پلاس GVL-49JL35 را ایده آل ارزیابی کرد.

جمع بندی

ویدئو وال جی پلاس Gplus GVL-49JL35 یک دستگاه پرکاربرد و کارآمد برای نمایش مداوم تصاویر در محیط هایی مانند سازمان ها و ارگان ها، مراکز کنترل شهری، اتاق کنترل مراکز صنعتی، مراکز نظامی، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری، مجتمع های تجاری، فروشگاه ها، پاساژها، نمایشگاه ها، هتل ها، موزه ها، مراکز ورزشی و... به شمار می آید و تصاویری با کیفیت و واضح را برایتان به ارمغان می آورد. این ویدئو وال 49 اینچی دارای مدت کارکرد و دوام بالایی نیز هست و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو وال تبلیغاتی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان، نمایندگی فروش ویدئو وال مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این ویدئو وال به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر