۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-55JU922N

معرفی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ GTV-55JU922N

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-55JU922N یکی از تلویزیون های هوشمند شرکت جی پلاس است که در ابعاد 55 اینچ عرضه شده و برای استفاده در اتاق ها و سالن های نسبتاً بزرگ گزینه ایده آلی محسوب می شود. این تلویزیون تصاویری با کیفیت 4K به شما ارائه می دهد و لذت تماشای فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی را برای شما دو چندان می کند! مجهز بودن به وای فای، بلوتوث و سیستم عامل اندروید، امکان مرور صفحات وب و نصب اپلیکیشن های مختلف و سیستم صوتی قدرتمند بخشی از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-55JU922N در میان کاربران شده است. پس اگر قصد خرید تلویزیون دارید و به دنبال محصولی زیبا، خوش ساخت و کارآمد هستید، این تلویزیون را مد نظر داشته باشید.
معرفی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ GTV-55JU922N

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-55JU922N

همان طور که اشاره شد تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-55JU922N از نوع 55 اینچی است و برای استفاده در سالن ها و اتاق های نسبتاً بزرگ کاربرد بالایی دارد. نکته قابل توجه در رابطه با این تلویزیون ال ای دی ایرانی، ضخامت بسیار کم قاب در کناره ها است که باعث می شود تا امکان تماشای تصاویر به صورت بدون مرز را تجربه کنید! قاب و پایه های به کار رفته در تلویزیون جی پلاس 55 اینچ GTV-55JU922N دارای رنگ مشکی هستند و جلوه ای زیبا به این محصول بخشیده اند. در مجموع با توجه به قیمت تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-55JU922N می توان کیفیت ساخت و طراحی ظاهری آن را کاملاً مناسب و ایده آل دانست.

مشخصات فنی تلویزیون 55 اینچ جی پلاس GTV-55JU922N

  • از تصاویری با کیفیت 4K لذت ببرید!

اگر اهل تماشای فیلم های سینمایی یا انجام بازی های کامپیوتری هستید، تلویزیون 55 اینچ جی پلاس GTV-55JU922N برای شما ساخته شده است! این تلویزیون از رزولوشن 3840*2160 پیکسل بهره می برد و تصاویری با کیفیت 4K را برای شما به ارمغان می آورد! ضمن اینکه این تلویزیون با کیفیت 4K توانایی بالایی در نمایش طیف وسیعی از رنگ ها دارد و رنگ هایی طبیعی و شفاف را ارائه می دهد.
از دیگر قابلیت های تلویزیون هوشمند 55 اینچ جی پلاس GTV-55JU922N در این رابطه باید به امکان پخش تصاویر به صورت HDR با آن اشاره کرد که باعث نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت می شود. این تلویزیون از قابلیت های تقویت سیگنال دریافتی و کاهش نویز تصویر نیز برخوردار بوده و تجربه ای لذت بخش از تماشای برنامه های تلویزیونی را برایتان رقم می زند!

  • زاویه دید عالی!

در تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل Gplus GTV-55JU922N از پنل LED از نوع A+ استفاده شده است این پنل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خط و خش، لکه های چربی، گرد و غبار و اثر انگشت مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین این تلویزیون خانگی بزرگ دارای زاویه دیدی عالی است و در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشید، محتوای در حال نمایش بر روی صفحه تلویزیون برای شما قابل مشاهده خواهد بود. با خیالی راحت می توانید تلویزیون خانگی جی پلاس GTV-55JU922N را در اتاق ها و سالن های نسبتاً بزرگ نصب کرده و از تصاویری با وضوح بالا بهره مند شوید.
  • ارائه صدایی با کیفیت، دارای عمق زیاد و فراگیر

از لحاظ صدا نیز تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس GTV-55JU922N انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در این تلویزیون با کیفیت ایرانی دو بلندگوی 10 واتی به کار رفته که در مجموع توان کلی 20 وات را به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان از قدرت و کیفیت صدای ارائه شده با تلویزیون اطمینان داشت. از جمله قابلیت های این تلویزیون می توان به پخش صدا در حالت فراگیر (Surround) و ClearVoice اشاره کرد که باعث پخش صدا به شکلی کاملاً شفاف، واضح و دارای عمق زیاد می شود.

ارائه صدایی با کیفیت، دارای عمق زیاد و فراگیر

شما می توانید از این تلویزیون هوشمند 55 اینچ با کیفیت برای پخش فایل های صوتی نیز استفاده کنید. این تلویزیون از فایل های صوتی در فرمت های MP3، AAC، PCM و MP2/COOK پشتیبانی می کند و کارایی بالایی در زمینه پخش موسیقی دارد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-55JU922N

  • مجهز به سیستم عامل اندروید و وای فای

تلویزیون Gplus GTV-55JU922N در دسته تلویزیون های هوشمند جای دارد و به سیستم عامل اندروید 6.0 و وای فای مجهز است. بنابراین شما می توانید از طریق آن به مرور صفحات وب بپردازید و اپلیکیشن های اندرویدی مورد نظرتان را از گوگل پلی بر روی آن نصب کنید. ضمن اینکه امکان اتصال گوشی موبایل و تبلت به تلویزیون هوشمند جی پلاس 55 اینچ GTV-55JU922N از طریق وای فای وجود دارد. در این حالت شما می توانید محتوای بر روی گوشی یا تبلت خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و از امکانات Screen Mirroring و Multi Screen بهره مند شوید. این تلویزیون هوشمند خانگی دارای بلوتوث نیز هست و به آسانی می توان انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های بلوتوث را به آن متصل کرد.
  • دارای پورت های USB، HDMI و LAN

بر روی بدنه تلویزیون جی پلاس Gplus GTV-55JU922N پورت های ارتباطی آن تعبیه شده که امکان اتصال تلویزیون به سایر دستگاه های صوتی و تصویری را فراهم می آورد. از جمله این پورت ها باید به پورت HDMI اشاره کنیم که از طریق آن می توانید لپ تاپ یا کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کنید. همچنین تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55JU922N دارای پورت USB نیز هست و از قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری ذخیره شده بر روی حافظه های USB (فلش مموری و هارد اکسترنال) بهره می برد. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از این تلویزیون برنامه های تلویزیونی در حال پخش را ضبط کرده و فایل خروجی را بر روی فلش مموری یا هارد اکسترنال ذخیره کنید.
یکی از ویژگی های کاربردی تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-55JU922N مجهز بودن آن به پورت LAN است که امکان اتصال تلویزیون به شبکه های کابلی و جستجوی فایل از طریق شبکه را ایجاد می کند.
  • امکان دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی از طریق گیرنده دیجیتال داخلی

با خرید تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-55JU922N دیگر نیازی به صرف هزینه جداگانه برای تهیه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. این تلویزیون در حالت استاندارد به گیرنده دیجیتال و سیستم تیونر DVB-T2 مجهز است و قادر به دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی با بالاترین کیفیت می باشد. همراه با این تلویزیون یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل ISMART، گوشی خود را به ریموت کنترل هوشمند تلویزیون تبدیل کنید!
تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-55JU922N

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر